visa esme iprotis, kai ipranti zmogus su truliku vaziuoti i darba, atrodo kad viskas ore. Bet kai pavaziuoji su masina , tai trulika lipti net nenori. Su automatine panasiai. Pavazinejes pora metu su automatu, prie mechanines visiskai pereiti nenoriu. Kai teko drauga parvezti, tai atsimenu prisiminiau visus esamus ir nesamus keiksmazodzius (o juos vartoti as kaip ir nemiegejas). Jei atvirai, mechanine turi privalumu, tiesiog tu privalumu prireikia didziajai daliai zmoniu tik 2 procentus laiko. likusius 98 % yra privalumas tureti automata.
buvo vienas kolega, kur vare pries automatus. Tai syki sakau as jam: davai, duodu raktelius, apvaziuok rata". Kai grizome i ofisa, kolegos klausia, nu kaip. Tas atsako: " nu siaip , siaip, mm, kaip ir viska atsiemu". Itakos turi ir masina, ir variklis. Jei turi galinga aprata, pvz 7 bumeri su geru litrazu, tai vaziuoti su mechanine nera jokios prasmes nei tikslo nei dar kazko.
beje, gal jus ir nepastebite, darote tai automatiskai, bet zmogus vaziuodamas su machanine visgi daugiau energijos sunaudoja vairavimui. Kai vaziuoji su automatu, gali labiau atsipalaiduoti, labiau demesio skirti aplinkai ir t.t.
Tiesa, dabar atejo tos pusiau automatai, tiksliau automatai, bet rankiniu budu gali permesti pavara. Tai isvis super. Be argumentu. Jei gerai kokybiskai pagaminta, tai duodu 10 balu is 10. Vazinejau savaitgali viena su tauregu 5 litrai dizelis. Man patiko. Zaisliukas.