Re: ka manote apie honda civic vti?
siaip JDM - skirtas japonijos rinkai (japan domestic market). O paprastai sita modifikacija vadinama prelude type S
Jūs esate neprisijungęs. Prašome prisijungti arba registruotis.
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → ka manote apie honda civic vti?
Puslapiai Ankstesnis 1 … 4 5 6 7 8 9 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
siaip JDM - skirtas japonijos rinkai (japan domestic market). O paprastai sita modifikacija vadinama prelude type S
ne nu atroda metu turi, bet proto nichuja...
Kol kas kalbu viska teisingai
ka tu man gali pasakyt kiek as tu pinigu turiu ir kiek galiu sau leisti?
Jei turetum ir butum pasiruoses is NA daryti FI - zinotum jog tavo modeliui + 160 Ag - mirtis, jei nepakeisi puses mazgu.
ir tu man nepasakok apie visus tuos sudus kuriuos reikia keisti dedant Stage 2 ar 3 turbinos komplektus.
Stage 2/3/4../99.. As kol kas kalbedamas juk neskaidziau nieko i stageus. Paprasciausiai pasakei kad galia didinsi 70 procentu, o tai jau didelis issukis.
atsirado mat pingvins.. idomu a past bent kelnes be mamos pagalbos ar nusiperki...:E
Jei nepatinka mano hobis/darbas geju klube - susikurk tema ir pliurpk ten neterses istos temos
Aurelijus, 25 parašė:
ne nu atroda metu turi, bet proto nichuja... ka tu man gali pasakyt kiek as tu pinigu turiu ir kiek galiu sau leisti? ir tu man nepasakok apie visus tuos sudus kuriuos reikia keisti dedant Stage 2 ar 3 turbinos komplektus. atsirado mat pingvins.. idomu a past bent kelnes be mamos pagalbos ar nusiperki...:E
Siuo metu mano garaze stovi s13, daugiau nei 300 KW. is esmes - panasus HP gainas apie kur tu kalbejai. Jame stovi hibridas.
Overspeedininkai i hondas dedasi turbo, bet tikrai ne 100 kw galios didinimui Ir varikliai luzta.. luzta.. luzta.. (nors kai kam sekasi)
snekejau su bachuriuku kur yra H22A4 motora uzsiturbines rimtai, o kad varikli modifikuoti reikia tai faktas, kaltiniai stumuokliai rimtesni svaistikliai ir voztuvai ir t.t...
Aurelijus, 25 parašė:
ne nu atroda metu turi, bet proto nichuja...
Kol kas kalbu viska teisingaiAurelijus, 25 parašė:
ka tu man gali pasakyt kiek as tu pinigu turiu ir kiek galiu sau leisti?
Jei turetum ir butum pasiruoses is NA daryti FI - zinotum jog tavo modeliui + 160 Ag - mirtis, jei nepakeisi puses mazgu.Aurelijus, 25 parašė:
ir tu man nepasakok apie visus tuos sudus kuriuos reikia keisti dedant Stage 2 ar 3 turbinos komplektus.
Stage 2/3/4../99.. As kol kas kalbedamas juk neskaidziau nieko i stageus. Paprasciausiai pasakei kad galia didinsi 70 procentu, o tai jau didelis issukis.
Aurelijus, 25 parašė:atsirado mat pingvins.. idomu a past bent kelnes be mamos pagalbos ar nusiperki...:E
Jei nepatinka mano hobis/darbas geju klube - susikurk tema ir pliurpk ten neterses istos temos
paprasciausiai nereikia teisti apie kt zmogu ir jo ismanyma apie honda ir ju performance, siuo dalyku labai domiuosi ir pakankamai gerai zinau kiek kokie varikliai laiko ir kokiu modifikaciju reikia.
uzparino tik tas kai uzvaziavai taip nekukliai....
Siuo metu mano garaze stovi s13, daugiau nei 300 KW. is esmes - panasus HP gainas apie kur tu kalbejai. Jame stovi hibridas.
kas tas S13? ir kas jam daryta?
snekejau su bachuriuku kur yra H22A4 motora uzsiturbines rimtai, o kad varikli modifikuoti reikia tai faktas, kaltiniai stumuokliai rimtesni svaistikliai ir voztuvai ir t.t...
Variklio modifikacijos:
- Wiseco kaltiniai stumokliai
- Eagle svaistikliai
- Cometic metaline galvos tarpine
- JUN reguliuojamos veleneliu zvaigzdutes
- GroundZerO/DPR Europe modifikuota variklio galvute
- GroundZerO/DPR Europe modifikuotas isiurbimo kolektorius
- GroundZerO/DPR Europe modifikuota droselio sklende
- OBX Racing ismetimo kolektorius
- Turboserviso Garret hibridinis T3/T4 turbokompresorius
- Audi/VW pertekliniu ismetamuju duju nuleidimo voztuvas (wastegateas)
- GroundZerO salto oro paemimo sistema su APEXi oro filtru
- GroundZerO/DPR Europe tarpinio oro ausintuvo (interkulerio) vamzdynas
- Hybrid Tarpinis oro ausintuvas 630x220x50
- SARD R2D2 perteklinio slegio numetimo voztuvas (BOVas)
- GroundZerO/DPR Europe ismetimo sistema
- Walbro 255 HF kuro siurblys
- Mitsubishi Evo VIII 550cc purkstukai
- GroundZerO variklio valdymo programa (Cato chipas Smile )
- Magnecor KV85 aukstos itampos laidai
- Greddy Racing Iridium zvakesEsu dekingas kurybishkam GroundZerO kolektyvui, parinkusiam ir sumontavusiam shi turbo komplekta.
Be problemu turbininis Accordelis jau nuvazhiavo apie 25000 km.
363 HP, 373 NM prie 1 bar:
[fl]1153[/fl]
[fl]1154[/fl]
Aurelijus, 25 parašė:
snekejau su bachuriuku kur yra H22A4 motora uzsiturbines rimtai, o kad varikli modifikuoti reikia tai faktas, kaltiniai stumuokliai rimtesni svaistikliai ir voztuvai ir t.t...
greiciausiai su RKS, bet kiek pamenu pas ji tikrai ne +100kw
tai su tuo paciu:) nu dabar tikslai nzn tuoj pasiziesiu bet kaskas panasaus kiek pamenu virs 300hp
Gintaras, 23 parašė:
Siuo metu mano garaze stovi s13, daugiau nei 300 KW. is esmes - panasus HP gainas apie kur tu kalbejai. Jame stovi hibridas.
kas tas S13? ir kas jam daryta?
jei noresi - pm
taip su tuo paciu snekejau:) o GZ vis dar skaiciuoja ten kiek tai viskas kainuos nes RKS nepanorejo skelbti:)
Aurelijus, 25 parašė:Gintaras, 23 parašė:
Siuo metu mano garaze stovi s13, daugiau nei 300 KW. is esmes - panasus HP gainas apie kur tu kalbejai. Jame stovi hibridas.
kas tas S13? ir kas jam daryta?
jei noresi - pm
noresiu:) o kas tas pm? post meridium?:)
ne o rimtai snekant..
PM - private message. Privaciai galiu sakyt nebent
taip su tuo paciu snekejau:) o GZ vis dar skaiciuoja ten kiek tai viskas kainuos nes RKS nepanorejo skelbti:)
juk sakau - skaiciai l. dideli
parasyk man i mano el. pasta.
buciau labai dekingas ir galetume daugiau pasigilinti i variklio tuninga
is anksto dekoju:)
Aurelijus, 25 parašė:taip su tuo paciu snekejau:) o GZ vis dar skaiciuoja ten kiek tai viskas kainuos nes RKS nepanorejo skelbti:)
juk sakau - skaiciai l. dideli
yra tik vienas dalykas kainai sumazinti: siuo metu renku visa kiek imanoma informacija apie hondu turbinima konkreciai H22A4 motoro ir kokiu tam reikia modifikaciju, o kai viska suzinosiu tai visa montaza atliksiu pats tik jau kompiuterini derinima paliksiu ekspertams (nors ir pats galeciau, bet patyre geriau)
leisk paklausti, o kaip tu pats galesi perrinkti varikli, portinti galva ir t.t.? Geriau netaupyk nes kiekvienai operacijai reikia patirties (juk darysi itin dideles galios varikli) ir tinkamu irankiu (net milimetras gali buti mirtinas)
parasyk man i mano el. pasta.
buciau labai dekingas ir galetume daugiau pasigilinti i variklio tuninga
is anksto dekoju:)
nuemiau tavo el. pasta kad negautum papildomo kokio spamo. jeigu ka - man gali rasyti i ieskok pasta.
nu daba man kvailam aka durnam besmegeniui paaiskinkit:
The Integra TypeR lump tararararraaaaa......
The B18 engine was stroked from 1.8 to 2.2-litr dispalcment, and features a 10.5:1 compression ratio.
Tai daba nebesuprantu kazkas sake integra netturi 2.2 ????
ar tu nemoki skaityti ka pats parasei? "was stroked from 1.8 to 2.2-litr dispalcment"
nu bet tai i integros 2.2 ??? as ta suprantu kas storken from . to .... bet tai kodel raso integros LUMP ???? tai vysgi integra turi 2.2 ??? arba ten tesiog spauzdinimo klaida ? :?
stroke tai ne swap, nu padidintas vairklio turis ant 400 CC
Puslapiai Ankstesnis 1 … 4 5 6 7 8 9 Sekantis
Norėdami rašyti atsakymą turite prisijungti arba registruotis
Diskusijų forumas → Autofanai (Automobiliai, Motociklai, Lenktynės...) → ka manote apie honda civic vti?