Viliau as nesakiau kad nevarzovas,bet ji manes nepadeda,as kalbu apie pacia naujausia!is vietos as ja dedu nestipriai,bet po to ji labai isleto pradeda vytis ir kazkur nuo 100 iki 140 kilu eina vienodai!mano honda toli grazu ne stokas,ten sukista tiek svaru kad neverta net skaiciuot pradedant nuo oro fitro visos ismetimo ir kuro padavimo sistemos aliuminio radijatoriaus islengvinto smagracio sportines sankabos sportinio cipo,karbonu islengvinto kebulo,viduje yra tik dvi priekines sedynes yra isimtas kondicionierius.
O delto stoko,as kaip pirkau savaja su labai minimaliu pakeitimu pilnai nauju sportiniu exhaustu,kuris sakykim dadeda max 10AG,pirmom dienom ejau lenkciu su 2004 BMW M3,masinos ejo viens prie vieno ir tikrai matesi kad tas kuris vairavo bmw spaude kiek galejo,as irgi sukau iki 9000rpm.ir tas bimbalas tikrai nera leta masina,tiesiog galios trukuma lyginant su bimbalu atsveria masinos lengvumas ir puikios trumpos pavaros pritaikytos greitam sovimui is starto.
As pats viktorai turejau 540 2000 metu pries sita civika,tikrai super gera masina!iki siol gailiuosi truputi kad pardaviau!bet masina sensta ir ateina laikas ja keist.Bet kaip puiku pavyzdi galiu pasakyt,tavo bimbalas turi tik keliais arkliais daugiau negu mano,bet mano masina po visu pakeitimu yra dvigubai lengvesne negu tavo!man atrodo atsakymas butu aiskus...
O delto kad vokietijoj gyvenant nera verta pirkt kitokios kaip tik vokiskos masinos!visiskai pritariu!as lygiai taip pat daryciau! ir dar supranti yra didelis skirtumas tarp tavo bmw ir mano civico,as kaip suprantu tu ji naudoji kasdieniniam vazinejimui,o mano civicas yra zaislas i kuri as kisu pabkes tiuninguoju ir isvaziuoju su juo palakstyt dazniausiai tik savaitgaliais arba kai vaziuojam i visokias parodas ar varzybas!