201

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

tiesa, jei kas turi troike 1.8 litro, tada geriau mechanine wink  nes kolegos gali nesuprasti ar siaip nelygis butu issiskirti wink

202

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Vilius, 20 parašė:
Vilija, 33 parašė:

as pvz. nekeisciau savo masiniuko su paprasta pavaru deze i automata.nors kazkodel uz tokia nuomone kai kas is manes pasisaipe:((((bet juk su automatu kai vaziuoji -jokio cinkelio-tik tiek kad minkai pedalus.o kaip jums?

jokio cinkelio? nesąmonė:) o kas yra tas cinkelis? be to, pažiūrėčiau, kaip lengva būtų išjudinti į kalniuką iš vietos pvz. 2 tonų septintuką su mechanine dėže:) apskritai, kol nebuvau važinėjęs su automatu, tol irgi keikiau, kiek ilgėliau pabandžius - nelabai norisi jau tos mechaninės:) pavažinėkite porą mėnesių su automatu, pakeisit ir jūs nuomonę (bent jau dauguma)


pilnai sutinku, ir matau, zinai kas 7 b wink ... tiesiog zmones pamirsta, kiek laiko sedi kamsciuose ir panasiai. Kartais gal ir faina butu pamaigyti, bet manau zmogui tai gal sudaro pora procentu tik, man tai nuli isviso smile

203

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze


Del rovimo is vietosi. Tiesiog kartais ka daro automatai, tai jie nepjauna pavaru dezes ir begius perjungia palyginus svelniai, tad jei vaziudamas 4 kokiu begiu iminsi iki dugno, tai permeta pries tai mazesne pavara (ir pasikartosiu - permeta ja tausodamas), o tada jau spaudzia.
Dar yra toks daiktas kaip pypsiukas. Kaip vadinu antras gugnas. Jei vaziuoji ekonominiu rezimu ir paspaudi iki dugno, tai jis ir tolaiu ramiai greiteja, bet jei nusmaudi ir pypsiu (dar smarkiau nuspauti pedala), tai variklis pradeda dirbti simtu procentu. Rauna maximaliai, labai greitai gali pasiekti maximalius apsisukimus, tik dazniausiai jau nereikia, nes greitis ir taip geras buna). Gali persimesti sportine pavara, tada pasikeicia begiu perjungimo procedura (ilgiau islaiko apsukas).
Tad rovimas praktiskai toks pats. Arba gali rauti su mechanine greiciau sankabos drozimo saskaita.



204

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

ar tos sankabos taip jau droziamos tai jau klausimas,bmw SMG pavaru dezes jos tikrai neblogos jautiesi kaip formule 1,kai motoras v10 pas m5 tai su mechanine tikrai nepasivazinesi,bet kai paemi 540 su automatu ir mechanine,tai meschaninei neprilygsta automatas...
automatas komforta megstantiems zmonems,mechanine sportiskui vaziavimui...
ko jus cia tiek diskutuojat,geriau klauskit megstat komforta ar sportiska vaziavimo stiliu...

205

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Ir automatas geras išradimas smile

206

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Edvinas, 21 parašė:

sedziu uz 2 tonu masinos vairo,londone kaip manot kas tokiu atveju geriau???po darbo wazuojant namo arba anksti ryte? metit begius ar geriau dar kavos atsigerti? smile taip,as uz automatus...
nepykit uz rasybos klaidas,newala esu smile


tikrai nevala berastis kaimas isvares i Londona juodadarbiaut

207

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

truputi vazinet teko su, 540 automatu tai kai dugna spaudi toks jausmas kad visko neisspaudi is to automobilio.manau su mechanu padrozciau geriau

208

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Kas megsta sportiskai vazineti, nemanau, kad rinksis automata:::041

209

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

jai normalu automobili kas turetumet tai butu pusiau automatas,o ne automatas ar meschanas

210

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Dalia, 41 parašė:

Gal kas pametetumet adresiuku apie masinas,.kad ir greiciu dezes.siaip domina viskas.ypac amerikieciu ir vokieciu gamybos.To ,ko man reikia neradau arba nemokejau ieskot.Mano visos zinios is praktikos.Kuo naujesne masinyte,tuo daugiau elektronikos,o cia as jau zalia.Turiu masina PLYMOUT HORIZON-amerikieciu.Noreciau viska apie ja suzinot.Ir netiesa,kad bijom nagelius susitept,tikrai ne visos.Man pasikapstyt,pasiukiot-malonumas,svarbu zinot ka sukiot:)


paziurek Amazon Books  ten gali nusipirkti knyga apie ta automobili.. o seip schemu ir pan,net darbe neradau...

211

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

na grinai mechanine man labiausiai prie sirdies smile

212 (redagavo Kostis, 23 2010-05-02 08:54)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

su mechanu atsivazinejau, dabar noreciau automato smile tik baisu imt, nes didele tikimybe,kad deze uzsilenks, nezinia kaip buve savininkai ja priziurejo, o remontas brangus.

213 (redagavo Martynas, 21 2010-05-02 09:10)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Senesni automatai tupesni ir prasciau perduoda galia nei analogiska masina su mechanine deze. Bet dabartinaii automatai yra smarkiai istobuleje, paimkit nissan gtr ir pasiskaitykit, perjungimo laikas toks trumpas,kad reiktu superturbo profesionalaus saibu metytojo,kuris su mechanine ijungtu begi greiciau. Bet griztant i realybe, tai automatas yra labai labai nuostabus daiktas mieste - kavuke po ranka,gurksnoji sau ir vargo nematai. Mechanine smagiau del dinamikos, yra tam tikru privalumu ziema, taciau viskas priklauso nuo masinos - vargu ar pirkdamas koki bmw e38 trilitri ieskociau mechano ...
O dezes automatines tikrai ne taip lengvai uzsilenkia, svarbu laiku tepala pakeist ir vazinejat bedu nematydami.

214

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

na netaip greit uzsilenkiai,jei buve savininkai jas priziurejo ir tinkamai elgesi su jomis. Kiek tenka matyt,tai kazkodel audi automatai silpnoki

215

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Na,kaip kas elgsis su masina, taip ir laikys. Kai kurie sviesuoliai sugeba dar riededami jungti i P padeti,nors masina tam aiskiai "priestarauja",bet ne,jie savo smile Audi automatai palygint neblogi, nekalbant apie naujas su DSG dezem,kurios yra puikios. Senos audi turejo ZF deze, kuria sekmingai montuodavo ir i BMW. Deze normali, pretenziju daug nereiskia, bet stulbinanciais rezultatais dinamikos atzvilgiu nepasizymi. Fordukuose dezes stebetinai kantrios, nors senesnieji labai vangus ir puse variklio galios pavercia riaumojimu,o  ne vaziavimu, uz tai begiai ilgi ir vaziuojant autostrada tachometras rodo koki 1.600 apsuku, o riedi 100km/h (benzinas). Gaunasi taupus vaziavimas. Mazdos skolindavosi automatus is fordu ir siek tiek savaip juos perdarydavo vardan geresnes dinamikos. Nuo 2000 mazda pati paleido savo automata. Ne tobulas daiktas, bet guviai isnaudoja varikli, tik retsykaiis pamirsta perjungt i zemesni begi.

216

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

nu nu, koks benzininis fordas automatas cia tokias apsukas rodo ?

217

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

mondeo, pirmos,antros kartos, konkreciai su 1.8 varikliu.

218

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

zodziu taip,seimoj du auto-automatas ir mechanika.sutinku,automatas i darba ir atgal,ypac kamsty sedint.mechanika-volvo 480 su dvilitriniu varikliu.savaitgaliniam pasivazinejimui.prie to pacio-vairavau 3 metus 735 su automatu,bet ka as jums?480 krautu tik "zuikio dainos".tai va.
to Martynas:mazdai dugna spaudi,kad permestu zemesne pavara,bet galvoja ilgokai.volvu automatai iki 2002 niekam tike(cia taikoma modeliam S80 benzui isskyrus 2.8 ir 2.9,XC70,C70,V/S70

219

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Automatas tinginiu masina
as uz mehanika

220

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

kad jau paklause, tad jau atsakysiu:)
zodziu as uz mechanika, argumentai:

1. mechanines greiciu dezes patvaresnes.
2.  ~20% mazesnes kuro sanaudos.
3.. perjungi pavara, kada nori ar  kada reikia, o nekada kompas, ar vakumas sumastys.
4. eksplotaciniai kastai mazesni.
na ir siaip man smagiau vaziuoti, patinka paciam valdyti, o ne kai kompas sugalvos, ar vakumas sudirbs, dar ziurek neta pavara sugalvos imesti tai ir nuciuosi kur i griovi koki, zodziu man patikimiau kai pat valdai smile