81

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Auste, tavo melas - tavo požiūris vien pagal išorinę patirtį. Žinoma kiekvienas žmogus gali susikurti dievą, „tikėjimą“ ir laisvamanišką pasaulėžiūrą. Gerai yra tik tiek, kad nelaikai savęs ateiste, tačiau įtariu linkusi susikurti privačią religiją. Kaip suprantu iš tavo apibrėžto santykio su Dievu nereikia nei maldos, nei garbinimo, nei Išpažinties, reiškia, kad dievas yra širdyje ir per išorę jokio kitokio santykio neužmegsi. O tai netiesa. Ar manai katalikai išsigalvojo tikėjimą, dievą. Ar manai Bažnyčia turi vietoj Šv. Mišių parodyti aktorinį spektaklį ar pamaloninti pramoga. Melas yra todėl, kad nėra darnaus, nuoseklaus ir pagrįsto suvokimo apie Bažnyčios ir krikščionių tikėjimą. Kaip valstybė remiasi ir visą teisinę bazę kuria vadovaudamasi Konstitucija, taip Bažnyčia yra pirmiausia savo Mokytojo Jėzaus Kristaus norėta ir įsteigta. Analogiškai Konstitucijai galima būtų prilyginti Šv.Rašto Evangelijas (nes jose kalbėjo ir mokė pats Jėzus – Dievas ir Žmogus). Būtent Šv. Raštas ir Tradicija bei Bažnyčios mokymas gali atsakyti į klausimus, kurie yra pagrįsti ir nustatyti liturgijoje, katekizme, enciklikose... Matai, dabar tau dar daugiau klaustukų, nes pagal tave Bažnyčioje yra „taisyklės“, o kitų terminų net nežinai. Ar ne kvailokai atrodytų, jei imtum komentuoti išoriškai, kaip atlikti operaciją chirurgui, nežinant kam ten reikia specialaus apšvietimo, sterilumo-higienos ir t.t. Taip yra ir čia. Viskas turi pagrįstą pagrindą reikia studijų, asmeninių pastangų suvokti, kas ir kur yra pvz. ženklai ir simboliai.
Taip Bažnyčia teigia, kad žmogus paveldi gimtąją nuodėmę, kurią naikina Krikšto sakramentas. Be vidinių stabdžių atradus savyje polinkį į blogį galima labai žemai nusiristi. Ir atvirkščiai suvokiant žmogiškąjį trapumą NUOLANKUMO dorybei, žmogus malonės stovyje vienydamasis Komunijoje su Dievu gali įveikti kovą ir pasiekti tobulumą šventume, tapdamas tikruoju Aš gerame. Ši tiesa atsako į klausimą, kodėl būti šventu be Dievo neįmanoma. Tiesa yra ir tai, kad Dievas sutvėrė žmogų panašų į Save. Bet tai ne mažiau įpareigoja siekti būti panašiais į Dievą. O kaip tai įmanoma, jei Dievo nepažįstama arba jis kiekvienam pagal subjektyvią nuomonę susikuriamas?
Jei ne krikščioniška kultūra kurią sėkmingai perėmei nebūtų ir galimybių būti tobulesnei ir geresnei. Mano giliu įsitikinimu, bent Lietuvoje krikščionybė padarė didžiausią gerą įtaką mūsų visuomenėje puoselėjamai kultūrai. Todėl mėginti atmesti ir žeminti tai, kas gerai, yra mažiausiai irgi neteisinga.
Taize bendruomenės pamaldos (ne Šv.Mišios) yra ekumeninis būdas visiems krikščionims mėginti garbinti Dievą bendra malda, giesmėmis.
Jei turėsi protinių stabdžių skirti: kas yra tiesa, o kas melas, pati vėliau išsiaiškinsi - aš nebadysiu pirštu į dažną tavo sakinį. Na nepažįsti tu Bažnyčios ir katalikų, o kritikuoji. Tai ir yra netiesa ir neteisumas.

82

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Zinai Linai, skaitai ir nematai kas parasyta. Sakai as „privacia“ religija susikuriu?.. Kai tikrai ne vienam poste sakiau kad religija zmones susikure ir butent religija yra netikes ir nereikalingas dalykas. Kai sakiau kad mano manymu religija ir Dievas beveik nesusije dalykai. Arba neskaitei nieko, arba nesugebi suvokti to kas parasyta ir as tik be reikalo laika gaistu, nes vis tiek neisigilini ir nesuvoki nieko, ka rasau.. Gaila.
Is to kaip apibudinai mela aiskiai matosi, kad tavo suvokimu melas yra viskas, kas priestarauja krikscionybei. Tai taip iseina kad ka as besakyciau, jei tai bus skirtinga nuo tavo isitikinimu ir nuomones, tai bus melas. Mm kaip ismintinga.
Apie santyki su Dievu. Nesakiau, kad neimanoma uzmegzti isorinio rysio su Dievu. Tiesiog sakiau, kad nematau kodel Dievas turetu noreti, kad jam kazka raportuotum tikslingomis mintimis jeigu jis turetu suvokti tavo troskimus, siekius ir jausmus daug gilesniame samones lygyje negu zodziais suformuluotos mintys.
Taip, manau, kad katalikai isgalvojo savo religija. Kaip ir bet kuri kita religija su visom savo apeigom, tiesom, sventyklom buvo isgalvota zmoniu. Sakai, kad Jezus isteige Baznycia, jis moke visko, kuo dabar remiasi katalikybe. Prasau nepriestarauk, nes tikrai neirodysi kad Jezus buvo Dievo sunus. O cia, kaip jau sakiau, kiekvieno reikalas ar tiketi tuo, ar ne. Taip, jis egzistavo, kaip istorine asmenybe. Kita – speliones.
Ir kas cia per „kiekvienas gali SUSIKURTI Dieva“?... Na jei tu taip manai, tai tiek to. Gal tau atrodo normalu, kad Dievu pasaulyje butu begalybe. Gal tu manai kad Alachas (ar bet kokios kitos religijos dievas) yra kita butybe nei kataliku Dievas. Jei taip, tada man truksta zodziu=) O isivaizduoti Dieva kiekvienas tikrai savaip gali, nes jis nematomas, bent jau ne akimis. Todel koki paveiksla susikuri, toki ir turi. Tik esme vis tiek lieka ta pati – geris ir meile.
Jei tau gaila savo laiko ar jei manai, kad neverta su manim diskutuoti, vien del to, kad nesugebesi manes „atversti“ i tikraja religija (ar kaip ten jus issireiskiat), tai gali taip ir pasakyti, o ne kaltinti mane melu, pavirsutiniskumu, neisprusimu ir terminologijos nezinojimu. Remiuosi ne vien „isore“ kaip tu sakai, remiuosi savo patirtimi, per mokyklos metus i galva kaltom per prievarta katalikiskom tiesom, buvusios tikybos mokytojos asmenybe, misiom, kuriose esu dalyvavusi, maldom, kurias esu skaiciusi, jusu apeigom, su kuriom esu susipazinusi. Aisku nestudijavau teologijos ir tikrai nesiruosiu to daryti, gal kazkada pasidomesiu siek tiek giliau pasaulio religijom, vien is smalsumo, bet tikrai ne daugiau. Kiek metu tu jau tikintis esi? Kiek metu giliniesi i katalikybes esme? As niekada negalesiu lygintis su tavimi katalikybes ismanymu, nes as paprasciausiai net nesiruosiu to studijuoti, todel jei nori mane sumenkinti vien tuo, kad nezinau daugelio terminu, budingu butent jusu religijai, pamastyk ar daug zinai pavyzdziui islamo terminu. O man katalikybe beveik tas pat kaip tau bet kokia kita religija, todel jei remsiesi vien mano neismanymu jusu terminologijoj, prasom, nebesigincysiu, nes tikrai nematau prasmes mokytis zodyno, kuris man nereikalingas ir neidomus.
Galiausiai, kad ir kiek stengiuosi, nesugebu rasti tavo postuose nei vieno atsakymo i man rupimus klausimus (net jei jie tau ziauriai kvaili atrodo, man jie yra svarbus ir idomus). Kai paklausiau, kodel kataliku isitikinimu Dievas gali noreti kad jo kuriniai nuo pat gimimo nesiotu nuodemes zyme, tavo atsakymas buvo „žmogus paveldi gimtąją nuodėmę, kurią naikina Krikšto sakramentas”. Sita as zinau. Bet tai i mano klausima neatsako. Esme buvo, kodel manai, kad Dievas to noretu?.. Nes mano manymu cia yra tik vienas is religijos (t.y. ja sukurusiu zmoniu) ismislu. Kodel manai, Dievas nori kad per misias zmones mustusi i krutine, sakydami „as kaltas, kaltas“? Kodel jis nori kad jo kuriniai save zemintu? Atsakymo i klausima kodel jus katalikai isitikine, kad Dievas nori, jog zmones ji garbintu ir slovintu irgi negavau. Noriu isgirsti Tavo atsakymus. Tavo, o ne „Baznycia teigia“ arba „pagal Sv Rasta“. Jei sugebesi i juos atsakyti, aciu. Jei vel tapsi citatu siena, tada aciu, nereikia, nematau prasmes toliau diskutuoti, jei negaliu isgirsti Tavo minciu, jei negaliu gauti Tavo atsakymu i klausimus, gaunasi tas pats kas diskutuoti sau atsisedus su Biblija. Jei noreciau padiskutuoti vienumoj su Biblija, i foruma nelisciau. Tu gyvas zmogus, todel ir atsakymu tavo tikiuosi kaip gyvo zmogaus, ne kaip knygos.

83

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

nebegaliu skaityt.

84

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Aleksandras, 23 пишет:

nebegaliu skaityt.

Aleksandrai, as jau senai pasidaviau. Kiekvienam savo - kitu tiesu neirodysi.

85

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

o ar pastebejot, kad kitos temos dauguma eina apie pinigus arba antra gala, cia gal kazkas aktualiau susija su zmogaus butimi...

86

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

omg ;D norėjau pasisakyti smile)) tačiau sveikatos neturiu tiek skaityti smile)) permečiau viena akim smile)) na, tema žinoma išsirutuliojo apie tai, ar yra dievas ar ne smile)) o ne apie laimingiausią katalikišką santuoką big_smile na, iš tikro nesutikčiau smile)) religija - taip pat žmogaus pasirinkimas. žmonių tarpusavio santykių tikrai nekeičia santuoka bažnyčioje. juk vestuvės - didelis tūsas, kurį surengia du mylintys vienas kitą žmonės. reikia į tokius dalykus paprasčiau žiūrėti. Naujus metus mes irgi švenčiame. tai šventė, kad ateina naujieji metai. Santuoka - šventė naujo dviejų žmonių gyvenimo. gal nusišnekėjau, nekarkit labai. religija ne mano sritis. Meilė - dalykas rimtas (kaip kažkieno avatare parašyta). Santuoka taipogi labai svarbus žingsnis. tačiau tikrai negalima sakyti, kad katalikiškas gyvenimas - pats laimingiausias smile) mano kaimynai gyvena kartu jau 8 metus, iš jų susituokę 5. ir hmm.. meilės įžadus reikia duoti NE prieš dievą, ne prieš kaimynus, mamą, tėtį ir visus draugus ar gimines.. o reikia juos duoti prieš SAVO IŠRINKTAJĮ... pamąstykit apie tai, jūs dievo garbintojai ir puoselėtojai... ne prieš dievą mes turime būtų geri ir sąžiningi, o prieš save...

87

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

tai kad zmoniu morale dabar taip nusiritus, kad net ivairus iskrypimai jau yra norma, nezinau net ka ir kalbet, o jei busim mes dori ir saziningi pries vienas kita, tai ir preis Dieva mes busim taip pat dori ir saziningi, taciau kaip minejau esam taip nusirite, kad negerbiam nei puikiu tradiciju, isivedem iskreipta savivale ir manom, kad taip darom gerai, taciau toli grazu taip nera, nes rodomas vyresniuju pavyzdys siekti vien materialios geroves, o patys puikiai zinom, kad ne piniguose laime, nes juos tarkim paguodos nerasim jeigu neteksim konors musu sielai brangaus pvz brangaus zmogaus... o dabar vaikai pradeti vien kuniskus geismus tenkinat gimsta jei nefiziskais invalidais tai dvasiniais, kuriuos dar ir prastai isauklejus, paguodos tevai tikrai neras, nes nebus kuom didziuotis.

88

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Vytautas, 21 пишет:

tai kad zmoniu morale dabar taip nusiritus, kad net ivairus iskrypimai jau yra norma, nezinau net ka ir kalbet, o jei busim mes dori ir saziningi pries vienas kita, tai ir preis Dieva mes busim taip pat dori ir saziningi, taciau kaip minejau esam taip nusirite, kad negerbiam nei puikiu tradiciju, isivedem iskreipta savivale ir manom, kad taip darom gerai, taciau toli grazu taip nera, nes rodomas vyresniuju pavyzdys siekti vien materialios geroves, o patys puikiai zinom, kad ne piniguose laime, nes juos tarkim paguodos nerasim jeigu neteksim konors musu sielai brangaus pvz brangaus zmogaus... o dabar vaikai pradeti vien kuniskus geismus tenkinat gimsta jei nefiziskais invalidais tai dvasiniais, kuriuos dar ir prastai isauklejus, paguodos tevai tikrai neras, nes nebus kuom didziuotis.

Vytautai, labai šviesiai, rišliai ir teisingai mąstai.

Auste, tavo pasakymas, kad su manim bendraujant tas pats, kaip skaityti ir mąstyti su Biblija, yra man didelis pagyrimas, kad rašau ne veltui ir ne melą.
Kodėl Dievas kaip tau atrodo „žemina“ savo kūrinį leisdamas muštis į krūtinę išpažįstant, kad yra kaltas?
Kai pradžioje žmogus buvo rojuje, jam nereikėjo atgailoti. Tačiau žmogus piktojo sugundytas nusidėjo. Jis panoro ir patikėjo, kad bus kaip „dievas“. Visi poreikiai prieš nuopuolį buvo patenkinti, tačiau po nuopuolio žmogaus dvasia trokšta laisvės, pažinimo..., o kūnas riboja galias ir nyksta. Žmogus kaip asmuo yra vientisas tik kartu su kūnu ir dvasine siela. Jei žmogus pasiduoda netvarkingiems norams kūnui pataikauti per jusles. Tada nepaisant sąžinės ir proto mėgavimasis malonumais ir mirties kultūros griaunančiais darbais yra daromas blogis sau ir kitiems. Kadangi yra tiesa, kad žmogus be Dievo niekada negalės išlikti teisus ir geras siekiantis šventumo aukštumų, todėl dėl nuolatinio tobulumo ir nepriekaištingumo yra reikalinga vis grįžti į teisumo būklę nuteisinimu per atgailą. Jis kaip parkritęs susipurvinęs vaikas pakeliamas Dievo pastatomas ant kojų ir nuvalius purvą vėl gali žengti į priekį – atverčiant naują savo istorijos baltą puslapį, į kurį galima vėl rašyti gyvenimą pagal tikėjimą – gerais darbais. Kad mes būtume tobuli – tik geri, mylintys ir teisūs Dievo akyse, prieš tai turime už daromą, palaikomą ir toleruojamą blogį atgailoti. Neturėtume asmeninės nuodėmės nereikėtų muštis į krūtinę!
Kas bus vertas Dangaus Karalystės Dievo artumoje, jau nereikės šluostyti skausmo ašarų ir kentėti, nes nebus jau nusidedama – tikinčių žmonių siela ir naujas prikeltas kūnas bus amžini ir tobuli.

89

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

gal siek tiek apsidairykit, zmones big_smile tiesa pasakius..ir as neperskaiciau cia visko..nera baisiau kai norima irodyt savo tiesa ir visiskai kritikuot kito zmogaus nuomone...juk kiekvieno zodziuose yra tiesos...
atsakant i temos klausima...kuris, beje, lb primena teigini...tai dabar noreciau paklausti...visos kitos, ne katalikiskos santuokos yra nelaimingos...tada klausimas smile o kiek nelaimingu katalikisku santuoku?neirodysit, kad visos laimingos...ir dar...isvis kuo cia detas tas tikejimas...kur kas svarbiau pasitikejimas, istikimybe, supratimas ir kt...o sitie dalykai sutinkami juk ne vien pas katalikus wink

90

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Niu ir aš čia įsiterpsiu, viską perskaičiau, kilo daug minčių, tik gaila, kad visų jų čia negalėsiu išdėstyti. Visų pirma palaikau Austės ir Doros pusę, bet nepeiksiu ir Vytauto ar Lino. Tuoj paaiškinsiu kodėl.
Taigi, kaip aš suprantu Dievą? Man tai tėra tik vilties forma. Žmonės, atsidūrę nelaimėj, silpni, valios neturintys patys atsistoti, ieško pagalbos, ir ieško jos ten, kur mums atrodo nerealu, nežemiška. Kodėl taip yra? -> dėl to kad tie žmonės net nesitiki, kad jiems gali padėt kas kita. Jie tiki į kažką tokio, antgamtinio. Bet kyla klausimas, kaip galima tikėti į kažką kas nematomo? Taigi, kitas etapas -> kuriamas Dievo ir jo sūnaus Jėzaus įvaizdis. Sutikim tai arčiau realybės, atsiranda žmogaus forma, ir teorija tampa labiau suprantamesnė. Tada klausimas Linui ir Vytautui: kada įtikėjot į Dievą? Kada buvo sunku? Kada nusivylėt gyvenimo prasmingumu? Manau įtikima,  tik silpnumo vedami.
Remiatės Biblija? Puiku, bet man ši knyga tėra Knygų Knyga, kurioje kalbama apie pirminius dalykus, - dalykus, kurie turėjo būti pasakyti, kad žmogaus gyvenimas taptų prasmingas, ir kad jie buvo pasakyti taip, jog atvėrė komentatoriams pačius gelmės matmenis. Šios Biblijos veikėjų esamybė, toji etinė pilnatvė ir paslaptingos jos egzegezės galimybės tik ženklina transcendenciją.
Linai, sakai studijavai filosofiją ir teologiją, tik nelabai įtikinai, kadangi turėtum žinoti, jog filosofija remiasi tokiom pačiom vertybėm, gyvenimo požiūriu iš tam tikros pusės, tačiau ten Dievo nėra, kaip visa to pagrindo. Taigi į ką tikėt? O juk ir ten ir ten tapačios mintys dėstomos.
Pati netikiu Dievo esamybę, tačiau ir nepeikiu tikinčiuosius. Jei jiems taip lengviau gyventi tebūnie. Jei tik tada galit patikėt savo jėgomis, jei tik Dievo vedami galit pasirinkti dorą kelią, tai nematau kliūties. Tačiau nepirškit taip savo tiesų tiems, kurių mąstymas ir supratimas kitoks.
Kartą gavau lankstinuką, kuriame propaguojama įtikėt į Dievą. Paskaičiau ir pakraupau, tikrąja to žodžio prasme. Duosiu pavyzdį vienos minties: remdamiesi vienu iš Dievo įsakymų „Mylėk tik vieną Dievą“, ten sakoma, kad jeigu myli mamą ar tėvą labiau nei Dievą, tai tu esi nevertas Dievo palankumo. Nes tada mama ar tėvas, ar kitas žmogus stos su Dievu į gretas, o to negali būti, nes pasak įsakymo turi būt tik vienintelis Dievas. Ir kur gi prasmė? Pačioj Biblijoj meilė yra kaip vertybė, o išeina, kad jei kažką myli labiau nei Dievą tai jau nuodėmė? Kur tiesa? Kitas teiginys buvo, kad turi pasikliauti tik vienu Dievu, ir pats negali išbristi iš savo rūpesčių, sunkumų. Db atsakykit, man smalsaujančiai: ar jei pati nieko neveikdama, be jokių pastangų, tik stipriai tikėdama į Dievą, galiu būt soti, pasirūpinti savimi, pasiekt to ko noriu tik karštai mylėdama jį? Nes, pasak lankstinuko, turi tik tikėt, atsiduot Dievui ir viskas bus padaryta, viskas išsispręs tavo naudai.
Dar vienas aspektas – Tiesa, tai aksioma, kuri turi būti neginčijama. Jūs tiesą pateikiat, kaip Dievo esamybę ir viską, kas su juo susiję. Bet štai jums prieštara -> yra įrodyta, kad pasaulis susikūrė tik tam tikromis sąlygomis, o tai svari prieštara, kad jį sukūrė ne Dievas. Tad sakykit, kaip galima teigti tokią tiesą, kai vienur atrodo lyg ir teisinga, o kai kuriuose atvejuose patys ginčytumėtės jų teisingumu. Kaip sakiau, juk tiesa neturi būti ginčytina.
Ir pasikartosiu, tikėjimas tai tik gyvenimo variklis, tai tik kažkokia parama tiems, kurie yra silpni, nepasitiki savo jėgomis. Argi nelengviau gyventi, kai pateikiami paprasti ir suprantami atsakymai į rūpimus klausimus, kai nereikia sau sukti galvos kodėl taip, o ne kitaip? Pasiskaitai Bibliją ir ramus. Ar neįžvelgiat čia ironijos?
Pagaliau, kas bus jei genetikos mokslininkus taip pat Dievais vadinsim? Juk jie taip pat gali sukurti gyvybę tik iš DNR ir mažo embriono, kad ir pelės, kuriame ši informacija modifikuosis (kaip neseniai buvo „grąžintas“ į gyvenimą Tasmanijos tigras, kuris paskutinis mirė 1936 metais). Mokslininkai taip pat gali sukurti ir žmogų, tik kad įstatymai to neleidžia. Tai kaip manot? Nemanau, kad db juos vertėtų garbinti.

91

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

na Dieva istikruju reikia mylet labiau nei ka kita, tik kaip ji suvoki visu pirma ar kaip maziuka asmeniuka, ar kaip asmeni kuris yra VISUR, as manau, kad Dievas butent ir yra visur jam rodyt meile geriausiai manau mylint jo kurinija kuri yra nepakartojamai tobula ir teikianti gyvybe musu gyvybei (as pavyzdziui sudievinau mergina, o to pasekme prislegta siela nusivylimo ir tai yra nuodeme, nes ji ne Dievas), visatoje vyksta tokie procesai kuriuos dar ir dabar tiria mokslininkai ir iki galo neistirs jeigu remsis tik materialia plotme, beja klonai tai jau yra iskreiptas zmogaus kurinys, esu skaites, kad klonuota avis Doli suede savo eriukus, kur jus matet mesede avi naturalioje gamtoje, tai tik parodo, kad remiantis tiksliaisiais mokslais tikrai nieko tobulo zmogus nesukurs, zmogaus visi kuriniai sukurti tik materialioje plotmeje turi neisvengiama pabaiga, tuo tarpu Dievo kuriniai yra atsigaminantys patys savaime, pvz augmenija ir kas cia per aparatas? kaip toki sukurt?m?
beja jei karsatai mylesi Dieva tai neymanomas dalykas, kad tik sedesi ir nieko neveiksi, nes tai priestarauja Dievo meilei. myleti tai reiskia ir veikti mylimojo asmens naudai...

92

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Tarkim yra taip Vytautai kaip sakai. Pasirinkai tuos klausimus, į kuriuos sugebėjai atsakyti laikydamasis savo. Tačiau sakyk, ar pasitiki savo jėgomis? Ar galėtum ką nuveikt Dievo neprižiūrimas? Kada įtikėjai į Dievą? Kokios tuomet buvo tavo būsenos? Ir dar vienas klausimėlis, kodėl yra tiek ginčų dėl Dievo esamybės? Juk jei tai tiesa, nekiltų jokių klausimų, juk dėl mokslo nieks nesiginčija kai įrodo. O čia net pagrįsto įrodymo nieks nepateikia.
Na o dėl avytės Doli, kaip sakai, tiesa nieko nežinau, bet galiu pateikti svarų argumentą paprieštaravimui. Sakai, kad tik Dievas gali sukurt tobulą būtybę, kad žmogus to negali, o db klausyk, kaip dėl žmonių? Jie taip pat Dievo kūriniai, pasak religijos, bet taip pat aiškinama, kad nėra tobuli, šiais laikais ir motinos gali nužudyt savo vaikus -> štai ir vėl prieštara tavo samprotavimams. Tad negali teigti, kad Dievas kuria tik tobulus. O iš to peršasi išvada, kad jei Dievas nekuria tobulas, tai ir žmonės kartais sukurdami netobulas būtybes vos ne tapatūs Dievui. Ir kur gi prasmė?
Na ir dar, kas dėl filosofijos? kodėl jos nelaikot gyvenimo pradu? juk ji beveik neprieštarauja vioms Biblijos vertybėms, tik skirtumas tas, kad ten neegzistuoja Dievas. Jei patikėjot Dievu, vien dėl jo dorybės ir panašiai, tai kodėl negalit patikėt į filosofijos keliamus klausimus ir Dievo nesamybę?Juk ten lygiai tokios pačios dorybės.
P.S. labai prašyčiau atsakyt į visus klausimus.

93

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

cia gal ne i tema, bet...kaip ir kazkada kazkur mineta buvo...rinksim Aurelija i prezidentes big_smile

94

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Aurtelija, as tikiu i dieva ir tikrai nesu nusivyles gyvenimu, pasitikiu savo jegomis... gyvenime tikrai sekasi, tiek su finansais, tiek su merginom ir butent del situ priezasciu as dazniausiai nusidedu... nes pinigus galima svaistyti nuodemingiem ir savanaudishkiem tikslam... daznai buna sunku atstumti mergina kai ji "kariasi" ant kaklo... tikriausiai butent tai dievas ir turejo omenyje sakydamas, kad lengviau kupranugariui pralysti pro rakto skylute nei turtingam papulti i roju... cia daugiau butu klausimas Linui, buciau dekingas jei pasidalintum savo ishmintimi

95

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

soriukas Alfredai, bet kaip matei, tavęs net nepaminėjau savo postuose.Kodėl? Nes nemanau, kad tu taip tikrai tiki į Dievą, labiau į save sakyčiau. Iš kitų postų tikrai mačiau, kad tu pasitiki savimi, net ir per labai. Kaip čia tau pasakyti, labai nenoriu įžeisti, nes man toks įspūdis susidarė apie tave, kad esi savimyla labiau ir Dievas čia niekuo dėtas.

P.S. prašyčiau atsakyt į visus mano keliamus klausimus, nes tik atsakymų visuma prives prie teisingo atsakymo ir jūsų požiūrio. Ačiū wink

96

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Aurelija, 19 пишет:

Niu ir aš čia įsiterpsiu, viską perskaičiau, kilo daug minčių, tik gaila, kad visų jų čia negalėsiu išdėstyti. Visų pirma palaikau Austės ir Doros pusę, bet nepeiksiu ir Vytauto ar Lino. Tuoj paaiškinsiu kodėl.
Taigi, kaip aš suprantu Dievą? Man tai tėra tik vilties forma. Žmonės, atsidūrę nelaimėj, silpni, valios neturintys patys atsistoti, ieško pagalbos, ir ieško jos ten, kur mums atrodo nerealu, nežemiška. Kodėl taip yra? -> dėl to kad tie žmonės net nesitiki, kad jiems gali padėt kas kita. Jie tiki į kažką tokio, antgamtinio. Bet kyla klausimas, kaip galima tikėti į kažką kas nematomo? Taigi, kitas etapas -> kuriamas Dievo ir jo sūnaus Jėzaus įvaizdis. Sutikim tai arčiau realybės, atsiranda žmogaus forma, ir teorija tampa labiau suprantamesnė.

Dievas niekada nėra vien tik vilties forma. Aurelija turi ribotą ir todėl klaidingą Dievo įvaizdį. Pirmiausiai Save apreiškęs Dievas yra sakęs, jog yra Visagalis, Visažinis... Jis, kaip Vytautas teisingai pastebėjo, būdamas Dvasia yra kiekvienoje vietoje, bet visą kūriniją pranoksta yra nuo jos nepriklausomas, autonomiškas. Jis iš nieko sukūręs visatą, ją ne tik pradėjo, bet ir palaiko ir nuves į galutinį tikslą pagal Savo norą. Taigi Dievas sukūręs gamtą jos dėsnius yra pajėgus įsiterpti ir pakeisti bet ką. Dievas, kaip žadėjo, pagailėjo nupuolusių žmonių ir siuntė Savo Sūnų tikrą Dievą ir tikrą Žmogų ne tik silpnųjų gelbėti, bet ir kiekvieno, kuris myli, Jį pripažįsta Viešpačiu ir tikisi Išganymo.

Aurelija, 19 пишет:

Tada klausimas Linui ir Vytautui: kada įtikėjot į Dievą? Kada buvo sunku? Kada nusivylėt gyvenimo prasmingumu? Manau įtikima,  tik silpnumo vedami.
Remiatės Biblija? Puiku, bet man ši knyga tėra Knygų Knyga, kurioje kalbama apie pirminius dalykus, - dalykus, kurie turėjo būti pasakyti, kad žmogaus gyvenimas taptų prasmingas, ir kad jie buvo pasakyti taip, jog atvėrė komentatoriams pačius gelmės matmenis. Šios Biblijos veikėjų esamybė, toji etinė pilnatvė ir paslaptingos jos egzegezės galimybės tik ženklina transcendenciją.

Įtikėjau tada kai žmonės negalėjo pagelbėti, o Dievas parodė savo gailestingumą ir prisiminė mano vargingumą. Jis mane pakėlė iš klaidos ir atskleidė laimingą perspektyvą. Iš dėkingumo įsitraukiau į Bažnyčios gyvenimą ir su džiaugsmu einu Jo keliais būdamas Viešpaties mokiniu. Mano atsivertimo knyga vienuolio Lellote „Gyvenimo problemos sprendimas“. Jis labai prisidėjo prie teisingų ir išmintingų įžvalgų.

Aurelija, 19 пишет:

Linai, sakai studijavai filosofiją ir teologiją, tik nelabai įtikinai, kadangi turėtum žinoti, jog filosofija remiasi tokiom pačiom vertybėm, gyvenimo požiūriu iš tam tikros pusės, tačiau ten Dievo nėra, kaip visa to pagrindo. Taigi į ką tikėt? O juk ir ten ir ten tapačios mintys dėstomos.

Filosofija yra teologijos tarnaitė. Man gudrūs trumparegiški išvedžiojimai ir ribotumai nėra filosofų išmintis, nors jie save ir vadina filosofais. Vertinu „meilę išminčiai“ kurie atskleidžia žmogaus dvasines galias ir jas palydi prie būtybių Šaltinio – Dievo, kaip grynosios Būties. Taigi prie teologijos.

Aurelija, 19 пишет:

Pati netikiu Dievo esamybę, tačiau ir nepeikiu tikinčiuosius. Jei jiems taip lengviau gyventi tebūnie. Jei tik tada galit patikėt savo jėgomis, jei tik Dievo vedami galit pasirinkti dorą kelią, tai nematau kliūties. Tačiau nepirškit taip savo tiesų tiems, kurių mąstymas ir supratimas kitoks.
Kartą gavau lankstinuką, kuriame propaguojama įtikėt į Dievą. Paskaičiau ir pakraupau, tikrąja to žodžio prasme. Duosiu pavyzdį vienos minties: remdamiesi vienu iš Dievo įsakymų „Mylėk tik vieną Dievą“, ten sakoma, kad jeigu myli mamą ar tėvą labiau nei Dievą, tai tu esi nevertas Dievo palankumo. Nes tada mama ar tėvas, ar kitas žmogus stos su Dievu į gretas, o to negali būti, nes pasak įsakymo turi būt tik vienintelis Dievas. Ir kur gi prasmė? Pačioj Biblijoj meilė yra kaip vertybė, o išeina, kad jei kažką myli labiau nei Dievą tai jau nuodėmė? Kur tiesa? Kitas teiginys buvo, kad turi pasikliauti tik vienu Dievu, ir pats negali išbristi iš savo rūpesčių, sunkumų. Db atsakykit, man smalsaujančiai: ar jei pati nieko neveikdama, be jokių pastangų, tik stipriai tikėdama į Dievą, galiu būt soti, pasirūpinti savimi, pasiekt to ko noriu tik karštai mylėdama jį? Nes, pasak lankstinuko, turi tik tikėt, atsiduot Dievui ir viskas bus padaryta, viskas išsispręs tavo naudai.

Teisinga, prasminga ir išmintinga susidaryti nekintančią vertybių hierarchiją. Didysis įsakymas byloja: „Mylėk savo Viešpatį Dievą visu protu, visomis jėgomis, visa siela, o savo artimą kaip save patį“ Tėvai tegalėjo įsitraukti į žmogaus kūrimo procesą kūniškai, tačiau tiesiogiai dvasinę sielą kuria Dievas, todėl jei garbiname ir mylime Dievą labiau nei artimuosius ir save patį, tada esame teisūs ir galime išreikšti dėkingumą Dievui už visas dovanas taip pat per tėvus, sutuoktinius, vaikus ir kt. Tikinčiajam pasiaukojanti dvasinė Meilė yra gyvenimo norma, kas myli įvykdo visus įsakymus ir gražiausiai atskleidžia žmogaus veidą panašų į Jėzaus.

97

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Linai, tu gal uzsimerkes skaitai?.. Nezinau kas daugiau galetu buti, kad nematai nei teiginiu, nei klausimu, o jei ka nors ir pamatai tai taip esme sakinio iskreipi kad mano klausimas taip ir lieka neatsakytas.. ir tai, kad mano pasakyma jog su tavim sneket, tas pats, kas Biblija skaityt, supratai kaip pagyrima, tik patvirtina jog nesugebi ar nenori suvokti to, ka skaitai. Didziaja dali tavo isdestytu teiginiu seniai zinau, nereikia man Biblijos cituoti. Jeigu paklausiu klausimo, noriu atsakymo i ji, o ne kruvos padriku sakiniu kurie keliauja ratais aplink ta klausima taip i ji ir neatsakydami. Kadangi kantrybes turiu per akis, paklausiu turbut jau ketvirta, ar bent trecia karta. Tik sikart klausimus sunumeruosiu, kad nepraciuoztum pro tuos, kurie tau atrodo nepalankus. Ir jei tau nesunku klaviaturoj rasti skaicius, buciau dekinga, kad atsakymus sunumeruotum.
Klausimas nr 1: Parasei apie igimta nuodeme tai, ka jau seniai zinojau. Prasau atsakyk man, kodel pagal tavo katalikiska suvokima Dievas toks ziaurus ir negailestingas  ir kiekvienam savo be proto mylimam kuriniui uzdeda juoda „antspauda“ kol jis dar net negimes buna ir nera NIEKO NIEKO blogo padares?.. Kodel jis taip baudzia savo kurinius nors jie nieko nera padare? Jis gal tironas koks pagal katalikiska mastyma, m? Gerai, tarkim Adomas ir Ieva buvo nusikalteliai, bet tai kuo deti zmones gime po keliu ar keliolikos simtu metu, a? Is kur toks ziaurumas Dievo asmenyje, bausti kartu kartas uz tai ka padare du zmones??..
Klausimas nr 2: Dar karteli klausiu: kodel Dievas toks tusciagarbis ir nori kad visi ji slovintu, garbintu, jam melstusi ir dekotu? Man atrodo Dievas neturetu turet nei trupinelio savanaudiskumo, ir pagal jusu katalikiskas tiesas zmogus turi duoti (daryti gera) nesitikedamas jokio atlygio. O Dievui, ka, tas pats negalioja? Jis ka, savanaudis ir tusciagarbis, megaujasi sau kaip jam baznycias stato, geles nesa, asaras lieja atgailaudami zmones?.. Kaip jau minejau kazkuriam ankstesniame poste, jei mes Dievo vaikai, tai kas cia per tevas jei nori kad jo vaikai pries ji keliaklupsciautu? Kur jo begaline besalygiska meile?
Klausimas nr 3. Sakai, kad Aurelija turi „klaidinga“ Dievo ivaizdi. Kaip manai, pavyzdziui musulmonai irgi turi „klaidinga“ Dievo ivaizdi? Ar tavo manymu ju (ar bet kurios kitos religijos) Dievas isvis yra atskira butybe nuo tavo (t.y. katalikisko) Dievo?
Klausimas nr 4. Sakai Dievas liepia ji mylet labiau uz bet ka kita. Tai jeigu Dievas yra visur (t.y. visoj augmenijoj, gyvunijoj ir kiekvienam zmoguje) vadinasi myleti savo artimuosius labiau uz bet ka kita pasaulyje negali buti nuodeme, nes myledamas juos taip stipriai, tokia pacia meile myli Dieva (kadangi Dievas yra kiekviename ju). Ar ne taip?
Klausimas nr 5. Cia aisku mano ziniu trukumas man trukdo, gi neisprusus visiskai esu=) Teigi, kad filosofija yra teologijos tarnaite. Tavo ziniom teologija atsirado anksciau nei filosofijos pagrindai (t.y. anksciau uz graiku ir romenu filosofus)? Kazkodel turiu labai didele ir gilia abejone tuo. Bet jei klystu, pataisyk.
Beje, atsakydamas i Aurelijos posta teigi, kad Dievas nera vien tik vilties saltinis (su kuo, beje sutinku), tik kazkodel paskui puikiai patvirtini jos teorija, pasakydamas, jog i Dieva atsigrezei tada, kai zmones nebegalejo padeti..=) bent jau nepriestarauk pats sau;)

98

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Nenorėjau, bet parašiau tau piktas žmogau:

Dievas prileidžia skausmą, kančią ir mirtį, bet nėra jos priežastis. Yra patarlė: Tėvai valgė rūgščias uogas, o vaikams dantys atšipo. Dabar ir pati Austė nesugebėtų atsiplėšti nuo mirtį įtakojusios sekuliariosios vakarietiškos kultūros ir pamėginti viską sudėlioti į savo vietas. Kai žmonėms nekaltiems buvo siūloma geriausia draugystė su Dievu, tada prireikė nuo Dievo nusisukti, o kad vaikai auklėjami bedieviškoje aplinkoje, tada jau Dievas kaltas? Kiekvienam Dievas duoda pasirinkti, o jei jau „nekaltas“ panorėsi ir be Dievo tapti, tai įrodyk savo teisumą prieš Dievą? Deja, tokių neatsiras! Gali panele maištauti, bet visas pyktis kilęs iš tavęs į tave ir sugrįš. Kaip gerai, kad Dievas nematomas – numirtum iš gėdos.

Dievas yra Meilė. O tau kniedi suplakus į krūvą prieštaras primesti Dievui? Jis net leidžia iki mirties pasirinkti žmogui už Gėrį ar Blogį. Šiandien per TV mačiau kaip patėvis sumušė kūdikį, o motina prie ligonėlio ne ašaras šluostė bet iš baimės su ironiška šypsena patėvį teisino. Ar taip Dievas daro? Niekada tokiai kritikei kaip tu nerašiau. Kad ir kiek maištausi, bet absurdiško atsakymo negausi, klausimai parodo tavo ydingus polinkius, todėl tavo emocijos veidrodyje, gali jį sudaužyti, bet nuosavos fizionomijos nepaslėpsi.

Dievas yra Vienas. Kitos religijos artės prie tikrojo Dievo sampratos, jei išliks atviros būdingai Dievo Išminčiai, Tobulumui, Kilnumui, žodžiu visam Bažnyčios mokymui. Dialogu geranoriškos, nuoširdžios ir pranašiausios Tiesos apie Dievą gali padėti priartėti prie Trejybės Asmenų vieningajam Vienam Dievui tepriklausančių. Pirma susivienyti turi krikščionys.

Lyginti gyvūną su žmogumi ir mylėti bet ką kūrinijoje nėra teisinga. Yra hierarchija. Pirmiausiai turime deramą dėmesį ir pareigą liudyti gėrį savo artimųjų aplinkoje. Žinoma dėmesys ir geranoriška pagalba tebūna kiekvienam žmogui, bet žmonai, vaikui tėvui turi išlikti intensyvesnė, juos Dievas įpareigoja labiau mylėti.

Filosofija ir teologija nėra senos, tačiau Šv. Rašto ir mąstytojų raštų užuomazgos ir žodinis kraitis gali siekti labai tolimus laikus. Tarnaitė yra pasakyta ta prasme, kad jei išminties per metafiziką ieškoma tiksliai, tai neišvengiamai pasiekiamas Absoliutas ir  grynoji Būtis – Dievas, apie kurio apreiškimą ir apvaizdą atsako religija, teologija.

99

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

na susidaro toks yspudis, kad geriau zmogus ir nebutu pasiekes tokiu kulturos "aukstumu", jis butu maziau zalos padares jeigu butu koks bezdzione, bet kodel jis budamas Dievo kurinys ir gana tobulas pridare tiek zalos tai paciai kurinijai? as manau todel, kad ji uzvalde zemi jausmai kurie siuo metu net nelaikomi zemais, o jau irgi kaip kokia norma... ir remiasi tik materialia plotme isivede psichologija kurioje zmogaus siela taip pat pamirsta, o juk zmogus visu pirma yra sociumas kurio pagrindas yra siela, o siuo metu daugiausiai demesio yra skiriama kunui kuris tera tos sielos buveine, kunas aisku irgi yra svarbus, bet toli grazu nesvarbiausias. su savo siela mes galime padaryti tai ko su kunu negalime padaryti, ji yra neribota tai ir yra panasumas i Dieva manau, nes su ja mes galime apkabinti per atstuma gele, medi, miska, visa zeme, zmonija, Dieva. darydami nuodemes mes savo siela kaustome ir tada jokio noro nera apkabinti mintimis nei geles nei misko, nei dar kokio tobulo kurinio, o tik norime gero namo, geros masinos ir patenkint kitus savo kuniskus geismus, tokia siela tikrai yra surakinta, pakliuvus i piktojo zabangas.
Dievas sau materialaus kuno nesukure kaip zmogui, todel jo iprastu mokslu neirodysi, taciau viskuom kitu jis yra panasus i zmogu, isskyrus neturi zemu jausmu(esu skaites ir linkes tiketi, kad zmogus turi zemu jausmu todel, nes Dievas kurdamas i ji idejo visu visatos esamybiu po dalele, nes norejo, kad ir jos ji myletu, taciau daug ju nori zmogu uzvaldyti ir atskleisti Dievo kurimo paslapti, tiesa jos moka kurti tik netokius tobulus kurinius kaip Dievo, vadinami ateiviai yra ju kuriniai, taciau tai tera biorobotai, kuriu visi sprendinmai nors ir racionalus(todel ju technika pazengus toliau), taciau zmogui neprilygsta nei is tolo. jeigu butu atskleista Dievo kurimo paslaptis visatoje kiltu didziulis karas, beja zmones kurie galvoja jog visatoje yra tobuliasniu kuriniu daro didziule klaida, nes savo mintimis kuria menkavertiskuma savo atzvilgiu, tuo tarpu tai ir yra ateiviu didziausias ginklas pires zmones, nes jie nori uzvaldyti zeme kurioje vieninteleje yra Dievo kuriniai neskaitant planetu ir kitu kosminiu kunu, na bet cia jau nupievinau, visa tai ir daugiau parasyta Vladimiro Megre knygose apie Anastasija, aisku as ten viskuom irgi nelinkes tiketi, nes tai tera vieno Dievo kurinio-zmogaus patirtis, nors ir labai pazengusio dvasineje plotmeje ir kitais gabumais pranoksta dauguma.). beja Aurelija modifikavimo as neskaitau kazkotai sukurimu is pagridu, taip yra ir su klonais. zmogus savo mintimis gali gi keist daug ka, minntis tai energija ja gali keisti vandens struktura(cia jau net ir materialioje plotmeje, minties galia dvasineje plotmeje yra dar akivaizdesne) maniskiame avatare yra vandens kristalas susidarantis esant dekingumo mintims, tuo tarpu prei negatyviu jausmu kristalo forma yra negrazi visiap kaip iskraipyta, jokio simetriskumo...

zmogus taipat gali kurti mintimis materija(kogero dar reikalingas kos ypatingas materijos suvokimas, tikejimas...), tai pvz sugeba Saibaba, sugebejo ir musu viespats Jezus E=mc^2; m=E/c^2 , formule parodo kokia milziniska energija slypi zmogaus mintyse, jokia vandeniline bomba jai neprlygsta, tuo tarpu pazeidus dvasinius desnius vien mintimis, vyksta zmogaus gyvenimo griutis, neskaitant darbu, apsileidimu ir zodziu, kuriu dar savo galvoje nenagrinejau smulkiai, kitavertus smulkiai ir nereikia visko nagrineti(nagrineja teologija), tereikia veikti, bet galit patys panagrinet veiksma ir atoveiksmi kitu asmenu atzvilgiu. dvasineje plotmeje mintis gal viska ytakoja inertiskiau, todel ir speja zmogus pasidziaugt nuodemingais malonumais, kurie palyginus su dvasines pilnatves pojuciu yra niekas, taciau piktasis vistiek sugeba sugundyt, kogero todel, nes zmogus manosi esas perdaug menkas ir tegali dziaugtis kuniskais malonumais..., pasekmes ivairios depresijos ir kitokios negatyvios mintys, kurios toliau zlugdo dvasini zmogaus gyvenima.

taip, as savo jegomis pasitikiu. Dievo priziurimi manau mes visi, tik jam visur kistis manau nera prasmes, nes pavyzdziui pagydys kokia bobute, nors ir tikrai sventa ir ji tarkim gyvens 10 metu ilgiau negu butu, taciau per tuos 10 metu zlugs jos svajones apie sunaus ateity, jis tarkim susides su kokia savimyla merga kuri viska is jo atims ir visa ta jo kancia ji matys ir nemiegos naktimis, tai jau geriau but amzinamatilsi negu reget neismintingo sunaus gyvenimo zlugima, galima ir daugaiu pavyzdziu sugalvot... Kai i Dieva itikejau buvau mazas, bet buvo ir yvairiu abejoniu, nes man kaip ir jums buvo kisama visokiu teoriju, kurios tyre tik pavirsiu... o stipriau tiket i Dieva pradejau kai issiskyriau su panele(tiesa buvau prislegtas, o tai tik parodo, kad Dievas gelbeja) ir perskaiciau viena knyga kurioje buvo tiesiog parasytos mano nuodemes ir ju pasekmes ir viskas kaip bebutu keistsa pasitvirtino. o del filosofijos tai manau, kad ji neneigia Dievo egzistavimo, neigti gali tik koks asmuo tavo atveju gal jis ir buvo tariamas filosofas, filosofija isvertus yra meile isminciai.

o Linas jums atsakyti bando per aplinkui, kad patys suvoktumete atsakyma turima jo galvoje, tereikia patiems buti neakliems, gal ir i koki neatsake, bet mes neesam visaziniai. siaip nereikia zinot kaip tiksliai virskina tavo skrandis, norint pasisotinti maistu, taip ir su baznycios tiesom nebutina zinot kodel yra butent taip o nekitaip, kad iseitu viskas i gera, kaip jau sakiau reikia neneagrinet, o veikti, daryti gera ir kaip jau Linas sake gerbkime tai kas yra gera, juk dauguma esam geros valios manau.

100

Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!

Dievo nėra. Čia jau išsigalvojimas, dievu šiuo atveju yra vadinama tikėjimas kai nėra kuo tikėti ir remtis, manau šios sąvokos egzistavimas yra gan absurdiškas ir archajiškas. Kam reikia konkretizuoti ir teigti, kad reikia mylėti būtent kažką, kai tuo tarpu reikia mylėti viską kas yra aplinkui, tik mylėti viską savaip, skirtinga meile.
Tagi, dabar paimkime naująją „dievybę“, kuri yra vadinama mokslu. Taip mokslininkai negali paaiškinti daugelio dalykų, tačiau prisiminkime tokį dalyką, kad dar neseniai mes neturėjome supratimo apie vykstančius fizikinius-cheminius procesus gamtoje, sudievindavom perkūną, medį etc. Dabar mes žinome tikslų šių objektų veikimo principą. Jau beveik viskas yra daugiau ar mažiau paaiškinama mokslu, tačiau mums reikia laiko, visi atradimai neateina trumpą laikotarpį. Klonai dar nėra tikslios kopijos jei jie elgiasi ne taip kaip elgiasi tikros avys(kaip minėtajam pvz), kai išmoksime daryti tikslius klonus, be klaidų, tada gyviai vienodai elgsis neatskiriamai nuo tikrųjų. Visgi viskas yra materialiojoje plotmėje, tiesiog su nematerialiais elementais. Egzistuoja tokie paprasti nematerialūs dalykai, kaip elektromagnetinės bangos, magnetiniai laukai, gravitacijos jėgo, kurių mes nematome, bet jaučiame. Mokslas dar daug ko neatrado, bet atradinėja. Yra žinoma jog žmogus išnaudoja tik nedidele savo smegenų dalį, tuo pačiu jie ištyrė, kurios smegenų dalys yra atsakingos už kurias funkcijas ir tame tarpe jausmas meilė. Kiekvienas pojūtis gali būti paaiškintas tam tikrų medžiagų trūkumu. Beje, jei turi konkrečių pvz apie tai, ko mokslas negali paaiškinti, tai pateik pavyzdžių konkrečių, kas manai, kad tikrai nebus paaiškinta mokslu.
Sekantis dalykas, kurį įvardina kaip „dieviškąją dalį“ yra siela, vėl kažkas, kas pilnai telpa dar į BŪTENT materialius rėmus. Tai kažkaip manau, kad tai yra požiūrio siaurumas, kas yra sukišta į Dieviškuosius rėmus tam, kad būtų lengviau suvokti dalykus, kuriuos sunku suvokti neturint tam tikrų mokslinių(išskirčiau būtent fizikos ir chemijos) žinių, toks dalykas yra kaip humanitariniai mokslai ir realiniai, kurie yra paremti šalta logika su tiksliais visko paaiškinimais.
Mano nuomone, Vytautai, kad tu esi romantikas konservatorius krikščionis. Visgi šis mąstymas yra stereotipinis, atitinkantis viduramžių laikų mąstyma, kuris nebuvo paremtas mokslu ir mokslas šiaip sau neatsirado.
Žinoma visa tai yra tik mano nuomone ir nereiškiu noro pakeisti kažkieno požiūrio, kiekvienas gyvena taip kaip jam yra lengviau, man lengviau būti realistu ir tikėti tuo kas atrasta ir tiksliai paaiškinta su visomis smulkmenomis. Tiesiog man per daug paprastas Dievo paaiškinimas.. Tam nereikia didelio suvokimo ir žinių. Kažkas visgi siauroko gan..
Pakomentuokit, tikrai norėčiau žinoti, gal aš kažkur akivaizdžiai klystu? Įdomu.