Re: auto-tiuningas
mhm.. M yra labai gerai Bet asketizmu labiausiai kvepia tie visi M3 gtr.. labai grazu..BMW M3 Gtr (street version)
You are not logged in. Please login or register.
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → auto-tiuningas
mhm.. M yra labai gerai Bet asketizmu labiausiai kvepia tie visi M3 gtr.. labai grazu..BMW M3 Gtr (street version)
neesu tuningo šalininkas, man labiau patinka solidžios, patogios mašinos ir jokiu būdu ne kokie tiurlinguoti kibirėliai, no offence;) skonio reikalas:)
pritariu. manau tą patį. apskritai tiuninguotos mašinos "neša" į tokius pacanjo taip sakant. mano manymu, tas tiuningavimas dažnai atr. kaip skonio trūkumas. kam pirkt senesnę mašina ir išsidirbinėt, jei galima nusipirkt naują ir atr. labai kietai. juk tas tiuningavimas ir pinigus nemažus kainuoja. be to, panašu į vaikinų nesubrendimą, dar iš tų laikų, kai su modeliukais žaidavo. vienužo, nepalaikau.
jei tiuninguoti, tai tk taip
mmmmmmmmmmmmm tuningas va ce taj dalykas:)
mmmmmmmmmmmmm tuningas va ce taj dalykas:)
ir tu apie ji nelabai ka ir zinai
siaip tuningas ir stylingas - du atskiri dalykai.. tuningas (ang uning - reguliavimas) - automobilio charakteristiku keitimas, tobulinimas, o stylingas (ang style - stilius) - isores, dizaino keitimas.. nes kai pasiskaitau, matau kad nelabai kas zino apie ka sneka.. ir seip skirtingi zmones, turi savo prioritetus - vieni nori pasiekt masinos isvaizdos aukstybes, kad masina graziai parodose atrodytu, kiti daugiau keicia masinos vidurius, kad pasiektu didesni greiti/sukimo momenta/stabiluma etc.. asmeniskai man pirmoje vietoje masinos stabilumas, didesnis sukimo momentas..
Tiuningas yra optinis (arba vizualinis, dar vadinamas stylingu), tai spoileriai ir visi kiti axesuarai isorej ir salone..Ir mechaninis, tai visi mechaniniai ir elektroniniai variklio vaziuokles ir kitu mechanizmu tobulinimai..
Man jau vis labiau atsibosta tie optiniai dalykeliai..Man prie sirdies tik minimalus spoileriai, o svarbiausia ratai, vaziuokle ir variklis..(tai ka daro gamyklines arba su gamyklom glaudziai susieje tuningo firmeles, kaip pvz:ABT, AC Schitzer, Alpina, BMW Motorsports, Hamann, AMG, Hartge ir t.t..)
Stai vienas is pvz kas man tikrai patinka.. Hamann BMW M5 E60 Edition Race..
Labai baisu, kai masina atrodo greitesne nei yra is tikro.
Va idomu varianta radau ...Moco varikliukas jam tinka..300 ag ir 10 000 apsuku, Yamacha variklis linkas kazkodel neatsidaro.. ..El Motors Sport coupe AVD prototipas..:D
Labai baisu, kai masina atrodo greitesne nei yra is tikro.
Jeigu tu cia apie ta Hamann pitaka, tai 603AG ir 574Nm nepasakyciau kad negreitas..:D
linxmai atrodo tas El Motors Sport coupe AVD
Atsimenu prieš kelis metelius jo eskizas padarytas su kažkokia kompiuterine CAD programa (nepamenu ar tai 3DS max, Lightwave, o gal net AutoCad) buvo atsiųstas į vieną rusišką automobiliu žurnalą. Tipo kaip pagrindas buvo naudojamas žaporožietis "kupriukas" (tas senesnis, kur 50-70 metais buvo gaminamas). Taip pat, tie žmogeliukai, kurie buvo atsiuntę šito automobiliuko eskizą, žadėjo artimiausiu laiku įgyvendinti tą projektą realybėje
Tuo metu galvojau, kad tai didelis blefas, bet žiu tu man, o jis jau čia ;D
Rolandas, 23 wrote:Labai baisu, kai masina atrodo greitesne nei yra is tikro.
Jeigu tu cia apie ta Hamann pitaka, tai 603AG ir 574Nm nepasakyciau kad negreitas..:D
Ne, cia as ne apie konkretu modeli, o apie tokia tendencija, kai apkabineja spoileriais, o po variklio dangciu 70 AG.
Šiaip ir man estetiškiau atrodo, kai automobilio visas kėbulas veikia aerodinamiškai bei to pasekoje nereikia montuojamo spoilerio, o apsiribojama integruotu spoileriu, kaip vat tas jūsų ankščiau minėtas e46 BMW M3 csl. Tačiau integruotas spoileris yra dažnai brangiau nei tokį pati aerodinaminį effektą suteikiantis montuojamas spoileris. Šiaip viskas, kad gerai žiūrisi, t.y. padaryta su skoniu, kainuoja daug, o lietuvaičiai mėgsta taupyti. Todėl ir pilnos gatvės 70AG turinčių automobilių su "GTR style wannabe" aksesuarais (ir dauguma dar su nesuderinta visuma... t.y. montuoju tas kas pagal kišenę ir tas kas montuojasi/tvirtinasi/klijuojasi prie/po/viduje kėbulo )
Apskrtiai masina yra juodoji skyle, i kuria kisi kisi pinigus ir vis dar maza jai... Cia kalbu ne apie remonta, o apie tobulinima ir tuningavima. Jam galo nera.
galeciau nuoroda duoti i tiuninguojamo (ne stylinamo) LIETUVISKO s13a etapus.. numatoma 400+ arkliu :-) Bet zmogus nesveikai i ja deda..
Ir išvis mašina yra nekokia investicija, jei turi lyšnu pinigų. Nebent tai yra aistra ir tai tau kelia kažkokį pasitenkimą
Nu kad neinvesticija tai dar galima pasigincyti..Pvz D.Bechemas nusipirkes is salono M3 uz eiline kaina po trumpo laiko pardave ji gerokai brangiau..Kazkur skaiciau..:D
Nu aisku jis zvaigzde, bet pvz nusipirktum nusipirktum kazka is supercaru kuriuos pardavineje mazais kiekiais poto irgi galetum parduoti zymiai brangiau..
O siaip kad ir paprasciausia Volga21 ar Pobieda pries 10 metu nusipirkes ir atrestauraves dar po kokiu 10 metu parduotum ir tikrai uzdirbtum..:)
Kartais investicija gali vadinti savo nuotaika ir sveikata Nusipirkes mylima masina ar ja tiunindami zmones islieja visa sirdi.. megaujasi ja kaip antra gyvenimo moterimi (kai kas net ir kaip pirma). Tai irgi l. svarbu IMHO
Jo va cia tai sutinku 100%..Investicija i savo sielos laime..Cia net svarbiau nei pinigai!:D
jei tiuninguoti tai taip ar ar
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → auto-tiuningas