Re: Apie Dujas
bent jau mano matyti egzemplioriai, tai visi keikiasi taupe litus ne ten kur reikia
Jūs esate neprisijungęs. Prašome prisijungti arba registruotis.
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
bent jau mano matyti egzemplioriai, tai visi keikiasi taupe litus ne ten kur reikia
na tai tava visi matyti nesuprant kas tas yra dujine iranga.. nes mana matyti ne vienas nesiskundzia.. visi patenkinti.. firmose su garantija susidejo ir jokiu bedu, absoliuciai.. taip kad cia si tema buvo ir bus gincu objektas.. kas to nezino kad originaliu kuru vaziuot maloniau, bet... mes ne seimo nariai..
viliau tu man gali paiskint kuo misinio riebumas/liesumas su savaimine detonacija susijas ;D;D;D
man net idomu pasidare koki tu darba dirbi ir koki issilavinima turi
trumpa paskaita :
visi zino kad paprasciausias budas padidinti variklio galia , ekonomiskuma ir ekologiskuma yra padidinti suspaudimo laipsni, bet ji didinant iskyla kita beda : savaimine detonacija kada misinis uzsidega ne nuo zvakes kibirksties bet nuo per didelio slegio ir temperaturos. nors temperatura sudarytu vos 100 laipsniu. Todel buvo pradetas kelti kuro oktaninis laipsnis , kuris parodo ant kiek kuras yra atsparus savaiminei detonacijai (ant kiek ji sunkiau uzdegti) ir taip kartu su oktaniniu laipsniu buvo keliamas ir suspaudimo laipsnis , bet kadangi naftos gamybos bendrovems neapsimoka labiau grynint kuro , problemos su suspaudimo laipsniu yra dabar pacios aktualiausios.
duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90 , tad kai turbina arba kompresorius uzkelia slegi , o tuo paciu ir suspaudimo laipsni dujos megsta detonuoti ...
ant ankstesniu paprastu irangu tai pasireiksdavo "chlapuskem" kuriu pasekoje buvo danzniausiai apgadinami oro sklendes , oro srauto matuokliai, isiurbimo kolektoriaus dalys ir t.t. db kai pasirode dujos su tiesioginio ipurskimu si problema beveik isnyko , nes savaimine detonacija cilindre beveik nespeja ivykt del to kad auto gamintojai variklius gamina su rezervu , o meistrai kurie stato yra megejai paankstinti degima , del ko vaziavimas su dujom buna netgi malonesnis uz benzina.
bet sportiniuose automobiliuose su turbina ar kompresorium siekiant isgauti maksimalia galia suspaudimo laipsnis yra keliamas iki maksmaliai leidziamo pagal benzino oktanini skaiciu . tad isistatyt dujas i toki automobili butu tas pats kaip vazineti ant 90 benzino bijant kad suspaudimo takto metu dujos nepradedu degti kai stumuoklis nera pasiekias "mirties" tasko, o paankstinus degima prarandama gan didele dalis arkliu .
DB TAU AISKU??!! o jei pas tave automobilis ne sportinis bet su turbina ir tu neisspaudi jo net 50 % galingumo tai ir vazinesi be problemu bet jei vairuosi kaip pridera tai autoservise pastoviai sedesi !!!!!!!!!!!!!!!!
duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90
Va cia tai netiesa
Tautvydas, 20 parašė:
duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90
Va cia tai netiesa
teoriskai tai duju oktaninis skaicius yra apie 115 bet kadangi duju transportavimo metu naudoja priedus kurie mazina si skaiciu degalinese esanciu duju aoktaninis skaicius ir gaunasi apie 90
www.google.lt pagalba radau aiskesni paaiskinima
http://www.saurida.lt/lt/display.php/page;id,51
tik dujiniai-dyzeliniai varikliai duju is benzino koloneliu nenaudoja ;D
siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V
kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus
pjaunates jus apie tuos oktanus.. o is tikro yra taip - dujos (paskutinios kartos) nesipyksta su turbininiais verikliais ir diskusiju cia plesti nereik.
Egidijus, 24 parašė:
siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V
kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus
na manau kad 99% , o siaip kiek as pazistu tai visi didvyriais jauciasi 2 begiu 100 isgulde ar trasoj 200 isspaude
priedo su tais 200 irgi linksma , dazniausiai nuo 120 isikala 5 begi ir laiko gaza dugna kol maximuma pasiekia ;D
pjaunates jus apie tuos oktanus.. o is tikro yra taip - dujos (paskutinios kartos) nesipyksta su turbininiais verikliais ir diskusiju cia plesti nereik.
dujos nesipyksta , bet duju kokybe zudo ;D
Gintaras, 24 parašė:Egidijus, 24 parašė:
siaip mano asmenine nuomone: **** pirkti ale sportine masina jei i ja planuojama dujas det ? :V :V :V
kartais zmogus nori BUTENT TO modelio. O drasiai galiu pasakyti, kad 95% zmoniu turinciu galingesnius automobilius niekad ju neisveda pavedzioti i ziedines trasas ar bent jau kokius slalomus
na manau kad 99% , o siaip kiek as pazistu tai visi didvyriais jauciasi 2 begiu 100 isgulde ar trasoj 200 isspaude
![]()
priedo su tais 200 irgi linksma , dazniausiai nuo 120 isikala 5 begi ir laiko gaza dugna kol maximuma pasiekia ;D
del specifines masinu paklaidos tuos 200 pasiekt ne taip jau ir lengva be to salygu lt nelabai yra
Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.
Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.
didesnes nesamones nesu girdejes
Rolandas, 23 parašė:Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.
didesnes nesamones nesu girdejes
ti tada is kur tos paklaidos atsiranda? dar nebuvo kompu, o zmogus menulyje issilaipino, o cia keliu metu senumo automobiliui normalaus tikslaus spidometro negali padaryti?
manau paklaidos atsiranda nuo ratu skersmens (ty kiek tu padanga priputei joks kompas nepaskaiciuos
manau paklaidos atsiranda nuo ratu skersmens (ty kiek tu padanga priputei joks kompas nepaskaiciuos
nu jau tikrai ne nuo priputimo, jei pripusta gamintojo rekomenduojamo slegio ribose. neisivaizduoju kokiu arkliu reikia buti kad neturetum supratimo, kad padangos turi buti pripustos tiek kiek reikia.
sakai nesamones baisias sneku, o pats logisko paaiskinimo kodel spidometrai meluoja irgi neturi.
Rolandas, 23 parašė:Realius 200. man regis samoningai daroma taip, kad greiti spidometras didesni rodytu, nei yra is tikro. na tarkim vaziuoji 200, o rodo kokius 230, o tai jau vercia nuimt koja nuo gazo.
didesnes nesamones nesu girdejes
jis beveik teisus specifine spidometro paklaida - NE MAZIAU 10 km/h. Tai daroma del keliu priezasciu bet esmine - kad automobilis nevaziuotu greiciau nei rodo spidometras. Idomu yra tai kad naujuose automobiliuose kuriuose yra borto kompiuteris buna isvedamas ilgu atstumu 13 km/h mazesnis vidutinis greitis negu kad tu nustates autopilote ir matai spidometre
Esme supratot
Jei netikit - galiu paieskoti linka kuriame gamintojai kalba apie sita dalyka
viliau tu man gali paiskint kuo misinio riebumas/liesumas su savaimine detonacija susijas ;D;D;D
man net idomu pasidare koki tu darba dirbi ir koki issilavinima turi![]()
trumpa paskaita :
visi zino kad paprasciausias budas padidinti variklio galia , ekonomiskuma ir ekologiskuma yra padidinti suspaudimo laipsni, bet ji didinant iskyla kita beda : savaimine detonacija kada misinis uzsidega ne nuo zvakes kibirksties bet nuo per didelio slegio ir temperaturos. nors temperatura sudarytu vos 100 laipsniu. Todel buvo pradetas kelti kuro oktaninis laipsnis , kuris parodo ant kiek kuras yra atsparus savaiminei detonacijai (ant kiek ji sunkiau uzdegti) ir taip kartu su oktaniniu laipsniu buvo keliamas ir suspaudimo laipsnis , bet kadangi naftos gamybos bendrovems neapsimoka labiau grynint kuro , problemos su suspaudimo laipsniu yra dabar pacios aktualiausios.duju oktaninis skaicius yra mazesnis ir pagal benzina atitiktu 90 , tad kai turbina arba kompresorius uzkelia slegi , o tuo paciu ir suspaudimo laipsni dujos megsta detonuoti ...
ant ankstesniu paprastu irangu tai pasireiksdavo "chlapuskem" kuriu pasekoje buvo danzniausiai apgadinami oro sklendes , oro srauto matuokliai, isiurbimo kolektoriaus dalys ir t.t. db kai pasirode dujos su tiesioginio ipurskimu si problema beveik isnyko , nes savaimine detonacija cilindre beveik nespeja ivykt del to kad auto gamintojai variklius gamina su rezervu , o meistrai kurie stato yra megejai paankstinti degima , del ko vaziavimas su dujom buna netgi malonesnis uz benzina.
bet sportiniuose automobiliuose su turbina ar kompresorium siekiant isgauti maksimalia galia suspaudimo laipsnis yra keliamas iki maksmaliai leidziamo pagal benzino oktanini skaiciu . tad isistatyt dujas i toki automobili butu tas pats kaip vazineti ant 90 benzino bijant kad suspaudimo takto metu dujos nepradedu degti kai stumuoklis nera pasiekias "mirties" tasko, o paankstinus degima prarandama gan didele dalis arkliu .
DB TAU AISKU??!! o jei pas tave automobilis ne sportinis bet su turbina ir tu neisspaudi jo net 50 % galingumo tai ir vazinesi be problemu bet jei vairuosi kaip pridera tai autoservise pastoviai sedesi !!!!!!!!!!!!!!!!
studijuoju transporto priemoniu inzinerija, esu dirbes butent su dujomis.
ta savaimine detonacija.. neteko su ja susidurti (apskritai tai ne toks jau ir daznas reiskinys), dujos paprastose irangose saudo NE DEL TO
kas liecia visiskai sportinius automobilius.. neteko girdeti apie impreza, kuri ralyje vaziuoja? taip taip, su dujomis. ir dar, duju oktanas realiai yra 95-100
delimprezos as juk ir kalbejau apie ja ji vaziuoja ir l. gerai
ne i temu jus cia varot daba....
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis