Re: Apie Dujas
beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
Jūs esate neprisijungęs. Prašome prisijungti arba registruotis.
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
nzn as net nustebau kai taip pasake... pirma maise per puse, o dbr tiesiai vien alieju pila, mano nuomone tikrai neilgai mins, bet pokolkas viskas tvarkoj, o dar mazda... juk ne vokieciu darbas, o japonu kaip ne kaip... opesnes... nu nzn kai uzsilenks vistiek pas tevuka i darba atvarys tvarkyt
niekas cia neuzsilenks ir negali uzsilenkti... senai tai jau zinomas budas, tik pilant gryna galia sumazeja, o maisant jokiu problemu. as i tevu dyzeli 1:3 maisau zibalo ir dar tepalo ipilu 1ltr- 10 ltr zibalui. ir jau 7 metai be problemu. kuro tepumas reikalingas tik siurbliuku tepti..
beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
tau lietuvos keliais vazinejancius pvz. parodyti? siaip is esmes tas turbo nieko nekeicia
del aliejaus- geriausias aliejus i dyzelio baka - panaudotas kokiam restorane fri bulvems ar kam nors kepti, po to ji reikia perfiltruoti ideti berods eterio nedideli kieki ir palaikyt kad pastovetu kuri laika TopGear receptas
Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
tau lietuvos keliais vazinejancius pvz. parodyti? siaip is esmes tas turbo nieko nekeicia
mano zinuteje nebuvo jokiu dviprasmybiu;) kartoju - turbo+dujos yra labai geras derinys. taip yra del suspaudimo laipsnio. turbininiu varikliu suspaudimo laipsnis labiau tinka tinka dujoms, kaip degimo aduktui
Gintaras, 24 parašė:Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
tau lietuvos keliais vazinejancius pvz. parodyti? siaip is esmes tas turbo nieko nekeicia
mano zinuteje nebuvo jokiu dviprasmybiu;) kartoju - turbo+dujos yra labai geras derinys. taip yra del suspaudimo laipsnio. turbininiu varikliu suspaudimo laipsnis labiau tinka tinka dujoms, kaip degimo aduktui
labai normalei vaziuoj turbo su dujom.. audi A4 1.8T sukasi kaip bitute. tik vat iranga 3500lt tai jau brangoka:)
tai 3,5 normali kaina uz nesaudancia iranga, su kuria duju sanaudos kone tokios pacios kaip ir su benzinu
4 cilindrams tai truputi brangoka, kadangi 6 cilindrams kainuoja 3700 lt. O 4iem tai nemokeciau daugiau nei 3000. nu nebent kazkokiu priedu reikia.
4 cilindrams tai truputi brangoka, kadangi 6 cilindrams kainuoja 3700 lt. O 4iem tai nemokeciau daugiau nei 3000. nu nebent kazkokiu priedu reikia.
4cilindai ir yra 3,500
Stai, kas nezino prasom pasidometi duju irangu kainomis
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=Kainos
kuom skiriasi lietuvis nuo ruso?...ogi tuom,kad rusas i naujaji mersa duju nededa:=D
na galeciau pasakyt tik tiek va kuom mes protingesni uz tuos kacapus rusus.
beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
nemalk sh.. gerai? naxrien tokia masina su dujom gadinti ir sau galvos skausma isitaisyti? :V
Vilius, 21 parašė:Gintaras, 24 parašė:Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
tau lietuvos keliais vazinejancius pvz. parodyti? siaip is esmes tas turbo nieko nekeicia
mano zinuteje nebuvo jokiu dviprasmybiu;) kartoju - turbo+dujos yra labai geras derinys. taip yra del suspaudimo laipsnio. turbininiu varikliu suspaudimo laipsnis labiau tinka tinka dujoms, kaip degimo aduktui
labai normalei vaziuoj turbo su dujom.. audi A4 1.8T sukasi kaip bitute. tik vat iranga 3500lt tai jau brangoka:)
na tokios dujos dar puse velnio, bet kai i S4 vienas paprastas isidejo dujas tai dabar turi toki galvos skausma, kad net smagu ziuret is sono
Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
nemalk sh.. gerai? naxrien tokia masina su dujom gadinti ir sau galvos skausma isitaisyti? :V
aha, kiek laiko dujas montuoji? masinas jis mat gadina, galvos skausma turi..:)
pats turbinine masina turejau ir ne viena pazystu kas su turbininem dujas susimete vazineja, taigi nerekauk
nieks nerekauja, tik nereikia statyti pas vasioka garaze karbiuratorinio reduktoriaus, pastatyk normalia iranga, SUSIREGULIUOK, pats nustebsi, tada ir paciam rekauti nereiks
Egidijus, 24 parašė:Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
nemalk sh.. gerai? naxrien tokia masina su dujom gadinti ir sau galvos skausma isitaisyti? :V
aha, kiek laiko dujas montuoji? masinas jis mat gadina, galvos skausma turi..:)
cia pritarsiu egidijui nes viliau sumalei SH** juodai , pradekim nuo to kad suspaudimo laipsnis geriau tinka bet yra tokia BIG trouble kai detonacija!!! jei turbo gamyklini ir spaudzia iki 1 bar tai viskas gan gerai ir rupesciu neiskyla bet jei slegis didesnis tai kuras pradeda detonuoti cilindre nesulaukes uzdegimo takto o tai priveda prie pirstu luzimo , voztuvu sulankstymo , alkuninio luziu ...
ir tau bet koks normalus auto specialistas neleis isidet duju i normalu sportini turbo automobiliuka...
P>S> nebent zmogutis i evo7 ar S serijos gaminy isimetes dujas nekels apsuku virs 3 k ;D;D;D
nieks nerekauja, tik nereikia statyti pas vasioka garaze karbiuratorinio reduktoriaus, pastatyk normalia iranga, SUSIREGULIUOK, pats nustebsi, tada ir paciam rekauti nereiks
ar tu blin aklas ar durnas :V :V taigi sakau jei susidedi dujas su tiesioginiu ipurskimu, bedu dideliu nera bet yra gudrociu, susideda papigiaja ir verkia paskui
siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V
tai tada geriau koki barskaliuka su mono ipurskimu pasiimti, susideti tas dujeles uz likusias kapeikas ir dziaugtis ekonomija
Vilius, 21 parašė:Egidijus, 24 parašė:Vilius, 21 parašė:beje, kazkas ten apie turbo + dujos uzsimine.. tai labai neblogas derinys, as rimtai;)
nemalk sh.. gerai? naxrien tokia masina su dujom gadinti ir sau galvos skausma isitaisyti? :V
aha, kiek laiko dujas montuoji? masinas jis mat gadina, galvos skausma turi..:)
cia pritarsiu egidijui nes viliau sumalei SH** juodai , pradekim nuo to kad suspaudimo laipsnis geriau tinka bet yra tokia BIG trouble kai detonacija!!! jei turbo gamyklini ir spaudzia iki 1 bar tai viskas gan gerai ir rupesciu neiskyla bet jei slegis didesnis tai kuras pradeda detonuoti cilindre nesulaukes uzdegimo takto o tai priveda prie pirstu luzimo , voztuvu sulankstymo , alkuninio luziu ...
ir tau bet koks normalus auto specialistas neleis isidet duju i normalu sportini turbo automobiliuka...P>S> nebent zmogutis i evo7 ar S serijos gaminy isimetes dujas nekels apsuku virs 3 k ;D;D;D
kokius vejus cia rasineji?
jei gerai supratau ka nori pasakyti, tai atsakau: kuo didesnis slegis kolektoriuje, tuo didesnis slegis reduktoriuje, taip, kad uzliesetu/uzriebetu misinys, buti negali
Vilius, 21 parašė:nieks nerekauja, tik nereikia statyti pas vasioka garaze karbiuratorinio reduktoriaus, pastatyk normalia iranga, SUSIREGULIUOK, pats nustebsi, tada ir paciam rekauti nereiks
ar tu blin aklas ar durnas :V :V taigi sakau jei susidedi dujas su tiesioginiu ipurskimu, bedu dideliu nera bet yra gudrociu, susideda papigiaja ir verkia paskui
siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V
tai tada geriau koki barskaliuka su mono ipurskimu pasiimti, susideti tas dujeles uz likusias kapeikas ir dziaugtis ekonomija
na jei kazko nedaskaiciau, tai sorry, bet musu nuomones sutampa - apie paprasta iranga turbiniiame variklyje as nenoriu girdeti, nors zinau nemazai, kas vaziuoja be problemu:)
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis