Re: Laimingiausia - katalikiška santuoka!
Auste, tavo melas - tavo požiūris vien pagal išorinę patirtį. Žinoma kiekvienas žmogus gali susikurti dievą, „tikėjimą“ ir laisvamanišką pasaulėžiūrą. Gerai yra tik tiek, kad nelaikai savęs ateiste, tačiau įtariu linkusi susikurti privačią religiją. Kaip suprantu iš tavo apibrėžto santykio su Dievu nereikia nei maldos, nei garbinimo, nei Išpažinties, reiškia, kad dievas yra širdyje ir per išorę jokio kitokio santykio neužmegsi. O tai netiesa. Ar manai katalikai išsigalvojo tikėjimą, dievą. Ar manai Bažnyčia turi vietoj Šv. Mišių parodyti aktorinį spektaklį ar pamaloninti pramoga. Melas yra todėl, kad nėra darnaus, nuoseklaus ir pagrįsto suvokimo apie Bažnyčios ir krikščionių tikėjimą. Kaip valstybė remiasi ir visą teisinę bazę kuria vadovaudamasi Konstitucija, taip Bažnyčia yra pirmiausia savo Mokytojo Jėzaus Kristaus norėta ir įsteigta. Analogiškai Konstitucijai galima būtų prilyginti Šv.Rašto Evangelijas (nes jose kalbėjo ir mokė pats Jėzus – Dievas ir Žmogus). Būtent Šv. Raštas ir Tradicija bei Bažnyčios mokymas gali atsakyti į klausimus, kurie yra pagrįsti ir nustatyti liturgijoje, katekizme, enciklikose... Matai, dabar tau dar daugiau klaustukų, nes pagal tave Bažnyčioje yra „taisyklės“, o kitų terminų net nežinai. Ar ne kvailokai atrodytų, jei imtum komentuoti išoriškai, kaip atlikti operaciją chirurgui, nežinant kam ten reikia specialaus apšvietimo, sterilumo-higienos ir t.t. Taip yra ir čia. Viskas turi pagrįstą pagrindą reikia studijų, asmeninių pastangų suvokti, kas ir kur yra pvz. ženklai ir simboliai.
Taip Bažnyčia teigia, kad žmogus paveldi gimtąją nuodėmę, kurią naikina Krikšto sakramentas. Be vidinių stabdžių atradus savyje polinkį į blogį galima labai žemai nusiristi. Ir atvirkščiai suvokiant žmogiškąjį trapumą NUOLANKUMO dorybei, žmogus malonės stovyje vienydamasis Komunijoje su Dievu gali įveikti kovą ir pasiekti tobulumą šventume, tapdamas tikruoju Aš gerame. Ši tiesa atsako į klausimą, kodėl būti šventu be Dievo neįmanoma. Tiesa yra ir tai, kad Dievas sutvėrė žmogų panašų į Save. Bet tai ne mažiau įpareigoja siekti būti panašiais į Dievą. O kaip tai įmanoma, jei Dievo nepažįstama arba jis kiekvienam pagal subjektyvią nuomonę susikuriamas?
Jei ne krikščioniška kultūra kurią sėkmingai perėmei nebūtų ir galimybių būti tobulesnei ir geresnei. Mano giliu įsitikinimu, bent Lietuvoje krikščionybė padarė didžiausią gerą įtaką mūsų visuomenėje puoselėjamai kultūrai. Todėl mėginti atmesti ir žeminti tai, kas gerai, yra mažiausiai irgi neteisinga.
Taize bendruomenės pamaldos (ne Šv.Mišios) yra ekumeninis būdas visiems krikščionims mėginti garbinti Dievą bendra malda, giesmėmis.
Jei turėsi protinių stabdžių skirti: kas yra tiesa, o kas melas, pati vėliau išsiaiškinsi - aš nebadysiu pirštu į dažną tavo sakinį. Na nepažįsti tu Bažnyčios ir katalikų, o kritikuoji. Tai ir yra netiesa ir neteisumas.