181

Re: neautozinovai

Tomas, 28 parašė:

Dyla sankabos diskas..

em.. bet juk kai nuspaudi sankaba tai tie diskai atsiskiria? juk jie dyla sankabos atleidimo metu, kai susiliecia, ar ne ?

182

Re: neautozinovai

jie neatsiskiria pilnai, kazkiek vistiek lieciasi ir dyla, vienintelis metas kada sankaba nedyla, tik kai visiskai atleista wink

183

Re: neautozinovai

Kastytis, 27 parašė:

jie neatsiskiria pilnai, kazkiek vistiek lieciasi ir dyla, vienintelis metas kada sankaba nedyla, tik kai visiskai atleista wink

aisku, reiskia geriau isjungt begi ir sankaba atleist ;] dekui uz info. siaip klausimas kilo del to, kad kai kuriuose motocikluose buna vargas surasti neutralu begi. o su masina tai paprasciau.

184

Re: neautozinovai

Aleksandrai kaip su motociklais nezinau,bet autose yra taip..
nuspaudus sankaba ir ilgai ja laikant,dyla stumiamasis guolis (ar kaip jis ten vadinasi) pati sankaba praktiskai isviso nedyla,nu tikrai nejausi kad ir daznai taip vazinesi,didziausi minusai tokiame vaziavime
1 dilini sankabos tumiamaji guoli
2 riedant nuo kalno,naujesnes auto laisvu varikliu sukiu metu ryja daugiau kuro,nei riedant su begiu nuo kalno (cia nevisuose auto taip!!!)
3 imetus laisva begi ir riedant,automobilis sunkiau valdomas extremaliose situacijose,netoks stabilus pusukiuose.
4 vaziuok tiesiog taip kaip visi vaziuoja big_smile nepusk pries veja big_smile
P.s. del 4 eilutes,spresk patsai big_smile

185

Re: neautozinovai

pavardink kokios masinos ryja kura ant laisvu?paprastai daznai  vaziuoju laisvu,jei niekas nesimaiso,nevaizduoja super vairuotojo

186

Re: neautozinovai

laisvojoje eigoje i cilindrus ipurskiamas minimalus kiekis kuro,tik kad palaikytu variklio sukimasi...
naujesniuose masinose variklio kompas atpazysta jog automobilis rieda (pvz nuokalne) ir jai begis yra ijungtas,kuro ipurskimas visiskai nutraukiamas (ir nuo automobilio modelio,pradeda purksti kai apsukos nukrenta iki laisvosios eigos,arba irskarto vos tik isjungus pavara)
kuro sanaudos laisvaja eiga priklauso nuo variklio,gali buti 1,2 ir 3,5 litro per valanda,netgi maziau ar net daugiau,viskas itakoja,temperatura,alyvos klampumas,ir netgi geografine padetis big_smile
taigi stabdant su begiu taupomas kuras (p.s. bet nevisada!!!!)  big_smile

187

Re: neautozinovai

kokia nuomone apie ratu isnesima,tiksliau per placios padangos,trina apyruokles.Vaziavau pas toki auksaranki,kuris nutekina,padaro ka reikia,tai jis man mazdaug pusvalandi skaite pamoksla apie sauguma,aerodinamika,ir...nieko nepadare.Vazineju padejus metalinesploksteles,nedaug,keli milimetrai,bet to uztenka.padangas taikiau,keiciau,nes jau suvariau gera komplekta,nemaciau kad lieciasi.paciu ratlankiu nezadu keistmetai taip vaziuoju,dar gyva,tfu...tfu...kad neprisikarkseciau....

188

Re: neautozinovai

Viktoras, 25 parašė:

Aleksandrai kaip su motociklais nezinau,bet autose yra taip..
nuspaudus sankaba ir ilgai ja laikant,dyla stumiamasis guolis (ar kaip jis ten vadinasi) pati sankaba praktiskai isviso nedyla,nu tikrai nejausi kad ir daznai taip vazinesi,didziausi minusai tokiame vaziavime
1 dilini sankabos tumiamaji guoli
2 riedant nuo kalno,naujesnes auto laisvu varikliu sukiu metu ryja daugiau kuro,nei riedant su begiu nuo kalno (cia nevisuose auto taip!!!)
3 imetus laisva begi ir riedant,automobilis sunkiau valdomas extremaliose situacijose,netoks stabilus pusukiuose.
4 vaziuok tiesiog taip kaip visi vaziuoja big_smile nepusk pries veja big_smile
P.s. del 4 eilutes,spresk patsai big_smile

del 1 aisku. del 2 aisku. del 3 aisku. o del 4, vaziuoju taip kaip man labiau patinka ir stengiuos taip, kad kuo maziau drozciau masina ;]
o motocikluose neutralus begis yra tarp pirmo ir antro, todel kai mokiausi vairuot su sena pyrda, tai ten buvo beveik neimanoma imest neutralu, visalaik persokinedavo nuo pirmo ant antro ir atvirksciai. speju naujesniuose motocikluose tokios problemos nera, bet nesu daugiau vazinejes.

189

Re: neautozinovai

Dalia turi omienyje dinstancines saibas,jos reikalingos jai ratu diskai neatitinga gamyklos nustatas ET normas,isidejus saibas reikia platinti ratu arkas,bei stangrinti (kietinti) vaziuokle,prireiks dar spycialu varztu (jai su verzlemis,ilgesniu sriegiu) ratai platinami tik siekiant gauti kuo didesnio stabilumo kelyje,komfortas atitinkamai mazeja smile saibu nereikia tekinti,jos gana pigios...
Aleksandrai del masinos drozimo,jos gaminamos kad atlaikytu maximalius kruvius,droziamos tik del daromu klaidu vaziuojant arba blogu keliu big_smile

190

Re: neautozinovai

tai turiu uzdejus paprastas saibas,po stalciu pasiknisus radau,bet man aiskino kad taip negerai,reikalinga istekint vientisa diskeli ar ka ten,nepamenu kaip vainas,as klausiau del saugumo,nes atskaite morala kad taip gana nesaugu vazinet.ten jaunas bachurelis taip rikonstravo,kad nebeverta viska beatstatinet.nebent tureciau devetu masinu savartyna.

191

Re: neautozinovai

ratai turi liestis visu 100% numatytu plotu,priesingu atveju pradedant rudyti stabdziu diskams,prarandamas reikiamas balansas...  posukiuose varztai turi atlaikyti tikrai dideles apkrovas,nusuk ratus,jai pamatysi kad saibos jau pazeistos,aptrankytos,tai isimk jas,jai ne,sekmes vazinejant,tavo masinos ratus turi priverzti ne didesne nei 130Nm jega,persistengus,varztai prades temptis,kadangi ratu varztai nera "DEN" paskirties,nieko gero tai nezada......

192

Re: neautozinovai

aisku.aciu.siaip ratus numaunu tik tada,kai padangas suvarau.ir stengiuosi kad varztai visi butu priverzti vienodai.zinau ir toki bajeri,kai galinis ratas pavijo ir pralenke pacia masina,nuriedejo igriovi,pasakojo tas,kam taip atsitiko.Gerai kad viskas laimingai baigesi.

193

Re: neautozinovai

musu senam treciam golfukui idomus dalykas nutiko. artejant kilometrazui prie 300 000 km atzymos, jis nusinulino ir pradejo rodyt kilometrus nuo 0 smile prietaisas elektroninis, ne mechaninis. Idomu ar cia kazkas uzluzo jame, ar masina nepritaikyta nuvaziuoti daugiau nei 300k km ir ten buvo maximali zyma ir vel pradejo nuo nulio skaiciuot big_smile

194

Re: neautozinovai

na,ir as dar paklaust noriu,nes nesuprantu kaip cia yra.na,kai paspaudziu,greicio rodykle sukasi ratu,na,kai isibegeju,ji apsisuka 360lapsniu kampu ir daugiau,ka ten rodo ne velnio nebeaisku.siaip ten mylios turetu but,bet kokiu greiciu vazineju niekad nezinau.Kazko klausiau is vyru,tai ...kvailele pavadino...teko pavezet ir parodyt kaip tai realiai atrodo,uzsiciaupe,bet del ko taip yra nepaaiskino.Kai vazineju letai,po miesta, viskas gerai ir ta rodykle normaliai veikia.

195

Re: neautozinovai

Dalia, 42 parašė:

na,ir as dar paklaust noriu,nes nesuprantu kaip cia yra.na,kai paspaudziu,greicio rodykle sukasi ratu,na,kai isibegeju,ji apsisuka 360lapsniu kampu ir daugiau,ka ten rodo ne velnio nebeaisku.siaip ten mylios turetu but,bet kokiu greiciu vazineju niekad nezinau.Kazko klausiau is vyru,tai ...kvailele pavadino...teko pavezet ir parodyt kaip tai realiai atrodo,uzsiciaupe,bet del ko taip yra nepaaiskino.Kai vazineju letai,po miesta, viskas gerai ir ta rodykle normaliai veikia.

kas cia per masinyte?

196

Re: neautozinovai

Kontrabandine Dalios ta masinyte big_smile big_smile

197

Re: neautozinovai

gal kas gali parasyt kokie fiat markes masinu minusai,kur ju bedos?

198

Re: neautozinovai

Su artejanciom sventem!Kur dingo visi nusimanantys???ir nenusimanantys?

199

Re: neautozinovai

su artejanciomis sventemis!Kur dingo VISI nusimanantys ir nenusimanantys?

200

Re: neautozinovai

Dalia, kaip matau is siauliu esate smile galiu pagelbet remonto klausimais po svenciu smile