181

Re: Prieš ar už seksualines mažumas?

Viskas gerai. Tikrai nenorejau jusu izeisti...

182

Re: Prieš ar už seksualines mažumas?

Man jos netrukdo, kol nesiima prikišamai demonstruotis. Tada tai jau rimtai erzina.

183

Re: Prieš ar už seksualines mažumas?

Už.

184 (redagavo dalija 2016-11-20 11:11)

Re: Prieš ar už seksualines mažumas?

Deivis parašė:
Jurate parašė:

Teigia ne psichologija ir filosofija, o konkretus psichologai ir filosofai. Tai konkretus zmones is tam tikru visuomeniniu santykiu ir laikotarpiu. Ju yra lb. daug. Reikia susitarti, ka vadinam protingu zmogumi : ar ismintinga zmogu, kur yra intelektas ir gilus gyvenimo bei zmoniu pazinimas, ar auksto intelekto robotas iskastraves savo sirdi ir jausmus, kitaip tariant sutrikusios psichikos zmogus, kuriam reikia pagalbos...Na ,geriausiu atveju keistuolis atsiskyrelis isvirksciais marskiniais. Net A.Einsteinas lankesi pas ziniuone...Visame kame turi buti pusiausvyra arba jos siekiamybe...

O tu zinai del ko dievo ir pomirtinio pasaulio nera?
Todel, kad toks dalykas kaip 'rojus' yra subjektyvus ir kiekvienas ji gali isivaizduoti skirtingai, butent del tu paciu priezasciu 'jausmu' apie kuriuos svaigsti, rojus egzistuoti negali. Tai kas rojus tau man visiskas pragaras ir atvirksciai. Ir bet sakykim vyksta karas ir tu zuni. Atsiduri danguje bet tu zinai, kad tavo gimines istreme ir jie dabar kokiam lageryje sedi, o danguje fainai. Kaip tau toks rojus? Laimes formule jau senai israsta ir kuo tu esi durnesnis, kuo tu labiau meluoji sau, nusileidi, susitaikai, kuo labiau nukvaileji tuo laimingesnis esi. Tavo vyras tau neistikimas? praleisk pro pirstus ir nebus skyrybu, nebus streso, busit laimingi. Patys laimingiausi zmones yra idiotai, man rodos Kamiu fraze.
-
Dabar tu kalbi apie pusiausvyros ieskojima. Bet ta pusiausvyra yra tokia pat subjektyvi. Ir tai net nera imanoma, cia yra nesamone. Jei visi sieks pusiausvyros visi taps vienodi. Mes negalime paneigti to kas mes esame. Mes visi turim savo unikalu charakteri ir vieni bus piktesni, kiti optimisteskini, treti felgmatiskesni ir taip toliau. Tai musu genuose. Noredami siekti pusiausvyros mum reikia nustatyti kazkoki taska i kuri mes visi turetumem orientuotis. Toks taskas jau yra. Ir tai vadinama morales normom. Remai kurie mus visus kausto. Vat tame ir esme, kad realiai blaiviai mastant nera jokio 'REIKIA'.
-
Kazkokiais robotais tapti apie kuriuos tu cia svaigsti isvis net neimanoma. Visi zmones turi emocines busenas nebent jie serga ten kokia isskirtine liga. Bet zmones dazniausiai vadina kitus zmones bejausmiais robotais dazniausiai, nes jie paprasciausiai protingesni uz juos ir ju nesupranta. As supratau tai kaip tavo uzuomina apie mane, kad as kazkoks bejausmis robotas, bet tu manes net nepazisti. Atsimink, kad net paties Hitlerio galvoje buvo grazi visuomene ir grazus pasaulis. Visi mes turime savo idealizuota pasauli ir nei vienas mes nenorime kazko 'bloga' nes blogieciu ir gerieciu net nera. Visi iki vieno musu galvose turi supratima apie tai, koks pasaulis turetu būti. Problema ta, kad supratimai skiriasi. Visiem niekada neitiksi.
-
Dar vienas dalykas tureti omenyje, kad, pagal tavo terminus, pacios didziausios 'pabaisos' kadaise buvo su pacia didziausia sirdim, kuria apsika sio pasaulio idiotai su savo 'meile ir geriu' kuris neturi viskai jokios logikos.
-
Cia kaip suns dresura. Kad suo butu sargus ir neestu is svetimu ranku, paprasoma kokio nors svetimo zmogaus, kad duotu jaunam suniui maisto. Ir kai tas suo bando esti is svetimu ranku, tas svetimas zmogus trenkia jam is susukto laikrascio per galva. Tokiu budu suo ismoksta, kad imdamas maista is svetimu ranku gaus per galva. Bet dabar, kai protas nebevertinamas taigi 'oj gyvuniukas negalima taip elgtis su juo'. Tada kas nors nunuodija ta suni ir po to verkia koks pasaulis 'besirdis'. Patys kalti, kad durni.
-
Mano visa pykcio esme yra ta, kad zmones nemasto. As neturiu nieko pries meile, ar dar ten ka. As pats myliu ir esu mylimas. Bet skirtumas tarp manes ir visuomenes yra tas, kad as suprantu kas ir prie ko, jie ne ir dar prota pysa. Jie nesupranta, kad gerio ir blogio nera, todel nera 'blogu' ar 'geru' zmoniu. Bet kalba apie juos, skirsto juos, skirsto ir tave skirsto ir mane. Ir vos panorejus visuomenei ji gali staigiai pakeisti nuomone apie tai kas yra 'gerai' arba 'blogai' ir tu per nakti gali tapti siaubingu zmogumi. Ir nuo visuomenes niekur nepabegsi. Jei tu gimei protingas - tu kentesi. Kentesi kol mirsi arba kaip sakoma 'duosi durniui kelia' pritapdamas nusileisdamas ir susivienodindamas su jais.
-
Isvada yra ta, kad visuomene yra veidmainiska, afigenai problematiska, besirde, o besirde del to nes durna. Meile, tolerancija ir supratingumas niekada nebuvo ir nebus atsakymas i visas problemas. Liudna? tai lievai tau, nes tokia realybe. Nuversti toki kaip Hitleris niekada neuztektu 'meiles, tolerancijos ir nuosirdaus pasisnekejimo'. Toki nuversti gali tik karine jega, tik grieztas kumstis. Todel neapykanta lygiai tokia pati svarbi zmogaus pasaulyje kaip ir meile. Tiesa sakant, jos abi nieko vertos viena be kitos.

Pavirsutiniska,baimes pilna rasleva vel...
I tema,uz laisva pasirinkima tyliai nekeliant triuksmo ir apmaudo.