Pas mane visada veikia koks Flash Block ar Flash Control, kas visus flashus išjungia. Vien, kad kompo visokios nesąmonės nestabdytų ir neblaškytų dėmesio su kažkuo judančiu. Ne išimtis ir šis puslapis Nors dabar susidėjęs į chrome Script Safe (kažkas panašaus kaip Firefox - NOSCRIPT pluginas), tai eina leist ar draust bet kokį interneto adresą. O reklama paprastai kraunama iš pašalinių saitų, tai galima su tuo juos visus blokuoti.. Tiksliau pakanka neduot jiems leidimo, nes automatu blokuoja viską Nors aš kaip atbulinis krumpliaratis, tai kuo man daugiau kišama, tuo labiau specialiai to nedarau... Tai reklama tik pakenkia mano atveju, ypač jeigu persistengia kažkas su ja.
O už poltergeistus, tai kartais labai didelis pyktis paima ant reklamos objekto... Kaip злопамятный, tai net dabar pamenu, kad kažkur pvz. bitė labai kišo savo poltergeistus, prieš kažkiek metų. Dėl to, juokiu gyvu nebūčiau jų klientas... Poltergeistai, tai reklama kuri lenda ant saito turinio, užstoja jį, trukdo vartotojui perskaityti turinį ar atlikti navigaciją, paprastai iššokanti iš niekur, dėl ko ir buvo praminta poltergeistu (naminuku). Kaip dar aš juos vadinu, agresyvi reklama, kuri būna naglai kišama ant vaizdo... Kas labai stipriai motyvuoja tokiems puslapiams daryti unlike, jeigu tai FB ar nustoti juos lankyti iš viso...
Trumpiau tariant, viską ką matote tiesiai, kur skaitote kažką ar matote kažką ir suvokiate, pakliūna į sąmonę, o viskas kas periferinėje regoje, pakliūna į pasąmonę ir žmogus nesąmoningai programuojamas kažką pirkti. Taip yra kuriama ši vartotojų civilizacija. Pvz. žiūrite video, o periferinėje regoje koks baneriukas sukasi, sąmonė jo nesuvokia, bet jis suprantamas pasąmonei ir toks žmogus nuėjęs į pvz. parduotuvę, jeigu jam reikės kažkokios prekės, nemaža tikimybė, kad išsirinks visai lyg nesąmoningai, būtent konkretaus brendo produktą.
O pasąmonę reklama gali veikti tik jeigu neturi jokios išankstinės nuomonės apie ją. Jeigu žmogus yra neutralus reklamos atžvilgiu, tai kas pakliūna į periferinę jo regą, eina tiesiai į pasąmonę. Bet jeigu jūs turite konkrečios reklamos atžvilgiu išankstinę nuomonę, pvz. "nesąmonė" ar "man tai nepatinka" ar "na kišat, tai specialiai nepirksiu", tai tai nesuveiks ir nebus efektyvu. Bet čia darbas su savimi, o sąmoningų ir tai suvokiančių žmonių yra nedaug.
Dėl populiarinimo
Tai visos priemonės geros, kurias įstengiate panaudoti Gerai padėlioti straipsnių apie puslapį kituose puslapiuose. Apsikeisti banneriais, ypač jei draugų kokių yra, kad ištisai rodytų jūsų banerį pas jį, o pvz. pas jus jo bannerį. Yra visokios banerių apsikeitimo sistemos, nors jos monetizuotos, kur galima keistis baneriais. Nieko nemoki pvz. bet tave rodo. Jose eina išsipirkti ir šiaip parodymų.
Aišku banerių ne visi mėgsta. Tačiau jeigu tai kuklus nedidelis ir paprastas baneriukas, tai gal nieko baisaus. Yra googlo pvz. adsense ar adwords. Dar priklauso nuo jūsų auditorijos, kas labai svarbu, bet kokio verslo atžvilgiu. Pvz. jūsų klientai įmonės, o reklamuositės tenai kur eina eiliniai vartotojai. Tai tokia reklama jūsų atveju bus neefektyvi...
Be to, patį saito turinį atitinkamai apdirbt, kad jis kuo aiškesnis googlui būtų. Pvz. automatu privaryt keywordų į temą, pagal pvz. konkretų skelbimą. Nors įvairūs skelbimai aplamai generuos daugiau skirtingų raktažodžių ir t.t... Visumoje, kuo plačiau išplatinsit nuorodas į puslapį, tuo geriau. Čia dalinai fantazijos reikalas.
Be to, socialinė reklama. Soc. tinklai yra super galingas įrankis. Tačiau į viską reikia investuoti. Prasukite vieną kitą loteriją, greitai prisirinks vartotojų kurie dar ir patys reklamuos, pvz. spaudžiantiems like ir share duosime laimėti ką nors. Bet čia jau investicijos...
Tirti rinką, ieškoti ar kurti privalumus, kuo pvz. jūsų saitas geresnis už kitų... Ar aplamai kurti funkcijas kurių kitur nėra. Nors kai kurios funkcijos gali kartais tik gyvenimą apsunkinti. Visada reikia pagalvoti apie tai, kad kiek vartotojų, tiek ir skirtingai mastančių žmonių, skirtinga logika vaikštančių po puslapį ir matančių skirtingus privalumus ir minusus...
Aš va kaip saitą bandau sukti, kuriame rašau apie man rūpinčias temas. Tai paprastai daug diskutuoju bendruomenėse, kurioms šios temos įdomios ir mėtau ten vis kokią vieną kitą nuorodą. Tai nebūna kaip reklama, o suteikiamos papildomos žinios. Jeigu turiu adekvačios informacijos. Tuo pačiu, į puslapį ateina tikslinė auditorija.
O šiaip, kuo daugiu turinio tuo geriau.