41

Re: Tradicine seima

mylimava wrote:
Arturas wrote:

stengiamės kiek galima. tokia valstybė varguoliams sunku prasimušti.

tikri varguoliai ne prie kompu sedi valandu valandas, o jau grybauja, kad prasimaintintu ir pinigu uzsidirbtu... o patsai jau metus verki... iki 50 metu tu nieko nesusirasi verkslendamas - nei bobos, nei meiles, nei darbo, nei vaiku.

internetas kainuoja 4 eur/men. as tiek galiu netgi rinkdamas butelius sukrapstyti. tai kad interneto turejimas nera prabangumo rodiklis. varguoliai grybauja kad prasimaitinti o protingi zmones vogti eina) tame ir skirtumas tarp varguoliu grybautoju bei verslo atstovu) nemoki vogti tada teks grybauti)

42 (edited by Bezpredelas 2016-06-01 22:54)

Re: Tradicine seima

Nu tai vat kad europos vakaruose geju pilna, o rytu europos salys dabar ir gincijasi su ES del tokiu dalyku kaip emigrantai ir gejai (lenkai, vengrai), nes dar turi siek tiek protelio. O kad ta 8 punkta ivedei, tai jo pamirsau ji paminet ir jis vienas is svarbiausiu smile gal dar ka busiu pamirses bet tema ne apie tai smile tai kad sali butu gyventojai viena is priezasciu ir butu nebuvimas homoseksualiu santykiu nes tai gimstamumo tikrai neskatina smile o del regiono ateities dar galima pasiincinti, nes neaisku ar bus karas, nes jeigu jis bus lietuva manau priklausys rusams o ne ES, nes galima numanyti kad Rusija ir Kinija eis isvien, o jeigu prie ju prisijungtu Indija, tai nelabai kas juos ir sulaikys smile nors agresorius ir yra JAV siuo atveju smile

43

Re: Tradicine seima

Perskaičiusi nuomones pamaniau - chebra, protingai ir išmintingai rašote, bet... ar nenutolome nuo temos pavadinimo "Tradicinė šeima"?
Tačiau klasikų raštuose parašyta - "Šeima yra visuomenės ląstelė". nėr ląstelių, nėr ir visuomenės (organizmo). Palaida bala. O su palaida bala gali daryti ką nori... palaidoje baloje daug triukšmo (galima jį vadinti demokratija, laisve (teise) į savo nuomonės išsakymą ir pan.) Bet kas nors, nuėjęs prie pelkės, ar daug dėmesio kreipia į uodų zyzimą ir varlių kurkimą? lai zyzia ir kurkia, o karavanas toliau eina.
O tradicinė šeima - tai jau jėga. Jėga, kuri formuoja ateitį.

44 (edited by Bezpredelas 2016-06-02 09:39)

Re: Tradicine seima

jojo, as irgi pastebejau, tai nenukrypkim nuo temos smile

45 (edited by Konstantinas 2016-06-02 19:56)

Re: Tradicine seima

Anna wrote:

Perskaičiusi nuomones pamaniau - chebra, protingai ir išmintingai rašote, bet... ar nenutolome nuo temos pavadinimo "Tradicinė šeima"?
Tačiau klasikų raštuose parašyta - "Šeima yra visuomenės ląstelė".

cia buvo parasyta komunistu rastuose: семья ячейка общества
tu turbut priklausai senosios kartos atstovems ir jaunysteje lankei politekonomikos paskaitas)

46

Re: Tradicine seima

Svarbiausia šeima, gėjai neišliks nes nieko naudingo nedaro. vaikų negali pagimdyti. griauna pamatą vertybės šeimos. Esu už vyro ir moters šeima ir kad ji gyvuotų gyventu gerai.

47

Re: Tradicine seima

Konstantinas wrote:
Anna wrote:

Perskaičiusi nuomones pamaniau - chebra, protingai ir išmintingai rašote, bet... ar nenutolome nuo temos pavadinimo "Tradicinė šeima"?
Tačiau klasikų raštuose parašyta - "Šeima yra visuomenės ląstelė".

cia buvo parasyta komunistu rastuose: семья ячейка общества
tu turbut priklausai senosios kartos atstovems ir jaunysteje lankei politekonomikos paskaitas)


O kad buvo ten parasyta tai reiskia kad netiesa? smile tai kas tada tavo manymu yra seima jeigu ne visuomenes lastele?

48

Re: Tradicine seima

Arturas wrote:

Svarbiausia šeima

svarbiausia zmogus) jau buvo toks lozungas pas socialdemokratus) man pvz svarbiausia tiesiog islikti gyvam ir praegzistuoti iki pat senatves) niekur nenusisukti sprando girtoje busenoje ir dar sugebeti kokia moteriske suvylioti) cia jeigu pavyks)

49 (edited by Bezpredelas 2016-06-02 20:30)

Re: Tradicine seima

Atskiru zmoniu yra visokiu, bet kai kalbam apie Lietuva mes nekalbam apie atskira zmogu. As niekada nebus svarbesnis uz Mes. Zmogus negyvendamas tarp zmoniu zmogumi netampa. Taigi tam kad tu butum As is didziosios raides tu turi buti Mes is didziosios raides. As yra tik dalele Mes, o dalele negali buti svarbesne uz visuma smile  O kas tau svarbiausia tai atskiras reikalas, mes kalbam apie bendras prasmes ir apie nauda visuomenei, o taip pat apie visuomenes ateiti, tuo paciu ir apie daugelio atskiru As ateiti smile Tas atskiras As yra visuomenes dalis, o paskuj jau jis gali dometis ar futbolu ar krepsiniu, tol kol jis nepazeidzia to Mes laisviu. Kaip sakiau vieno zmogaus laisve baigiasi ten kur prasideda dvieju zmoniu laisve smile O jeigu tau svarbiausia isgyvent tai tikriausiai nenoretum kad butu legalizuotas kanibalizmas, nes link to juk einama, tad tu neesi atskirtas nuo visumos, dar kaip sakoma yra jog pats gali politika nesidometi, bet politika tavimi domesis visada smile

50 (edited by Anna 2016-06-02 21:14)

Re: Tradicine seima

Konstantinas wrote:
Anna wrote:

Perskaičiusi nuomones pamaniau - chebra, protingai ir išmintingai rašote, bet... ar nenutolome nuo temos pavadinimo "Tradicinė šeima"?
Tačiau klasikų raštuose parašyta - "Šeima yra visuomenės ląstelė".

cia buvo parasyta komunistu rastuose: семья ячейка общества
tu turbut priklausai senosios kartos atstovems ir jaunysteje lankei politekonomikos paskaitas)


Konstantinai, tik iš pagarbos tau smile

"Manau, kad Europa visų pirma turi sutelkti dėmesį į tradicinės šeimos, kuri yra pagrindinė visuomenės ląstelė, atstatymą".
DR. ALEXANDER HAVARD, Lyderystės plėtros Europos Centras, Helsinkis (Suomija)
(iš pranešimo Lietuvos Respublikos Seime 2007 m. spalio mėn. 12 d.)


Politekonomijos paskaitų negirdėjau, o ekonominės teorijos kursą teko išklausyti. Kas jose nustebino - daug dėmesio buvo skirta Markso teorijai. Ir kas gali nuginčyti jo aprašytuosius kapitalizmo dėsnius?

Na, o kaip rašė gerb. Bezpredelas - ar tuose raštuose viskas buvo blogai? Nors čia jau reikėtų būti apsiskaičiusiai, tad į gilesnes diskusijas nesivelsiu...

Vėlgi, kaip prieš šimtą metų Leninas, puikiai suvadovavęs revoliucijai ir masių valdymui po to (na, sutikit, tiek skirtingų luomų žmonių anais laikais įkvėpti revoliucijai ir tai įgyvendinti milžiniškoje teritorijoje...) pasakė - iš visų menų mums svarbiausias - kinas.

O dabar kas visiems svarbiausia? Iinternetas. Tiesiog mutavęs ir patobulėjęs kinas - žiūri, savo gyvenimo realaus negyveni, persikeli į kitą erdvę, o toje erdvėje pumpuoja tau į smegenis ką tik nori prisidengę gražiais vaizdais ir emocijų dirginimu. Paprastai tariant - per akis vykdoma žmogaus psichikos transformacija. įkvepianti tam tikriems veiksmams smile

51

Re: Tradicine seima

Bezpredelas wrote:

Atskiru zmoniu yra visokiu, bet kai kalbam apie Lietuva mes nekalbam apie atskira zmogu. As niekada nebus svarbesnis uz Mes. Zmogus negyvendamas tarp zmoniu zmogumi netampa. Taigi tam kad tu butum As is didziosios raides tu turi buti Mes is didziosios raides. As yra tik dalele Mes, o dalele negali buti svarbesne uz visuma smile  O kas tau svarbiausia tai atskiras reikalas, mes kalbam apie bendras prasmes ir apie nauda visuomenei, o taip pat apie visuomenes ateiti, tuo paciu ir apie daugelio atskiru As ateiti smile Tas atskiras As yra visuomenes dalis, o paskuj jau jis gali dometis ar futbolu ar krepsiniu, tol kol jis nepazeidzia to Mes laisviu. Kaip sakiau vieno zmogaus laisve baigiasi ten kur prasideda dvieju zmoniu laisve smile O jeigu tau svarbiausia isgyvent tai tikriausiai nenoretum kad butu legalizuotas kanibalizmas, nes link to juk einama, tad tu neesi atskirtas nuo visumos, dar kaip sakoma yra jog pats gali politika nesidometi, bet politika tavimi domesis visada smile

o as nenoriu nesti nauda visuomenei ir nereikalauju kad visuomene nestu nauda man) jeigu as gimiau sioje visuomeneje tai dar nereiskia kad as esu jai kazka skolingas) as isvis noriu iseiti gyventi i miskus) apsigyventi kokiam vienkiemije kuo toliau nuo zmoniu) todel Jus galite gyventi atskirai nuo Manes) o As gyvensiu atskirai nuo Jusu)

52 (edited by Bezpredelas 2016-06-03 20:52)

Re: Tradicine seima

Konstantinas wrote:
Bezpredelas wrote:

Atskiru zmoniu yra visokiu, bet kai kalbam apie Lietuva mes nekalbam apie atskira zmogu. As niekada nebus svarbesnis uz Mes. Zmogus negyvendamas tarp zmoniu zmogumi netampa. Taigi tam kad tu butum As is didziosios raides tu turi buti Mes is didziosios raides. As yra tik dalele Mes, o dalele negali buti svarbesne uz visuma smile  O kas tau svarbiausia tai atskiras reikalas, mes kalbam apie bendras prasmes ir apie nauda visuomenei, o taip pat apie visuomenes ateiti, tuo paciu ir apie daugelio atskiru As ateiti smile Tas atskiras As yra visuomenes dalis, o paskuj jau jis gali dometis ar futbolu ar krepsiniu, tol kol jis nepazeidzia to Mes laisviu. Kaip sakiau vieno zmogaus laisve baigiasi ten kur prasideda dvieju zmoniu laisve smile O jeigu tau svarbiausia isgyvent tai tikriausiai nenoretum kad butu legalizuotas kanibalizmas, nes link to juk einama, tad tu neesi atskirtas nuo visumos, dar kaip sakoma yra jog pats gali politika nesidometi, bet politika tavimi domesis visada smile

o as nenoriu nesti nauda visuomenei ir nereikalauju kad visuomene nestu nauda man) jeigu as gimiau sioje visuomeneje tai dar nereiskia kad as esu jai kazka skolingas) as isvis noriu iseiti gyventi i miskus) apsigyventi kokiam vienkiemije kuo toliau nuo zmoniu) todel Jus galite gyventi atskirai nuo Manes) o As gyvensiu atskirai nuo Jusu)

Tai ok, gi sakau daryk, gyvenk ir daryk tu ka nori, tik nepirsk mum savo pasauleziuros, gyvenk jei nori miske, gyvenk jei nori tarp musu, gi nepradesim dabar visu sizofreniku siust i miskus, dar yra zmogiskumo smile bet jeigu nenesi kitiems naudos tai irgi eisi pries naturalia tvarka, nebent toks tavo tikslas ir yra susinaikinimas. Isivaizduok organizma ir tu esi lastele organizme, jeigu tu busi naudinga organizmui tai organizmas tau sakys o dekui ir palaikys tavo buvima, o jeigu tu nesi zala, busi nenaudinga tada busi vezine lastele ir bisky bus tau blogai anksciau ar veliau smile bet jus kai susigalvojat kokia nesamone kai jau neturit ka pasakyt, geriau paneiksit visa egzistavima negu pripazinsit realybe, toks ispudis susidaro big_smile

53

Re: Tradicine seima

Anna wrote:
Konstantinas wrote:
Anna wrote:

Perskaičiusi nuomones pamaniau - chebra, protingai ir išmintingai rašote, bet... ar nenutolome nuo temos pavadinimo "Tradicinė šeima"?
Tačiau klasikų raštuose parašyta - "Šeima yra visuomenės ląstelė".

cia buvo parasyta komunistu rastuose: семья ячейка общества
tu turbut priklausai senosios kartos atstovems ir jaunysteje lankei politekonomikos paskaitas)


Konstantinai, tik iš pagarbos tau smile

"Manau, kad Europa visų pirma turi sutelkti dėmesį į tradicinės šeimos, kuri yra pagrindinė visuomenės ląstelė, atstatymą".
DR. ALEXANDER HAVARD, Lyderystės plėtros Europos Centras, Helsinkis (Suomija)
(iš pranešimo Lietuvos Respublikos Seime 2007 m. spalio mėn. 12 d.)

pirmasis sia fraze. kad seima visuomenes lastele pasake K. Marksas. tik jis nagrinejo seima ne siaip sau kaip lastele o kaip ekonomine-socialine visuomenes lastele. tik paskui ta zodi "ekonomine-socialine" ismete is frazes ir sutrumpino jo pasiakyma. o kadangi jis gyveno 19 amziuje tai butent tais laikais jis ir pasake sia fraze. o tavo pacituotas Dr. Alexander Havard kaip zmogus issilavines tikriausiai studijavo K.Marksa ir 2007 metais pacitavo jo zodzius. o 2016 metais jau Anna pacitavo Dr. Alexanderi Havarda pacitavusi K. Marksa.  kai dirbi su informacija visada reikia surasti pati pradini informacijos saltini)  as ekonomikos teorijas irgi studijavau ir tai buvo pati megstamiausia paskaita turbut todel kad buvo labai grazi ir gera destytoja. tik labiausiai patiko ne K.Markso o Adamo Smito ekonomines paziuros ypac jo pasisakymai apie nematoma rinkos ranka reguliuojancia viska aplinkui)

54

Re: Tradicine seima

aigi, Jūs tvirtinate, kad eskaluojamas naujas seksualinis elgesys, kai yra nesureguliuotas, silpnina mūsų visuomenę. Taip pat teigiate, jog tai norima įtvirtinti viešojoje erdvėje. O jei tai būtų tik privatūs reikalai, ar tai jau nekeltų pavojaus?

Kadangi tai nėra objektyviai gera, tai nėra gerai net jei tai liktų grynai privačioje erdvėje. Kaip teigė Aristotelis, sielos tvarka yra ir polio tvarka. Nebus politinės tvarkos, jeigu visuomenėje bus daug sumišusių sielų. Jeigu visų sielos bus netvarkingos ir sumišusios, atsiras sąlygos tironijai.

Tačiau šv. Tomas Moras yra sakęs, jog egzistuoja tam tikros ribos, kuriose įstatymau gali daryti įtaką mūsų asmeniniam elgesiui. Ar tikrai nėra kokio taikaus sugyvenimo būdo?

Ne, nėra.

Štai ir turime problemą.

Norėdami išlaikyti racionalizaciją, homoseksualizmo aktyvistai turi ją žutbūt įtvirtinti ir universalizuoti. Jeigu jie to nepadarys, gali atsirasti tokių žmonių kaip mes, kurie jiems pasakys: ,,Atleiskite, bet sodomija yra iš prigimties blogas aktas“. Toks pareiškimas gali pažadinti jų sąžinę, o tai yra dalykas, kurio jie bijo labiausiai. Tai keltų pavojų racionalizacijai, leidžiančiai jiems ir toliau elgtis taip, kaip dabar. Ir jie nesileidžia į dialogą. Jų tikslas nėra tiesos ieškojimas dialektinėse diskusijose, bet įtvirtinti savo racionalizaciją, kad galėtų ir toliau nevaržomai ja gyventi.

Regis, mūsų visuomenė nė nepastebi blogų šios racionalizacijos pasekmių.

Tai yra visiško prigimties įstatymo ir Dievo atmetimo inteligentijos tarpe indikatorius. Bet juk nuo to priklauso mūsų kaip valstybės, kurioje gyvena laisvi žmonės, išlikimas. Sėkmingas homoseksualų judėjimas neišvengiamai reikalauja prigimties ir Dievo įstatymo paneigimo. Ironiška, kad būtent Aukščiausiasis Teismas padeda įsitvirtinti šiai pasaulėžiūrai. Tokiu savo elgesiu teismai kenkia savo pačių autoritetui, nes jų autoritetas būtent ir yra paremtas prigimties įstatymo ir Dievo įstatymo, kurį jie patys savo sprendimais paneigia, egzistavimu.

Viena mano mėgstamiausių citatų yra JAV teisėjos Arendos L. Wright Allen, nusprendusios Virdžinijos valstijoje panaikinti santuokos apibūdinimą kaip išskirtinai vyro ir moters sąjungą, žodžiai: „Homoseksualūs asmenys atitinka visus įstatyminius reikalavimus santuokai Virdžinijos valstijoje, išskyrus tą, kad jie yra tos pačios lyties.“ Abraomas Linkolnas mėgdavo užduoti populiarią mįslę: ,,Jeigu šuns uodegą pavadinsime koja, tai kiek kojų turės šuo?“ Lyg kreipdamasis į teisėją Allen, jis atsakė: „Penkias? Ne, uodegos vadinimas koja jos koja nepaverčia.“ Ir tai yra būtent tai, ką mes matome dabar. Kaip Linkolnas teigė vienų debatų metu, žmogus „negali logiškai sakyti, kad kas nors turi teisę elgtis blogai.“ Taigi, nėra teisės į sodomiją, net jei Aukščiausias Teismas atrado tai kažkurioje Konstitucijos paraštėje. Sodomija niekada negali būti gera, o todėl ir nėra teisės ją praktikuoti.

Susidaro įspūdis, kad vertinimas, kad yra gerai ir blogai, yra taip užmaskuotas, kad esame tarsi aplinkui besiblaškantys aklieji. Nežinome, kas gerai ir kas blogai, o mūsų Aukščiausiasis Teismas šią nežinią tik paremia.

Kaip ir sakiau, jie neigia pačius šios šalies pamatus. Jų įstatymai homoseksualių „santuokų“ atžvilgiu yra įžeidimas Nepriklausomybės Deklaracijai.

Žmonės gali klausti, kaip galima nustatyti, kas yra tinkamas mūsų seksualinio potraukio naudojimas, ir kas yra piktnaudžiavimas juo? Atsakymą galima rasti mūsų seksualinį potraukį tyrinėjant taip, kaip tyrinėtume bet kokį kūno organą, pavyzdžiui, akis ar ausis, norėdami išsiaiškinti, kokia yra jų paskirtis. Jei blogai matome, einame pas optometristą ar oftalmotologą, tikėdamiesi, kad jis žino to priežastį. Nuoširdžiai tikimės, jog jis išmano ir gali nurodyti, kam yra reikalinga akis ir kaip ji funkcionuoja. Išmanydamas žmogaus organų funkcijas, tikėtina, kad jis galės mums padėti – atkurti ar pagerinti regėjimą. Tai galioja ir visiems kitiems žmogaus kūno organams. Taip analizuojant mūsų seksualinį potraukį, tampa aišku, jog jis turi dvi pagrindines funkcijas.

Viena jų yra jungiančioji, o kita – dauginimosi. Seksualinis potraukis negali įgyvendinti dauginimosi funkcijos be jungiančiosios, o pastaroji dažniausiai įgyvendina ir dauginimosi tikslą. Grįžtant prie ankstesniosios minties, gali nebūti nieko blogo, kai du vyrai ar dvi moterys myli viena kitą, kol jų santykiai netampa seksualizuoti. Taip yra todėl, kad toks seksualinis santykis negali būti nei jungiantis, nei kuriantis (atliekantis dauginimosi funkciją). Tai prigimties būdas pasakyti mums, kad tokia meilė savo prigimtimi nėra santuokinė, nes ji negali išpildyti nei vienos iš šių prigimtinių mūsų seksualinio potraukio funkcijų.

Ar daug žmonių savo nekonfrontaciniu būdų įtikinote? Jūsų grįžimas prie Sokrato, Aristotelio ir kitų turėtų gana gerai įtikinti.

Reakcija, kurios sulaukiu dažniausiai, yra žmonių patiriamas palengvėjimas. Jie dėkoja Dievui, kad visam tam yra racionalių argumentų. Kaip žinote, aš necituoju Šventojo Rašto, mano knygoje nėra religinių argumentų, nes jie šioje visuomenėje ir teismuose nėra laukiami. Knyga yra paremta tuo, ką mes galime žinoti remdamiesi vien savo protu. Daug žmonių tai pamatę jaučia palengvėjimą.

Manau, labiausiai jaudinantis momentas išleidus knygą buvo, kai prie manęs priėjo ir dėkojo homoseksualų organizacijos ,,Drąsa“ (angl. „Courage“) nariai. Jie gyveno mele ir perskaitę knygą pamatė, kokią žalą šis melas daro. Taigi, jie vertina tiesą ir žino, kad ji jiems pristatoma be jokių prieš juos nukreiptų kėslų.

Jūs tiesiog pasakote „Štai tiesa!“

– Aš sakau tai, ką sakyčiau bet kokiam alkoholikui arba žmogui, kenčiančiam nuo apetito sutrikimo.

– Ir Jūs radote tos pačios lyties asmenims potraukį jaučiančių žmonių, kurie sako, kad tai jiems buvo labai naudinga.

– Jie sako: „Ačiū už tai, kad pasakėte tiesą ir išdėstėte viską taip, kaip yra iš tikrųjų, bei parodėte, kokiu keliu eidamas žmogus gali skleistis, netgi mes, kenčiantys nuo šio polinkio.“ Tai tokia pati situacija, kurioje yra alkoholikas. Argi mes norėtume švęsti Alkoholikų dieną ir įtvirtinti valstybėje teigiamą požiūrį alkoholikų atžvilgiu, kas galiausiai sunaikintų tų žmonių sveikatą ir greičiausiai jų šeimas bei socialinius santykius? Ne, mes sakome: „Gal norėtumei nueiti į Anoniminių alkoholikų susitikimą? Gal jau laikas baigti tiek gerti, nes savo elgesiu tu kenki sau ir kitiems.“ Būtent tai daro alkoholikus mylintis žmogus.

– Taip, tačiau turite pripažinti, kad daugybė žalos jau padaryta. Šiuo metu tai net nebėra diskusijų klausimas.

– Mirtingumo rodikliai, sukelti tokio elgesio, yra neįtikimi. Net prieš AIDS atsiradimą, buvo nustatyta, kad homoseksualai vidutiniškai praranda 20 metų savo gyvenimo. Tai neturėtų stebinti. Kūne išeinamoji anga nėra įeinamoji ir kai ji naudojama kaip įėjimas, platinamos ligos, gluminamas kūnas, ir daugumai iš jų tai baigiasi tragiškai.

– Ir tai yra realybė.

– Tai realybė. Ir, žinoma, su AIDS viskas dramatiškai pablogėjo. Nors daugeliu aspektų situacija gerėja dėl medicininių priežasčių, tačiau situacija vis tiek išlieka katastrofiška. Taigi aš nesuprantu, kaip galima turėti bet kokią užuojautą žmonėms su homoseksualiais polinkiais ir tuo pačiu slėpti nuo jų, kad jie save fiziškai žaloja, jau nekalbant apie moralinį pavojų.

– Taigi, Jūsų knyga nėra tik dar vienas „kėslas“. Ji paremta užuojauta homoseksualiems žmonėms, nes Jums teko daug dirbti su jais menų srityje? Ar tai teisingas teiginys?

– Na, tai teisingas teiginys, tačiau ne vien dėl to, kad su jais dirbau. Aš suprantu, kad daug homoseksualų turi polinkį į šį nukrypimą ne dėl savo kaltės. Tai nėra kažkas, ką jie pasirenka. Nors taip pat esu matęs žmonių, kurie tai pasirenka. Kai buvau aktorius, pastebėjau aktyvų ir sėkmingą verbavimą. Buvo pastangų užverbuoti ir mane. Ši patirtis man leidžia suprasti homoseksualų subkultūrą.

Tačiau dauguma atvejų yra vaikystės traumos rezultatas. Yra labai sunku atsigauti nuo jos, kai ji sukelta tėvo nebuvimo, smurtaujančio elgesio bei panašios traumos. Atsimenu vieną ypatingai jaudinantį liudijimą, kai jaunas vyras apibūdino savo homoseksualius santykius kaip siekimą vyro dėmesio, kurio jam niekada nerodė tėvas. Jo tėvui žymiai labiau rūpėjo alkoholis nei jis ar jo mama. Savo vėlesnės paauglystės metu jis susidūrė su vienu iš savo tėvo blaiviųjų gyvenimo epizodų. Pirmą kartą jo gyvenime tėvas pamiršo savo problemas, apkabino sūnų ir sušnabždėjo į ausį: „Aš tave myliu“. Nepatikėsite, bet tai lėmė, kad homoseksualus vaikino polinkis greitai dingo. Jaunas vyras net sugebėjo susituokti ir pats tapti tėvu.

Aišku, ne visi homoseksualai, kenčiantys nuo šio polinkio, sulaukia tokios geros pabaigos, tad žala jų atveju tęsiasi ir toliau. Todėl jie tikrai nusipelno užuojautos.

– Ar norėtumėte pasakyti ką nors pabaigai?

– Klausėte, kokia gali būti viso šito pasekmė. Užtikrintai pasakyti galima tik tai, kad iliuzija visada veda į didelį nusivylimą, į tai nuves ir ši iliuzija. Lieka tik klausimas, kiek žalos bus padaryta ilguoju laikotarpiu, o tai priklausys nuo to, kaip drąsiai viso šio melo akivaizdoje liudysime tiesą.

55 (edited by Bezpredelas 2016-06-03 20:53)

Re: Tradicine seima

Konstantinas wrote:
Anna wrote:
Konstantinas wrote:

cia buvo parasyta komunistu rastuose: семья ячейка общества
tu turbut priklausai senosios kartos atstovems ir jaunysteje lankei politekonomikos paskaitas)


Konstantinai, tik iš pagarbos tau smile

"Manau, kad Europa visų pirma turi sutelkti dėmesį į tradicinės šeimos, kuri yra pagrindinė visuomenės ląstelė, atstatymą".
DR. ALEXANDER HAVARD, Lyderystės plėtros Europos Centras, Helsinkis (Suomija)
(iš pranešimo Lietuvos Respublikos Seime 2007 m. spalio mėn. 12 d.)

pirmasis sia fraze. kad seima visuomenes lastele pasake K. Marksas. tik jis nagrinejo seima ne siaip sau kaip lastele o kaip ekonomine-socialine visuomenes lastele. tik paskui ta zodi "ekonomine-socialine" ismete is frazes ir sutrumpino jo pasiakyma. o kadangi jis gyveno 19 amziuje tai butent tais laikais jis ir pasake sia fraze. o tavo pacituotas Dr. Alexander Havard kaip zmogus issilavines tikriausiai studijavo K.Marksa ir 2007 metais pacitavo jo zodzius. o 2016 metais jau Anna pacitavo Dr. Alexanderi Havarda pacitavusi K. Marksa.  kai dirbi su informacija visada reikia surasti pati pradini informacijos saltini)  as ekonomikos teorijas irgi studijavau ir tai buvo pati megstamiausia paskaita turbut todel kad buvo labai grazi ir gera destytoja. tik labiausiai patiko ne K.Markso o Adamo Smito ekonomines paziuros ypac jo pasisakymai apie nematoma rinkos ranka reguliuojancia viska aplinkui)

gana apie ta ekonomika, jeigu nori apie ja pakalbeti tai kurk atskira tema smile as ir pats padiskutuociau smile

56

Re: Tradicine seima

Konstantinai, garbės žodis, įtariau, jog tai Markso žodžiai, ieškojau google, kas pasakė pirmas... Neradau... Šią frazę kartoja daugelis - juk ji teisinga smile Tik kad yų ląstelių yra visokių - gal su branduoliu, bet be branduolėlio, tai ir dauguinimo nėra (bet biologijojos žiniomis niekad nežibėjau, nors kaip būtų gražu: vyras - branduolys, o moteris - branduolėlis...) Mums dėstė vyras, kiek pamenu, jo idealas buvo keinsistai...

dėl vienkiemio miške - ne ne ir dar kartą ne. tai yra mano svajonė ir vienkiemis miške bus mano smile

o juokingiausia, kad Bespredelas vos ne kaltina Konstantiną atsovavimu tam tikrai grupei, jei neklystu smile

57 (edited by Bezpredelas 2016-06-03 21:06)

Re: Tradicine seima

nekaltinu, turbut buvau netaip suprastas smile as tik matau kad jis priklauso neigeju kastai, o jie kaip taiskykle elgiasi panasiai, nors rodysi atvertes tiesa pries akis jie geriau pabegs i miska ir ten prasedes visa gyvenima negu ta tiesa pripazins ir tiek smile aisku ju reikalas, elgiasi ir daro kaip jiems atrodo teisinga, jeigu mato tame kazkokia prasme tai prasau smile jau antras sudeda ginklus, pirmasis sake kad iskraipau faktus kai paklausiau kurioj vietoj atsakymo neisgirdau, o kitas jau i miska nori pabegti smile bet konstantinas nuo pirmo skiriasi tuo kad jam tiesiog viskas vienodai, bet jeigu jam vienodai tai ir diskutuot su juo nelabai yra ka smile nes man jis kaip atskiras As nelabai idomus smile

58

Re: Tradicine seima

gerb. Bezpredelai (bet ir susigalvok tokį vardą...),

miškas - tai tokia vieta (nebūtinai fizinėje plotmėje), kurioje tūlas lietuvis atranda savyje ryšį ne tik su Gamta, Tradicija, Visata, bet ir sugeba save paruošti ryšiams su kitais žmonėmis, kad gimtų tradicinė šeima smile

dar paprasčiau - miškas ir vienkiemis jame - tai pirmasis kelio etapas kelionėje į tapsmą Mes smile

59 (edited by Bezpredelas 2016-06-03 21:10)

Re: Tradicine seima

as gi nekalbu sitoj vietoj apie dvasingumus jokius, as kalbu apie visuomene. Tie kas iseina i miska tai atsizada pasaulietisko gyvenimo, o tuo paciu ir visuomenes. Bet mes apie pasaulietini gyvenima juk kalbame, tai visai neliecia to atsiskyrelisko gyvenimo smile nes jeigu gyvensi atsiskyreliska gyvenima tai ir homiku nebusi, nejauti kad krypstam nuo temos? smile pati juk pirmai pykai kai krypom smile O tai kad pirmas etapas miskas tai nemanau, nes kaip sakoma "Viena tiesa, tukstantis keliu"

60

Re: Tradicine seima

o koks pirmas etapas?