Re: Automatine vs. mechanine pavaru deze
Ir sorius dar karta kad taip rasiau norejau isgirst tik atsiliepimus apie dyzeli ir parodyt vienam zmoguciui,nes mane isvadino paskutine kvaile kad ruosiuosi pirkt dyzeli;)
You are not logged in. Please login or register.
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → Automatine vs. mechanine pavaru deze
Ir sorius dar karta kad taip rasiau norejau isgirst tik atsiliepimus apie dyzeli ir parodyt vienam zmoguciui,nes mane isvadino paskutine kvaile kad ruosiuosi pirkt dyzeli;)
viskas ok su tuo dyzeliu, bet ne visi dyzeliai yra teisingi ir geri
Ta prasme teisingi?
"teisingas" siame kontekste is esmes sinonimas zodziui "geras". i smulkmenas nesileisim
nius kad senesnem masinom tai joo o kas siaip dar ten pas juos negero????
pas dyzelius? bir bir bir - va tas anksciau ar veliau islenda, labai birba
ai nu su tuo tai kaip nors susikovosiu;) nes tikrai nezadu su ja vazinet 10metu;)
o tai jau tiksliai zinai, ka pirksi?
jo kokia tai dar nzn bet tiksliai dyzeli, o siaip ieskau dar vis...:)
daug ka daro dar pirmas ispudis, kada zmogus priseda su automatu pavazinet arba su mechanine
daug ka daro dar pirmas ispudis, kada zmogus priseda su automatu pavazinet arba su mechanine
kaip teigia liaudies išmintis, pirmas įspūdis dažnai būna klaidingas;)
Klaidingas ne klaidinagas bet kai tenka palyginti,kiekvienas renkames kas arciau sirdies:)
Be praktikos sunku palyginti. Tarkime pasodink zmogu i 1.3l masina ir jam tas benzinas tikrai "netrauks"
kaip čia kažkada sakė Tomas, taip ir manęs nežavi automatų lagai (t.y. atsilikimai). Būna tokių situacijų, kai reikia staigiai lenkti, o užmynūs tapke automatas dar pagalvoja kokią bent 1 sec, ką jam daryti ir numeta pavarą žemyn, o kartais dar net ne tiek žemai, kaip reikėjo, tai vėl būna kox 0,5sec pagalvojimas, o tu tuo metu esi išlindęs priešingoje juostoje ir grėsmingai dar nieko neaplenkei. Tad jei mašina neturi didelio sukimo momento, kurie yra visokiausiuose daugialitruose aparatuose MB, BMW ar kitos mašinos, tai dažniausia jau turi lįsti atgal į savo liniją, kad nesusidurti priekiu su artėjančiu automobiliu. Žinoma su tokia bėda teko susidurti tik senesniuose automobiliuose. Aš tai esu prieš visiškus automatus, man jau geriau semi-automatai (pusiau-automatai) pvz: ten kaip Tip-Tronic ir kitos mandros pavarų perjungimo sistemos be sankabos.
na kla as galiu pasakyt vel del automato:) labai geras daiktas ir ne tiek jau daug masto, bet svarbiausia ir mechaninei ir automatui tai variklis: bus voveraite po kapotu tei ir dviratininko neaplenksi, o kokiu 150 HP nedideliai masinai pilnai pakanka atlikt visus manevrus (nors man ir 200HP mazai)
o antra visi automatai geri kol negenda:)PVZ: Prelude5 deze 2500-3000 remontas:)
o kažkas dar ankščiau sakė, kad automatai pigūs explotacijoje :V
o antra visi automatai geri kol negenda:)PVZ: Prelude5 deze 2500-3000 remontas:)
patikslinsiu, visi automatai geri, kol nesugadinami;)
ne nu taip:) tik ta tarpine nu tą gerą:) tarp vairo ir sedynes pramus:)
siaip dabartiniu automobiliu tendencijose matoma, kad pereinama prie belaipsniu pav. deziu ir automatu. O del remonto - ir mechanines kainuoja l. brangiai remontas
na as suprantu kad automatai geri:) tik kad tarpine kartais nekokia:) nu ta tarp vairo ir sedynes:)
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → Automatine vs. mechanine pavaru deze