Re: auto-tiuningas
Karta salone domejausi ratais. Kainos visai pekenciamos buvo iki 400 lt uz rata. Atejo sezonas ir tas pats ratas kainuoja 595 lt. ar man su klausa blogai ar is tikro tiek kainos skiriasi ziema ir pavasari?
Jūs esate neprisijungęs. Prašome prisijungti arba registruotis.
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → auto-tiuningas
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
Karta salone domejausi ratais. Kainos visai pekenciamos buvo iki 400 lt uz rata. Atejo sezonas ir tas pats ratas kainuoja 595 lt. ar man su klausa blogai ar is tikro tiek kainos skiriasi ziema ir pavasari?
Taip pavasari ju kaina beabejo sukyla..Logiska juk..kai velyva rudeni visi keicia padangas, o dazniausiai su jom ir skardinius ratus uzsideda, tai lietu niex neperka..kaina krenta..O kai pavasari keicia i vasarines padangas daugkam atsiranda noras ir lietus ratus uzsidet..Todel kainos ir pakyla..O siaip jei apie AC Schnitzer labai nesidomejau kiek salone kainuoja bet tikrai ne 400LT..Nete pazejau paprasciausi 190 svaru 1vnt. O normalesni 700-900 svaru tai apie 4000Lt uz 1vnt..:D Cia aisku apie naujus ir originalius kalbu..:D Padroztu o dar ir fufliaku turbut galima rast gerokai pigiau..
As ir nekalbejau apie AC Schnitzer. tai kur kas maziau zinomu firmu ratai. bet vis tiek kai kaina rudeni ir pavasari skiriasi atskirais atvejais vos ne 300 lt/vnt tai keista.
Kodel keista? Juk yra daug prekiu kuriu kainos priklausomai nuo sezono skiriasi..Juk pvz vasaros laisvalaikio ir turizmo prekes irgi pries sezona pabranxta, o i rudeni vel smarkiai pinga..As pvz valti 1viete rugpjucio men uz 20 Lt pirkau kuri kainuoja dabar 70Lt..:D toxpats tik atvirkstinis variantas ir su ziemos prekem..:D Yra gera patarle Ruosk ratus ziema o roges vasara..:D Rinkos desniai..
Reiskia ratus pirksim kai ju nereikia, ir dar koki pusmeti nereikes
as pvz taip ir pirkau. O ir drabuzius sau daznai tap perku nes galima netgi nemazai sutaupyt
ratai grazu;) kai jie grazus ir profesionalus o ne stampofke kinu
KAS LIECIA GROZI TAI MAN TAIPPAT PATINKA SKONINGAI. BET MAN LABIAU VARIKLIO GROZIS TA PRASME KW TIUNINGAS TEBUNIE TAVO AUTO IR KEVALAS BET KAI STOJI I DRUZE SU BMW NAUJU 740 AR KITA GALINGA MASINA IR TU JA PADARAI OIIII TADA PATS GRAZIAUSIAS TAVO AUTO TOKS KAIP ESCORT 93metu
As i tiuninga pinigu nekisciau:) Geriau uz ta pacia suma masina paforsuot:)
As i tiuninga pinigu nekisciau:) Geriau uz ta pacia suma masina paforsuot:)
Forsavimas yra lygiai taspats tuningas..Tik ne optinis o mechaninis..:D Supraskit jus viena karta kad betkokio daikto kazkox perdarymas pakeitimas yra tuningas..Netgi kai pana dazosi irgi yra tuningas..:D
tiuninga kiekvienas supranta savaip man uztenka graziu lietu ratlankiu, langu patamsininmo ir siokios tokios audio aparturos (kad zmones gatveje atsisuktu paziureti)
o daugiau nematau dideles prasmes kisti pinigus i masinos isore :V geriau jau techniskai masina privesti prie idealumo
juokingai atrodo, kai gatve vaziuoja uztiuninguota masina gan normaliai, o visi agregatai tarska barska ir cypia
siaip tune kiek pamenu yra reguliavimas, o ne perdarymas. Delto ir taikomi abu terminai tuning - techniniu duomenu keitimas ir styling - isores.
Linas, 18 parašė:As i tiuninga pinigu nekisciau:) Geriau uz ta pacia suma masina paforsuot:)
Forsavimas yra lygiai taspats tuningas..Tik ne optinis o mechaninis..:D Supraskit jus viena karta kad betkokio daikto kazkox perdarymas pakeitimas yra tuningas..Netgi kai pana dazosi irgi yra tuningas..:D
Tuningas- tech.keitimas
o ratai bamperiai tai STILING
lietuviai daugiau uzsiima stailingu,o ypac is maximos ar senuku nes tiuningas kainuoja visai kitus pinigus
kas pagal mane tiuningas, stylingas ir kaip as noreciau mano auto kad atrodytu: seip auto kuri pirksiu, tai noreciau uzsidet bamperius nuo amerikonisko varijanto, is sijonus nuo galingesnio varijanto.. lietus ratlankus su nei zemom nei aukstom padangom (50-55mm), geras aparatas po varyklio dangciu (bent jau su grazyntom gamyklimem arklio galiom ir aisq gea garso aparatura, nes seip be muzikos negaliu iskest daug laiko...
bliamba gal ne visai i tma, bet vakar perskaiciau viena offcicialu dokumenta, kad anglijoje galima tamsinti priekinius langus 30% (70% sviesos pralaidumas), o priekini (windscreen)(Labavuha)(neatsimenu kaip lietuviskai) 25%( 75% pralaidumas) bet seip cia kas atamsina tai tamsina konkreciai langus.
siaip tune kiek pamenu yra reguliavimas, o ne perdarymas. Delto ir taikomi abu terminai tuning - techniniu duomenu keitimas ir styling - isores.
nu negrazu tokiam protingam zmogui toki gryba supjaut ;D
isorinis tuning prasideda nuo body kit
isorinis styling tai nuemamu ir uzdedamu elementu keitimas-tobulinimas ( bamperiai , lempos , spoileriai, scopai , slenksciai ir t.t. )
vidinis tuning - tai perdarymai kurie pakeicia charakteristikas ir GALBUT keicia vaizda
vidinis styling - keicia tik vaizda
Gintaras, 23 parašė:siaip tune kiek pamenu yra reguliavimas, o ne perdarymas. Delto ir taikomi abu terminai tuning - techniniu duomenu keitimas ir styling - isores.
nu negrazu tokiam protingam zmogui toki gryba supjaut ;D
isorinis tuning prasideda nuo body kit
isorinis styling tai nuemamu ir uzdedamu elementu keitimas-tobulinimas ( bamperiai , lempos , spoileriai, scopai , slenksciai ir t.t. )vidinis tuning - tai perdarymai kurie pakeicia charakteristikas ir GALBUT keicia vaizda
vidinis styling - keicia tik vaizda
Kokias jus cia pievas gincinates..Prisisvaige visokiu nauju pavadinimu "styling" ir pan..As aiskiai 1998 metais (kai dauguma is jusu net neisivaizdavot kad egzistuoja tox dalykas kaip tuningas)vienam uzsienietiskam zurnale perskaiciau kad tuningas yra optinis (visa tai i ka ziurime) tai isvaizdos keitimas tiek isores tiek vidaus..ir mechaninis (visa tai ka jauciame) tai mechaniniai keitimai vaziuokle variklis ir visa kita..
Tai dvi aiskios kryptys..O visi kiti stylingai ****ilingai tai tik smulkios atsakos, ir taskas..:D
su laiku reiksmes keiciasi jeigu ka O siaip idejus scoopa performance nepadides, o tai ir yra tiuningo esme
"Car tuning is both an industry and a popular hobby, in which a car is tuned or modified in order to improve its performance.
Car tuning is related to auto racing, but most performance cars never compete. Rather they are built for display at motor shows and club meetings, or just for the pleasure of owning and driving such a vehicle.
The focus of many car tuners is the engine (see engine tuning), but the transmission, suspension and brakes are equally important, otherwise the results will be unreliable, uncompetitive, and downright dangerous.
On the other hand, in a well-developed performance car even the bodywork receives the same tender loving care as the engine and other mechanicals.
A simple formula to calculate the 0-100 km/h time of a car is m / P = t, where m is the weight of the car in kilograms, P the power of the engine in horsepowers and t the time in seconds. In most cases the results are quite accurate, but it is more a rule of thumb than a scientific formula"
del langu tai nzn pas mane visi 30% ir niweko ramiai kolkas vazineju
marius o priekinis?:D
Puslapiai Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → auto-tiuningas