221

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Meilė, 29 parašė:

Kas megsta sportiskai vazineti, nemanau, kad rinksis automata:::041

yra visokiu individu, as viena pazystu sportisko vazinejimo salininka, vazineja su automatu, bmw, pas ji tas automatas adaptiv funkcija turi, zodziu pravaziuoji kazkoki atstuma taip, kaip ketini vaziuoti ir dezes kompas sureguliuoja visa auto darba pagal vaziavimo stiliu, na jam sake nepakeiciama tokia deze, net ir mechanines nenoretu:)

222

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

manau,kad po kokiu desimties metu tos mechanines dezes pagaliau isnyks,kaip isnyko dinozaurai :-)
Kiek gi galima tas savo brangias kojeles kankinti ir maigyti ta kvaila sankaba :-(

223

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Sveiki vaikinai ir merginos,

norėjau paprašyti Jūsų pagalbos. Esu VU studentė ir rašau magistro darbą ir atlieku tyrimą apie darbo ypatybes organizacijoje. Būčiau labai dėkinga jeigu visi dirbantys užpildytumėte nelabai ilgą internetinę anketą. Labai labai reikia jūsų pagalbos, kiekvienas jūsų atsakymas yra labai svarbus. Anketa visiškai anonimiška.

www.****/apklausa/440366184/

Ačiū labai!

224

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Mechanine, tiesiog malonumas tokia vairuot...

225

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

automatas patogiau, maloniau vaziuot, laisvesnis jautiesi, maziau susikaupimo reikia, bet brangiasne automobilio eksplotacija tiek kuro saunaudom tiek remontas, negalima buksyruoti masinos reikia traliuka kviest jei sugedo ir t.t... mechanke geriau yra uzsiemimas galima uzgniauzt daugiau:D pigiau tiek remontas tiek kuro sanaudos mazesnes ziurint kai vaziuosi...:D

226

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

ziurint dar koks automatas ar variatorius ar hidraulas.

227

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

tik uz gera automata, steptronikai merso bmw pasaka smagiai, sklandziai junginejasi, didmiestyje vaziuoji atsiputes ypac dar kai reikia tel maigyt, navigacija, dar ka nuveikt vairuojant. O siaip dar ir del to kad dabartinis mano bolidas mechanke del kojos traumos negalesiu kelis men vairuot sad

228

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

mechanine

229 (redagavo Nesakysiu 2013-06-11 07:37)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Nesuvokiu kam tas gincas juk vistiek ateitis automatinese, o ne mechaninese, nes kamsciai daro savo itaka ir cia kaip sakoma niekur nesidesi. Net f-1 boliduose nera mechaniniu ten tik pusiau automatines kaip minimum taip kad nereikia cia ant tu automatiniu varyti. Geras dalykas tie automatai, labai patogus, tik senukai gali mastyti kad automatai negeras dalykas. Nors jau ir senukai mastyma keicia ypac kai pasivazineja su automatu pamato kad privalumu daugiau nei su mechanine big_smile tuo labiau ne ralio masina big_smile
Kuo masina greitesne tuo labiau ji automatizuojama, nes ralio masinos maksimum iki 200Kn/h istempia ilga laika todel ten galima montuoti mechanines o jau tos kurios vazineja virs 200km/h ilga laika kaip f-1 ir pan ten mechaniniu nera ten kaip min tik pusiau automatas :d taip kad isvados pacios darosi jei vairuoji kibira kuris juda paspyrus bus mechanine jei vairuoji ne kibira nechanines nerasi:::021

230

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

automatas

231 (redagavo jonas 2013-06-11 17:45)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Nesakysiu parašė:

Nesuvokiu kam tas gincas juk vistiek ateitis automatinese, o ne mechaninese, nes kamsciai daro savo itaka ir cia kaip sakoma niekur nesidesi. Net f-1 boliduose nera mechaniniu ten tik pusiau automatines kaip minimum taip kad nereikia cia ant tu automatiniu varyti. Geras dalykas tie automatai, labai patogus, tik senukai gali mastyti kad automatai negeras dalykas. Nors jau ir senukai mastyma keicia ypac kai pasivazineja su automatu pamato kad privalumu daugiau nei su mechanine big_smile tuo labiau ne ralio masina big_smile
Kuo masina greitesne tuo labiau ji automatizuojama, nes ralio masinos maksimum iki 200Kn/h istempia ilga laika todel ten galima montuoti mechanines o jau tos kurios vazineja virs 200km/h ilga laika kaip f-1 ir pan ten mechaniniu nera ten kaip min tik pusiau automatas :d taip kad isvados pacios darosi jei vairuoji kibira kuris juda paspyrus bus mechanine jei vairuoji ne kibira nechanines nerasi:::021

butent, tie kas dar vis isikande mechanines greiciu dezes gyvena praeitame amziuje, turbut girdeje daug blogu atsiliepimu apie senas audi ir panasias automatines dezes kai nespedavo remontuoti ar visai nieks nesuremontuodavo.
Koks dabar privalumas tos mechankes jei kai spiriu per pedala su kuo lenktyniaujant antra pavara geriau nejungti nes prarastas laikas nekompensuoja prarasta galia iskart metant 3ia? Mechanke nebent drifteriams ar siaip masinu lauzytojams reikalinga daugiau niekam. Aj dar tiesa kai neturi litu geram akumoliatoriui ar tavo 1.9tdi ziema po visa rajona tampyt reikia kad uzsikurtu tada jo big_smile

232

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Nesakysiu parašė:

Nesuvokiu kam tas gincas juk vistiek ateitis automatinese, o ne mechaninese, nes kamsciai daro savo itaka ir cia kaip sakoma niekur nesidesi. Net f-1 boliduose nera mechaniniu ten tik pusiau automatines kaip minimum taip kad nereikia cia ant tu automatiniu varyti. Geras dalykas tie automatai, labai patogus, tik senukai gali mastyti kad automatai negeras dalykas. Nors jau ir senukai mastyma keicia ypac kai pasivazineja su automatu pamato kad privalumu daugiau nei su mechanine big_smile tuo labiau ne ralio masina big_smile
Kuo masina greitesne tuo labiau ji automatizuojama, nes ralio masinos maksimum iki 200Kn/h istempia ilga laika todel ten galima montuoti mechanines o jau tos kurios vazineja virs 200km/h ilga laika kaip f-1 ir pan ten mechaniniu nera ten kaip min tik pusiau automatas :d taip kad isvados pacios darosi jei vairuoji kibira kuris juda paspyrus bus mechanine jei vairuoji ne kibira nechanines nerasi:::021


Turbut apie sekvencine pavaru deze nesat girdeje "sportininkai" smile http://www.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm

233 (redagavo Nesakysiu 2013-06-12 00:08)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Marius parašė:
Nesakysiu parašė:

Nesuvokiu kam tas gincas juk vistiek ateitis automatinese, o ne mechaninese, nes kamsciai daro savo itaka ir cia kaip sakoma niekur nesidesi. Net f-1 boliduose nera mechaniniu ten tik pusiau automatines kaip minimum taip kad nereikia cia ant tu automatiniu varyti. Geras dalykas tie automatai, labai patogus, tik senukai gali mastyti kad automatai negeras dalykas. Nors jau ir senukai mastyma keicia ypac kai pasivazineja su automatu pamato kad privalumu daugiau nei su mechanine big_smile tuo labiau ne ralio masina big_smile
Kuo masina greitesne tuo labiau ji automatizuojama, nes ralio masinos maksimum iki 200Kn/h istempia ilga laika todel ten galima montuoti mechanines o jau tos kurios vazineja virs 200km/h ilga laika kaip f-1 ir pan ten mechaniniu nera ten kaip min tik pusiau automatas :d taip kad isvados pacios darosi jei vairuoji kibira kuris juda paspyrus bus mechanine jei vairuoji ne kibira nechanines nerasi:::021


Turbut apie sekvencine pavaru deze nesat girdeje "sportininkai" smile http://www.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm

Ka tuo nori parasyti papasakok? big_smile

234

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

jei cia taikyta buvo ar automatas ar mechanine tai cia yra pusiau automatas nes pavaras perjungineji arba pats arba automatas pasirinkimas tavo taip kad nelabai ka ir pasirodei big_smile nes sekvencines faktiskai yra geras variantas perejimui is mechanines i automata tik vienas pliusas jos big_smile

235

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

as tik norejau parodyt , ant kiek tu cia nusisneki , bet jei visdar nesupranti ... Paieskociau info su daugiau paveiksliuku , bet laiko tiek neturiu big_smile koks tau automatas f1 arba ralyje big_smile

236

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Cia toks straipsnelis apie sekvencine pavaru deze:
"Sekvencinė mechaninė transmisija ypatinga tuo, kad pavaros perjungiamos nespaudžiant sankabos pedalo. Ši moderni technologija buvo sukurta „Formula-1“ automobiliams ir ja buvo siekiama, kad vairuotojas galėtų susikoncentruoti ties akseleravimo, stabdymu ir vairavimo manevrais lenkiant ar darant posūkius.
SMT sistemos sankaba įjungiama ir išjungiama automatiškai hidrauliniu mechanizmu ir elektroninis droselis nustato reikiamą variklio apsukų greitį pavaros perjungimo metu, o specialūs sensoriai paduoda signalus iš pavarų dėžės. Vairuotojui skirta funkcionali „pirmyn-atgal“  pavarų perjungimo svirtelė arba papildomai pasirenkami perjungimo mygtukai, kurie montuojami ant vairo."

Ir apskritai 99 procentai automobiliu kuriais mes vazinejame yra neskirti sportui, tad neverta kalbeti apie masinos sportiskuma. Sportineje masinoje turi buti suderinti visi mazgai, vaziuokle, kuro padavimas, ismetimas ir dar simtai kitu parametru. O jei masina turi dvi duris tai dar nereiskia, kad ji sportine:D
O mieste vazinejant tai tik automatas ir jokiu linksmalazdziu nepripazistu:)

237

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Vilija, 33 parašė:

as pvz. nekeisciau savo masiniuko su paprasta pavaru deze i automata.nors kazkodel uz tokia nuomone kai kas is manes pasisaipe:((((bet juk su automatu kai vaziuoji -jokio cinkelio-tik tiek kad minkai pedalus.o kaip jums?


AUTOMATAI- TINGINIU MASINOS smile

238

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Automatas mieste patogaiu, kai kamsciu daug... Nereikia perjungineti nuolat ir sankaba degint. smile O siaip - mechanine pavaru deze smagiau. wink

239 (redagavo jonas 2013-06-16 06:44)

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

Darja parašė:

Automatas mieste patogaiu, kai kamsciu daug... Nereikia perjungineti nuolat ir sankaba degint. smile O siaip - mechanine pavaru deze smagiau. wink

smagu yra kai vaziuoji su gera isskirtine masina o visi spokso ir seile varvina big_smile o ne minkai kokio lavono 1.9tdi sankaba smile jei nebandei tai pabandyk suprasi kur yra tikras malonumas wink

240

Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze

kas autiomata turejes tas siupranta jio privaliumus