41

Re: Apie Dujas

bent jau mano matyti egzemplioriai, tai visi keikiasi taupe litus ne ten kur reikia wink big_smile

42

Re: Apie Dujas

na tai tava visi matyti nesuprant kas tas yra dujine iranga.. nes mana matyti ne vienas nesiskundzia.. visi patenkinti.. firmose su garantija susidejo ir jokiu bedu, absoliuciai.. taip kad cia si tema buvo ir bus gincu objektas.. kas to nezino kad originaliu kuru vaziuot maloniau, bet... mes ne seimo nariai..

43

Re: Apie Dujas

viliau tu man gali paiskint kuo misinio riebumas/liesumas su savaimine detonacija susijas ;D;D;D
man net idomu pasidare koki tu darba dirbi ir koki issilavinima turi wink
trumpa paskaita :
visi zino kad paprasciausias budas padidinti variklio galia , ekonomiskuma ir ekologiskuma yra padidinti suspaudimo laipsni, bet ji didinant iskyla kita beda : savaimine detonacija kada misinis uzsidega ne nuo zvakes kibirksties bet nuo per didelio slegio ir temperaturos. nors temperatura sudarytu  vos 100 laipsniu. Todel buvo pradetas kelti kuro oktaninis laipsnis , kuris parodo ant kiek kuras yra atsparus savaiminei detonacijai (ant kiek ji sunkiau uzdegti) ir taip kartu su oktaniniu laipsniu buvo keliamas ir suspaudimo laipsnis , bet kadangi naftos gamybos bendrovems neapsimoka labiau grynint kuro , problemos su suspaudimo laipsniu yra dabar pacios aktualiausios.

duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90 , tad kai turbina arba kompresorius uzkelia slegi , o tuo paciu ir suspaudimo laipsni dujos megsta detonuoti ...
ant ankstesniu paprastu irangu tai pasireiksdavo "chlapuskem" kuriu pasekoje buvo danzniausiai apgadinami oro sklendes , oro srauto matuokliai, isiurbimo kolektoriaus dalys ir t.t. db kai pasirode dujos su tiesioginio ipurskimu si problema beveik isnyko , nes savaimine detonacija cilindre beveik nespeja ivykt del to kad auto gamintojai variklius gamina su rezervu , o meistrai kurie stato yra megejai paankstinti degima , del ko vaziavimas su dujom buna netgi malonesnis uz benzina.
bet sportiniuose automobiliuose su turbina ar kompresorium siekiant isgauti maksimalia galia suspaudimo laipsnis yra keliamas iki maksmaliai leidziamo pagal benzino oktanini skaiciu . tad isistatyt dujas i toki automobili butu tas pats kaip vazineti ant 90 benzino bijant kad suspaudimo takto metu dujos nepradedu degti kai stumuoklis nera pasiekias "mirties" tasko, o paankstinus degima prarandama gan didele dalis arkliu .
DB TAU AISKU??!! o jei pas tave automobilis ne sportinis bet su turbina ir tu neisspaudi jo net 50 % galingumo tai ir vazinesi be problemu bet jei vairuosi kaip pridera tai autoservise pastoviai sedesi !!!!!!!!!!!!!!!!

44

Re: Apie Dujas

Tautvydas, 20 parašė:

duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90

Va cia tai netiesa smile

45

Re: Apie Dujas

Rolandas, 23 parašė:
Tautvydas, 20 parašė:

duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90

Va cia tai netiesa smile

teoriskai tai duju oktaninis skaicius yra apie 115 bet kadangi duju transportavimo metu naudoja priedus kurie mazina si skaiciu degalinese esanciu duju aoktaninis skaicius ir gaunasi apie 90

46

Re: Apie Dujas

www.google.lt pagalba radau aiskesni paaiskinima smile

http://www.saurida.lt/lt/display.php/page;id,51

tik dujiniai-dyzeliniai varikliai duju is benzino koloneliu nenaudoja ;D



47

Re: Apie Dujas

Egidijus, 24 parašė:


siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V


kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus wink

48

Re: Apie Dujas

pjaunates jus apie tuos oktanus.. o is tikro yra taip - dujos (paskutinios kartos) nesipyksta su turbininiais verikliais ir diskusiju cia plesti nereik.

49

Re: Apie Dujas

Gintaras, 24 parašė:
Egidijus, 24 parašė:


siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V


kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus wink

na manau kad 99% , o siaip kiek as pazistu tai visi didvyriais jauciasi 2 begiu 100 isgulde ar trasoj 200 isspaude big_smile
priedo su tais 200 irgi linksma , dazniausiai nuo 120 isikala 5 begi ir laiko gaza dugna kol maximuma pasiekia ;D

50

Re: Apie Dujas

Gintaras, 24 parašė:

pjaunates jus apie tuos oktanus.. o is tikro yra taip - dujos (paskutinios kartos) nesipyksta su turbininiais verikliais ir diskusiju cia plesti nereik.

dujos nesipyksta , bet duju kokybe zudo ;D

51

Re: Apie Dujas

Tautvydas, 20 parašė:
Gintaras, 24 parašė:
Egidijus, 24 parašė:


siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V


kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus wink

na manau kad 99% , o siaip kiek as pazistu tai visi didvyriais jauciasi 2 begiu 100 isgulde ar trasoj 200 isspaude big_smile
priedo su tais 200 irgi linksma , dazniausiai nuo 120 isikala 5 begi ir laiko gaza dugna kol maximuma pasiekia ;D

del specifines masinu paklaidos tuos 200 pasiekt ne taip jau ir lengva wink be to salygu lt nelabai yra smile

52

Re: Apie Dujas

Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.

53

Re: Apie Dujas

Rolandas, 23 parašė:

Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.

didesnes nesamones nesu girdejes

54

Re: Apie Dujas

Arunas, 20 parašė:
Rolandas, 23 parašė:

Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.

didesnes nesamones nesu girdejes

ti tada is kur tos paklaidos atsiranda? dar nebuvo kompu, o zmogus menulyje issilaipino, o cia keliu metu senumo automobiliui normalaus tikslaus spidometro negali padaryti?

55

Re: Apie Dujas

manau paklaidos atsiranda nuo ratu skersmens (ty kiek tu padanga priputei joks kompas nepaskaiciuos

56

Re: Apie Dujas

Arunas, 20 parašė:

manau paklaidos atsiranda nuo ratu skersmens (ty kiek tu padanga priputei joks kompas nepaskaiciuos

nu jau tikrai ne nuo priputimo, jei pripusta gamintojo rekomenduojamo slegio ribose. neisivaizduoju kokiu arkliu reikia buti kad neturetum supratimo, kad padangos turi buti pripustos tiek kiek reikia. 

sakai nesamones baisias sneku, o pats logisko paaiskinimo kodel spidometrai meluoja irgi neturi.

57

Re: Apie Dujas

Arunas, 20 parašė:
Rolandas, 23 parašė:

Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.

didesnes nesamones nesu girdejes

jis beveik teisus smile specifine spidometro paklaida - NE MAZIAU 10 km/h. Tai daroma del keliu priezasciu bet esmine - kad automobilis nevaziuotu greiciau nei rodo spidometras. Idomu yra tai kad naujuose automobiliuose kuriuose yra borto kompiuteris buna isvedamas ilgu atstumu 13 km/h mazesnis vidutinis greitis negu kad tu nustates autopilote ir matai spidometre smile Esme supratot smile Jei netikit - galiu paieskoti linka kuriame gamintojai kalba apie sita dalyka

58

Re: Apie Dujas

Tautvydas, 20 parašė:

viliau tu man gali paiskint kuo misinio riebumas/liesumas su savaimine detonacija susijas ;D;D;D
man net idomu pasidare koki tu darba dirbi ir koki issilavinima turi wink
trumpa paskaita :
visi zino kad paprasciausias budas padidinti variklio galia , ekonomiskuma ir ekologiskuma yra padidinti suspaudimo laipsni, bet ji didinant iskyla kita beda : savaimine detonacija kada misinis uzsidega ne nuo zvakes kibirksties bet nuo per didelio slegio ir temperaturos. nors temperatura sudarytu  vos 100 laipsniu. Todel buvo pradetas kelti kuro oktaninis laipsnis , kuris parodo ant kiek kuras yra atsparus savaiminei detonacijai (ant kiek ji sunkiau uzdegti) ir taip kartu su oktaniniu laipsniu buvo keliamas ir suspaudimo laipsnis , bet kadangi naftos gamybos bendrovems neapsimoka labiau grynint kuro , problemos su suspaudimo laipsniu yra dabar pacios aktualiausios.

duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90 , tad kai turbina arba kompresorius uzkelia slegi , o tuo paciu ir suspaudimo laipsni dujos megsta detonuoti ...
ant ankstesniu paprastu irangu tai pasireiksdavo "chlapuskem" kuriu pasekoje buvo danzniausiai apgadinami oro sklendes , oro srauto matuokliai, isiurbimo kolektoriaus dalys ir t.t. db kai pasirode dujos su tiesioginio ipurskimu si problema beveik isnyko , nes savaimine detonacija cilindre beveik nespeja ivykt del to kad auto gamintojai variklius gamina su rezervu , o meistrai kurie stato yra megejai paankstinti degima , del ko vaziavimas su dujom buna netgi malonesnis uz benzina.
bet sportiniuose automobiliuose su turbina ar kompresorium siekiant isgauti maksimalia galia suspaudimo laipsnis yra keliamas iki maksmaliai leidziamo pagal benzino oktanini skaiciu . tad isistatyt dujas i toki automobili butu tas pats kaip vazineti ant 90 benzino bijant kad suspaudimo takto metu dujos nepradedu degti kai stumuoklis nera pasiekias "mirties" tasko, o paankstinus degima prarandama gan didele dalis arkliu .
DB TAU AISKU??!! o jei pas tave automobilis ne sportinis bet su turbina ir tu neisspaudi jo net 50 % galingumo tai ir vazinesi be problemu bet jei vairuosi kaip pridera tai autoservise pastoviai sedesi !!!!!!!!!!!!!!!!

studijuoju transporto priemoniu inzinerija, esu dirbes butent su dujomis.

ta savaimine detonacija.. neteko su ja susidurti (apskritai tai ne toks jau ir daznas reiskinys), dujos paprastose irangose saudo NE DEL TO

kas liecia visiskai sportinius automobilius.. neteko girdeti apie impreza, kuri ralyje vaziuoja? taip taip, su dujomis. ir dar, duju oktanas realiai yra 95-100

59

Re: Apie Dujas

delimprezos as juk ir kalbejau apie ja smile ji vaziuoja ir l. gerai smile

60

Re: Apie Dujas

ne i temu jus cia varot daba....