1

Tema: Traukinio mašinisto profesija

Sveikut sveikutėliai,
Man 22, jau turiu aukštąjį išsilavinimą, bet tik paskutiniu metu nusprendžiau kuo norėčiau dirbti pragyvenimui. Noriu dirbti traukinio mašinistu, bet, kad siekti to man iškyla daug DAUG problemų. Visų pirma, tai yra profesija reikalaujanti profesinio išsilavinimo, vienintelė mokykla Lietuvoje kuri moko šios profesijos yra Vilniųje (aš klaipėdietis). Nu dar gana didelė problema yra ta, kad tokiame amžiūje aš visai nenoriu sėdėt tarp vaikų ir t.t.
Ką daryyyyyyyt? Ar yra koks nors kitas būdas gaut reikiamą popierizmą nestojant į profkę? Klaipėdoj, kaip ir visoj Lietuvoj pilna mašinistų ir aš labai abejoju ar jie visi važiavo į Vilnių ir mokėsi šios specialybės.

2

Re: Traukinio mašinisto profesija

Čiūdas tu. Gi čia ne koks autokrautuvo, ar aukštalipio pažymėjimas... Sakai nusiperki pažymėjimą ir pirmyn tampyt šimtus tonų krovinių ar šimtus žmonių... Kažkaip čia prasilenki su realybe... big_smile Jei mokytis nenori, o traukiniai patinka - parsisiusk traukinių simuliatorių ir galėsi lošt ant PC big_smile

3

Re: Traukinio mašinisto profesija

sėdėti su vaikais..labai jau suaugęs jautiesi? dirbti mėgiamą darbą yra jėga ir jei tikrai esi garantuotas kad būtent to ir nori -tada teks mokytis -siekti tikslo. o mokytis niekad nevėlu palauk dar kokį dešimtmetį padirbėk ir tada galėsi stot mokytis...

4

Re: Traukinio mašinisto profesija

Marius parašė:

Čiūdas tu. Gi čia ne koks autokrautuvo, ar aukštalipio pažymėjimas... Sakai nusiperki pažymėjimą ir pirmyn tampyt šimtus tonų krovinių ar šimtus žmonių... Kažkaip čia prasilenki su realybe... big_smile Jei mokytis nenori, o traukiniai patinka - parsisiusk traukinių simuliatorių ir galėsi lošt ant PC big_smile

isvis man ten primityvu atrodo - gi net vairuot nereik, kur begiai eina ten ir vaziuoja. tai ka ten mokytis - uzvest varikli, stabdzius paspaust? skirtumas nuo masinos kad ilgiau bejejas ir ilgesnis stabdymo kelias. nu is anksto pradedi stabdyt.
visa sita galetu ir kompas daryt isviso jei googlo masina jau gatvemis vazineja kompo valdoma, tai traukini valdyt manau daug paprasciau kompui.

5

Re: Traukinio mašinisto profesija

Toks dalykas kaip atsakomybė egzistuoja. Oro dispečriam išvis nereikia nei stabdžių nei gazų spaudyt. Tik žiūri į monitorių ir sako kam leistis kam nea, o atlyginimai vieni didžiausių. Nes klaidos atveju čia ne pensininką su dviračiu numust. Didžiulė materialinė ir givybinė atsakomybė.

Darius parašė:

isvis man ten primityvu atrodo - gi net vairuot nereik, kur begiai eina ten ir vaziuoja. tai ka ten mokytis - uzvest varikli, stabdzius paspaust? skirtumas nuo masinos kad ilgiau bejejas ir ilgesnis stabdymo kelias. nu is anksto pradedi stabdyt.
visa sita galetu ir kompas daryt isviso jei googlo masina jau gatvemis vazineja kompo valdoma, tai traukini valdyt manau daug paprasciau kompui.

6

Re: Traukinio mašinisto profesija

isvis man ten primityvu atrodo - gi net vairuot nereik, kur begiai eina ten ir vaziuoja. tai ka ten mokytis - uzvest varikli, stabdzius paspaust? skirtumas nuo masinos kad ilgiau bejejas ir ilgesnis stabdymo kelias. nu is anksto pradedi stabdyt.
visa sita galetu ir kompas daryt isviso jei googlo masina jau gatvemis vazineja kompo valdoma, tai traukini valdyt manau daug paprasciau kompui.

Taip ir yra, jai pasiziuri i mokomuosius dalykus tai ten vos keli dalykai reikalingi profesijai o visi kiti tai tikyba, kuno kultura ir t.t xD Turi buti budas gauti reikiama popierizma kaip nors kitaip

7

Re: Traukinio mašinisto profesija

Taigi kreipkis į tą mokyklą, išdėstyk situaciją ir paaiškins kokios yra galimybės. Greičiausiai bendruosius dalykus užskaitytų, reikėtų mokytis tik neturėtus.

8

Re: Traukinio mašinisto profesija

sveikinu pasirinkus profesija. tik pastebijimas, regejimas turi buti geras...

9

Re: Traukinio mašinisto profesija

Nu vo naujausios zinios. Apskambinau kelias gelezinkelio stotis Klaipedoj ir suzinojau, kad norint tapt traukinio masinistu uztenka 3 metus dirbt traukiniu derintoju arba masinisto padejeju, sitom profesijom issilavinimo nereikia. Tai tikriausiai mokytis net neverta o ir gali buti, kad ir pabaigus tuos mokslus darbo vietos nebutu nes ju tikriausiai jau yra prikepta daugiau nei reikia. Siaip tai darbo birzos puslapyje darbo skelbimo i ta puse ne vieno nera.

10

Re: Traukinio mašinisto profesija

Pagaliau praregėjai.O išsilavinimo reikia jeigu tikiesi išlikti tose pareigose.Lietuvos geležinkeliai specifinė struktura su savo šeimos klanais ir atstumtaisiais.Jauna žmogu gali ir sulaužyti ypač dabar kai etatu mažinimas nusimato eilinis.Bet to nereiktu bijoti jie ten mažinas paskui vėl didinas tai griečiau susije su vagonu eismu nei su verslo dėsningumais ir atsidavusiu žmoniu poreikiu.Šiaip darbas ne išlengvuju sveikatai atsilieps panašiai penktais metais.Gaunama nauda nėra jau tokia ispudinga palyginus su tuo ka turėsi paaukoti budamas šios profesijos atstovu.
Baigiant šnekėti apie išsilavinima tai jei isidarbini geležinkelyje gali gauti siuntima mokslams i vilniu.Bus išlaikytos garantijos materialiai parems bent jau anksčiau rėmė vienu žodžiu viskas lengviau ir paprasčiau.Tiek. ir sėkmės riedant geležiniu žirgu svarbiausia kad daug savižudžiu kelyje nepasitaikytu nes tai labai slegia.

11 (redagavo Antantanas 2014-08-24 18:17)

Re: Traukinio mašinisto profesija

gedukas parašė:

Pagaliau praregėjai.O išsilavinimo reikia jeigu tikiesi išlikti tose pareigose.Lietuvos geležinkeliai specifinė struktura su savo šeimos klanais ir atstumtaisiais.Jauna žmogu gali ir sulaužyti ypač dabar kai etatu mažinimas nusimato eilinis.Bet to nereiktu bijoti jie ten mažinas paskui vėl didinas tai griečiau susije su vagonu eismu nei su verslo dėsningumais ir atsidavusiu žmoniu poreikiu.Šiaip darbas ne išlengvuju sveikatai atsilieps panašiai penktais metais.Gaunama nauda nėra jau tokia ispudinga palyginus su tuo ka turėsi paaukoti budamas šios profesijos atstovu.
Baigiant šnekėti apie išsilavinima tai jei isidarbini geležinkelyje gali gauti siuntima mokslams i vilniu.Bus išlaikytos garantijos materialiai parems bent jau anksčiau rėmė vienu žodžiu viskas lengviau ir paprasčiau.Tiek. ir sėkmės riedant geležiniu žirgu svarbiausia kad daug savižudžiu kelyje nepasitaikytu nes tai labai slegia.

Tu cia gana daug svarbiu dalyku pasakei bet taip labai per aplinkui. Jaigu gali papasakok placiau apie sveikatos problemas, kuom darbas sunkus (gal suzinojes sito darbo minusus net ir nebenoresiu lyst ten) ir visu svarbiausia tai, kaip Lietuvos gelezinkeliuose isidarbinti, nes juos as ten jau esu uzbombardaves cv, bet kolkas dar jokio atsakymo

12 (redagavo gedukas 2014-08-25 10:43)

Re: Traukinio mašinisto profesija

Geriausiais cv geležinkeliuose yra gero pažystamo užtarimas arba tarkim kokie du  pirmi atlyginimai sprendžiantiems tai žmonėms.Dėl sveikatos-tai yra pamaininis darbas visos paros metu.Ir kai žmogu išmuša iš ritmo tai labai pasijaučia sveikatai.Aš savu laiku pradirbau gera penkmeti tikrai jaučiasi nuovargis psichologinis ne todėl kad tai sunkus fizinis darbas bet todėl kad esi išmuštas iš normalaus gyvenimo ritmo.Sunku tai paaiškinti žodžiais reikia tai patirti.Budavo netgi prisirenki viršvalandžiu kad paskui galėtum kokia savaitėle pasidaryti atostogu kiti visa ta atsipalaidavimo procedura naikina alkoholiu ,kokiu nors neeiliniu hobiu ar kitu laisvalaikio praleidimo budu leidžiančiu atsipalaiduoti nuo monotoninio darbo.Žodžiu nėra taip paprasta.
Aišku yra ten ir geru dalyku ypač kaip niekur kitur išmoksti kolektyvinės gyvenimiškos bendravimo patirties.Tokios negausi  dirbdamas jokiame kitame kolektyve.:::008
Smagiausia tai kad mašinisto pažymėjimas padėjo isidarbinti danijoje pagal specialybe kuri visiškai su tuom nesusijusi.Netgi dabar paklausus savo darbdaviu kodėl butent mane pasirinko tai pusiau rimtai pusiau juokais primena kad toki pažymėjima gali turėti ne kiekvienas žmogus.Todėl ir rinkosi mane.

13

Re: Traukinio mašinisto profesija

gedukas parašė:

Geriausiais cv geležinkeliuose yra gero pažystamo užtarimas arba tarkim kokie du  pirmi atlyginimai sprendžiantiems tai žmonėms.Dėl sveikatos-tai yra pamaininis darbas visos paros metu.Ir kai žmogu išmuša iš ritmo tai labai pasijaučia sveikatai.Aš savu laiku pradirbau gera penkmeti tikrai jaučiasi nuovargis psichologinis ne todėl kad tai sunkus fizinis darbas bet todėl kad esi išmuštas iš normalaus gyvenimo ritmo.Sunku tai paaiškinti žodžiais reikia tai patirti.Budavo netgi prisirenki viršvalandžiu kad paskui galėtum kokia savaitėle pasidaryti atostogu kiti visa ta atsipalaidavimo procedura naikina alkoholiu ,kokiu nors neeiliniu hobiu ar kitu laisvalaikio praleidimo budu leidžiančiu atsipalaiduoti nuo monotoninio darbo.Žodžiu nėra taip paprasta.
Aišku yra ten ir geru dalyku ypač kaip niekur kitur išmoksti kolektyvinės gyvenimiškos bendravimo patirties.Tokios negausi  dirbdamas jokiame kitame kolektyve.:::008
Smagiausia tai kad mašinisto pažymėjimas padėjo isidarbinti danijoje pagal specialybe kuri visiškai su tuom nesusijusi.Netgi dabar paklausus savo darbdaviu kodėl butent mane pasirinko tai pusiau rimtai pusiau juokais primena kad toki pažymėjima gali turėti ne kiekvienas žmogus.Todėl ir rinkosi mane.

Duok man savo skype kontaktus, ten detaliau biski apsnekesim visa sita ka cia parasei smile