21

Re: Verslas auto

Volvo parašė:

Sveiki pradejau savo toki nedideli versla tvarkau auto kebulus darbo pakankamai viskas gerai   bet esme ne tame turiu dar 2 darbininkus tai man ten tenka minimaliai darbo lieka dar daug laisvo laiko o sedeti prie tv ne man tai klausimas jeigu as isvaziuociau i vokietija pirkciau auto su kebulo defektais atvezciau ir pas save tvarkiciau iseitu kazka uzdirbti??

Atsakymas į autoriaus klausimą: jeigu imti tik kainos skirtumą tarp mašinos Lt be defektų ir masinos vakaruose su defektais tai kažką uzdirbti iseitu. Bet tik tuo atveju jeigu tu nesksiciuoji savo darbo kainos. Tai yra jeigu tu vertini savo darbo valandą nuliu euru. Arba tarkime tu praleidi garaže lygiai mėnesį dirbdamas standartinę darbo diena po 8 val per dieną ir taip 22 dienas per mėnesį. Po mėnesio tu sutvarkyta masina parduotum. Finansiškai tu būtum pliuse bet jeigu padalintum pliusą iš sugaisto laiko iš 22 dienų ir paskaiciutum uzdarbio vydurki tai tas uzdarbis per dieną būtų labai mažas. Privalumą tokios veiklos matau tik tame kad tu igauni patirties tu lavini savo įgūdžius pas tave atsiras pastovus klientai ir kazkur tokia veikla issirutuliuos. Tik palinkėjimas: imk pinigus grynaisiais ir niekur nedeklaruok mūsų valstybė to neverta .
Na o norint finansiškai išeiti į pliusą tai pas tave pelno marža turi būti apie 2 tukst euru kad tau atsipirktu menuo garaze prie tos mašinos. Ir kad užmesti tokia pelno marža reikia ieškoti dauztu mašinų uz kokius 10 tukst euru ir daugiau. Vėlgi klausimas: ar autorius turi tiek kapitalo ir ar yra pasiruošęs tuo kapitalu rizikuoti

22

Re: Verslas auto

Na ir pasidalinsiu kai kuriomis savo prekybos strategijomis. Visos strategijas dėl mašinų galima suskirstyti į dvi grupes: 1) kurios remiasi kainos skirtumu 2) kurios remiasi kliento poreikiais.
Trumpai paaiskinsiu. Kai jus prekiaujate tik pagal kainos skirtumą jums nesvarbu kas bus jūsų klientas ar tai bus kitas perekupas ar lietuvis ar uzsienetis. Jus tiesiog ieinate i rinką su pigiausia kaina ir žinote kad tą mašiną nupirks nes pas jus tiesiog pigiau nei pas kitus. O strategija pagal kliento poreikius tai čia reikia analizuoti savo pirkėją: ko reikia vidutiniam lietuviui, kokios mašinos jis iesko, kokie jo poreikiai, kam  jis naudoja ta mašiną ir jau tada parvarote mašiną būtent orientuota į tam tikrų klientų tikslinę grupę.
Na o dabar pateiksiu kai kurias savo strategijas:
1) pigiausios mašinos eliminavimas iš rinkos. Pvz yra daug Golf skelbimų. Juos surusiojate pagal kainą. Pvz pigiausia kaina 200 eur antroj vietoj masina uz 300 eur trecioj vietoj uz 350 eur na ir taip toliau. Ir nusipirkę pigesnę masina jus eliminuojate ją is rinkos ir kaina is karto uzsikelia iki tos kainos kuri anksčiau buvo antroj vietoj. Ir jus ikeliate tą pačią masina tik brangiau negu nupirkote tačiau pigiau nei mašina esanti antroj vietoj kad pas jus vis tiek būtų pigiau. Mano pateiktam pavyzduje. Kai viena masina kainuoja 200 eur o kita 300 eur jus nusiperkate ta uz 200 eur ir ikeliate uz 290 eur. Ir kaina uzkelet ir vis tiek liksite pigiausias. Beje šią strategiją labai tinka ir spekuliuojant nekilnojamu turtu.
2) regiono keitimas. Kartais kad parduoti mašina reikia ją tiesiog pervaryti į kitą regiona o geriausia į šalies centrą šiuo atveju į Kauną. Pateiksiu pavyzdį: gyvena sau pardavėjas šalies pakraštyje kokioj Akmenej parduoda ten mašina bet perekupams iš Vilniaus ar iš Kauno iki ten toli važiuoti. Jus tokia masina nuperkate ir pervarote į šalies vyduri. Ir ikeliate skelbimą jau Kaune. Ir iš karto parduodate nes čia visiems bus daug arčiau iki tos mašinos. O kai traliukas ryja 10-14 litru kuro tai atstumas kilometrais irgi turi reikšmę.
3) strategija "pakeleivingas tralas" . Turite pazistama tralu įmonės savininka. Tas tralas malasi po Europą. Kai tralas jau renka srota kelionei namo jums skambina savininkas sako kuriam regione bus renkamas srotas ir kiek vietų ant tralo yra. Ir jus iš karto pagal skelbimus perkate ką nors tame regione susitariate su pardavėju kad mašina paliks aikstelej raktai kaip visada ant rato ir tą pačią dieną tralas iš aikštelės tą mašiną prigrebia
4) aukcionai. Labai įdomi veikla ir tuo tikrai apsimoka uzsiimti. Aukcionų privalumai: jeigu jūs parduodate mašina jūs tiksliai žinote kad ją parduosite ir gausite pinigus tik nezinote uz kiek. O jeigu perkate mašina jus patys valdote rizika. Jus sau nusistatote priimtina suma ir jei kaina pakilo virs tos sumos jus atsisakote to loto ir tiesiog neperkat. O jeigu kaina nepasiekė jums priimtinos sumos ir jus laimejote aukcioną tai gaunate pigiai mašina.
Aukcionų strategijos:
4.1 perkate pagal skelbimus o parduodate aukcione
4.2 perkate aukcione o parduodate skelbimuose
Abiejų strategijų esmė: analizuojate su kokia kaina užsidarė aukciono lotai. Tada žiūrite tokio pat modelio ir metu mašina skelbimuose. Jei mašina skelbimuose brangesnė nei užsidarė lotas tai perkate tokią pačią sekančiam aukcione ir ikeliate į skelbimus. O jei skelbimuose pigesnė tada atvirkščiai perkate skelbimuose ir keliate i aukciona
4.3 pirkimas vienam aukcione pardavimas kitame. Pvz perkate mašina prancuziskame aukcione o parduodate olandiskame. O paskui krovinių biržoje pasamdot trala kad perveztu tą mašiną. Šio metodo privalumas: nemokat mokesčių Lietuvaj nes mašinos ir pinigai fiziškai neatsiduria Lietuvoje. Norintys tuo profesionaliai užsiiminėti patarciau isteigti uzsienyje juridinį vienetą. Taip pat privalumas: viskas internetu nereikia niekur važinėtis

Na ir pabaigoje asmeninė prekybos strategija nuo Konstantino.
1) jums reikia susiburti į komandą tryse-keturiese
2) atvaziuojate i Saarlanda kur nors palei Saarbrucken,Saarlouis,Trier. Kodėl būtent ten: tame regione ribojasi trijų didžiulių regionų rinkos: Prancūzijos, Vokietijos ir Beneliukso. O is Vokietijos rinkos perka dar lenkai ir visi kiti tai įsikūrę ten jus galėsite dalyvauti didžiulėje rinkoje
3) papigiai susirandate kokia aikstele kur galima mašinas laikyti. Tinka bet koks aptvertas parkingas.
4) analizuojate kainas tarp Vokietijos (mobile de), Prancūzijos (leboncoin.fr) ir Belgijos-Nyderlandu(autoscout24) o dar ir aukcionus galite prikabinti
5) identifikave kad tam tikram modeliui egzistuoja kainų skirtumas tarp skirtingų valstybių atvaziuojate perkate mašina pervarote per sieną ir ikeliate į kitos šalies skelbimus
6)dirbate kadencijomis. Vienas ilsisi Lietuvoje vienas tupi Vokietijoje vienas Prancūzijoje o kitas Belgijoje ir koordinuojate veiklą telefonu. Paskui keiciates

Jeigu kas nori rimtai užsiimti tai va aš jums veiklos strategijų prirasiau tik imkite ir nauduokite

23

Re: Verslas auto

Shameless parašė:

big_smile  big_smile  Stukaciusss

Ką tas reiškia?

24

Re: Verslas auto

Dar viena tema:
1) sudarote paklausiu detalių sąrašą kurias galima nuimti nuo mašinos ir kurias tikrai parduosite.
2) nusiperkate tokias pačias detales tik kinietiškas arba iš sroto
3) atvaziuojate su detalemis ir su įrankiais į užsienį
4) išsinuomojate mašina iš nuomos punkto
5) pakeiciate visas detales. Nuimate nuo mašinos naujas originalias o idedat kinietiškas arba srotines
6) priduodate mašina atgal į nuomos punktą
7) su naujomis detalėmis griztate į Lt

Šios temos atmaina
1) imetat i kreditke pinigų sumą lygią fransizes sumai
2) issinuomojate uzsienyje mašina
3) nuimate nuo jos detaliu uz daug didesnė suma negu draudimo fransize. Pvz nuomota bemwa galite neblogai aprankioti
4) specialiai sukuriat eismo įvykį kad sudaužyti tą vietą kuri buvo aprankiota kad nuslėpti ikalcius.pvz jeigu jus aprankiojot visus daviklius ir plastmases nuo priekio tai dauzot prieki.
5) priduodate dauzta mašina i nuoma. Pearandate fransize bet griztate su detalemis už daug didesne suma

Kad dirbti pagal abi temas reikia būti geru autosaltkalviu tiksliai zinoti tos mašinos modelį žinoti ką ir kaip nuimti kokia nuimtą detalę pastebes o kokios ne. Si tema labai sena bet iki šiol praktikuojama.

25

Re: Verslas auto

Čia gal tinka tokiems modeliams, kuriuos dar su "replėmis ir plaktukais" remontuodavo big_smile

26

Re: Verslas auto

Dabar kompiuteriai net menkiausią įsikišimą parodo. Grąžintos mašinos į nuomos firmą iškarto nuskaitomos.